Ja kun ei tunne kunnioitusta on kuin pato olisi auennut. Ei ole mitään estoja tai hyvän käytöksen oppeja. Vähän kuin pieni lapsi joka saattaa sanoa totuuden ilman mitään estoja. Pelottaa itseänikin.
Apua, en tunne enää kunnioitusta
42
388
Vastaukset
- Anonyymi
Kaivattua kohtaan? Mikä vei kunnioituksen?
- Anonyymi
Ei ole kaivattua. Muutamaa ihmistä kohtaan. Toisaalta aloittivat joten en tunne huonoa omaatuntoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kaivattua. Muutamaa ihmistä kohtaan. Toisaalta aloittivat joten en tunne huonoa omaatuntoa.
Mitä teet tällä palstalla jos ei ole ketään, jota ikävöit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kuin nää haukkujat täällä. Ketä ne muka ikävöi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ikävöi ja haukkuu sitä, josta on mustasukkaisia tai joka jätti ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ikävöi ja haukkuu sitä, josta on mustasukkaisia tai joka jätti ne.
Ei ole mistään rakkaudesta sellaisessa kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En niin väittänytkään.
- Anonyymi
Sulla se mitään muuta vissiin liiku päässä kuin tämä erotomaaniselta palstaäijältä omaksuttu kai_paus ja kai_vattu jne. Olet aika ahdistavan oloinen tyyppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei taida olla miesoletettu kaikki kunnossa siellä pääkeskuksessa kun jankutat muille kirjoittajille ha kyselet heidän syystä olla palstalla. Ilmeisesti tämä saitti on sinulle joku naissukupuolen noutopiste, jossa naisten positio on olla jossain laiturilla huiskuttamassa ja kehumassa miestä, kuten tämä aloittajasetä banaaleissa esityksissään tekee. Yhdistät järjestään jokaisen tekstin hyvässä ja pahassa johonkin naisoletettuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sulle tämä aihe taitaa olla tavalla tai toisella läheinen, palstasedälle itsestäänselvyyksiä kirjoitteleva jotain naista itseään yksinkertaisempana pitävä pakkomielteinen ja milloin mistäkin rageileva mies. Tämä makaaberi oravanpyörä tulee selvästi esiin kun lukoo rivien välejä. Hanki apua hyvä ihminen, ei ole normaalia tämä asenteesi palstan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T naista ne ikävöi aina jonottaessaan.
- Anonyymi
Kyllä estoton s*ksi kelpaisi kanssasi. 😘😘😘
- Anonyymi
Niin helppoa mutta kuitenkin niin vaikeata. Kun rakkautta ylettömän paljon niin pahuksen vaikeata kieltäytyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin helppoa mutta kuitenkin niin vaikeata. Kun rakkautta ylettömän paljon niin pahuksen vaikeata kieltäytyä
Ketä kohtaan rakkautta? Oletko ap.?
- Anonyymi
Joko mediassa on kerrottu, että miehet voisi olla tällaista vailla? Välirienaus🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kohtaan rakkautta? Oletko ap.?
En ole ap vaan nainen joka palavasti rakastaa miestä joka ei ehkä tiedä näistä naisen tunteista tai jos tietää nainen ei saa vastarakkautta. 🤍🔥
- Anonyymi
Tiedän tavallaan mitä tarkoitat. T. Luonnonlapseksikin haukuttu
- Anonyymi
Minä kunnioitan kaivattuani aina. 😌🥹
- Anonyymi
Hyvä. Niin mäkin❤️
- Anonyymi
Minä tunnen kunnioitusta. Aina olen arvostanut häntä.
n>m - Anonyymi
Sitä sinun kannattaa nyt miettiä tosissaan, että miten voisit kytkeä estot takaisin päälle! Vaikka miten olisit pettynyt, ajattele että sekin on vain elämää ja pettymykset kuuluvat elämään. Pienen lapsen on vaikea hyväsksyä pettymyksiä, mutta vanhempien pitää opettaa että pettymykset kuuluvat elämään, ihan jokaisen ihmisen elämään!
- Anonyymi
Ei. Tämä on vapauttavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Tämä on vapauttavaa.
Onko kysymys exästä? Ja muut sen kavereita?
- Anonyymi
Tottahan sitä pitää estot olla kanssakäymisessä. Pitää vain rajoittaa tekemisiä ihmisten kanssa joita kohtaan ei tunne kunnioitusta. Ei tarvitse samalle tasolle taantua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan sitä pitää estot olla kanssakäymisessä. Pitää vain rajoittaa tekemisiä ihmisten kanssa joita kohtaan ei tunne kunnioitusta. Ei tarvitse samalle tasolle taantua.
Ei heilläkään ollut. Osaan kyllä olla kiva ja kohtelias kivoille tyypeille. En ole moukka. Se erottaa minut pahoista etten aloita koskaan. Psykot käyvöt viattomien kimppuun.
- Anonyymi
Ei todellakaan kuullu kytkeä.
On toki vallanhimoinen porukka
jolle kunnioituksen puute on uhka.
Kaikki muut tietää miten vapauttavaa ja oikein se on
Kun ei anna kenenkään enää hallita.
Rakkaus pidä valtapeliö yllä ikinä.
On eräs jonka halusin siitä vapaaksi ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei heilläkään ollut. Osaan kyllä olla kiva ja kohtelias kivoille tyypeille. En ole moukka. Se erottaa minut pahoista etten aloita koskaan. Psykot käyvöt viattomien kimppuun.
Juu ja narsistit. Mä oon vähän kuin magneetti joka vetää puoleensa pahoja ihmisiä. Tai he ainakin alkaa sanallisesti hyökätä ja osaavat olla aivan järkkyjä välillä toisinaan. No mä niinkuin otan riskin ja testaan mihin kykenevät ja miten pitkälle ovat valmiita menemään. Tossa mun sydän mitä ajattelet tehdä sille? Semmoinen on mun mentaliteetti useasti mutta ei aina.🤍🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On eräs jonka halusin siitä vapaaksi ❤️No mä en sano tohon mitään 🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja narsistit. Mä oon vähän kuin magneetti joka vetää puoleensa pahoja ihmisiä. Tai he ainakin alkaa sanallisesti hyökätä ja osaavat olla aivan järkkyjä välillä toisinaan. No mä niinkuin otan riskin ja testaan mihin kykenevät ja miten pitkälle ovat valmiita menemään. Tossa mun sydän mitä ajattelet tehdä sille? Semmoinen on mun mentaliteetti useasti mutta ei aina.🤍🥲
Mielenkiintoista, aloittajaäijä. Monet narsistiset ihmiset kerkiää diagnosoimaan monen monta ihmistä narsistiksi elämänsä aikana. Esim tuttu nuoruudesta- jouduin vaihtamaan kämppistä kahdeksan kertaa- kaikki oli ihan hulluja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista, aloittajaäijä. Monet narsistiset ihmiset kerkiää diagnosoimaan monen monta ihmistä narsistiksi elämänsä aikana. Esim tuttu nuoruudesta- jouduin vaihtamaan kämppistä kahdeksan kertaa- kaikki oli ihan hulluja
Ja toiset diagnosoi esim kokonaisen työyhteisön jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettet sinä ainakin olisi sellainen mitätön mies, joka mittaa ylimielisestä päässään, että naiset on helppoja uhreja targetoimiselle? Kaikeksi onneksi sulla ei ole porukkaa mitä kerätä antisankaruuden kruunuksi, aloittajaäijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On eräs jonka halusin siitä vapaaksi ❤️Ethän vain tarkoita palstasetä tällä porukalla esimerkiksi myös chomoja jahtaavaa krptä?
- Anonyymi
Mihin muuten et tunne kunnioitusta?🤍
- Anonyymi
Karmoihin🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karmoihin🤍
Ahaa, olet nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, olet nainen.
Taitaapi esiintyä toisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, olet nainen.
Juu olen kyllä🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaapi esiintyä toisena
Voi miten typerä sä olet
- Anonyymi
Ei juutalaisetkaan ilahtunut, kun Jeesus kertoi, että Elian aikana ainoastaan yksi parantui ja sekin oli syyrialainen. Nehän yritti heittää sen kielekkeeltä.
Lucifer, valontuoja. - Anonyymi
Mä en oo koskaan tuntenut kunnioitusta muihin kuin kovempiin ja vahvempiin kuin minä, nekin on aina ansainnut sen kamppailussa.
- Anonyymi
Hymy on vaa mainos nääs
- Anonyymi
Tähän en lapsellisia ihmisiä villitsevä palstaäijä usko kyllä ollenkaan, mutta myönnettävä on, että itsellä on käväissyt huono omatunto mielessä kun olen heittänyt takaisin kakkaa tuulettimeen. Tunne menee ohi nopeesti jostain syystä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856- 57800
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.45777Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757