Apua, en tunne enää kunnioitusta

Anonyymi-ap

Ja kun ei tunne kunnioitusta on kuin pato olisi auennut. Ei ole mitään estoja tai hyvän käytöksen oppeja. Vähän kuin pieni lapsi joka saattaa sanoa totuuden ilman mitään estoja. Pelottaa itseänikin.

42

388

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaivattua kohtaan? Mikä vei kunnioituksen?

• Anonyymi

Ei ole kaivattua. Muutamaa ihmistä kohtaan. Toisaalta aloittivat joten en tunne huonoa omaatuntoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kaivattua. Muutamaa ihmistä kohtaan. Toisaalta aloittivat joten en tunne huonoa omaatuntoa.

Mitä teet tällä palstalla jos ei ole ketään, jota ikävöit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kuin nää haukkujat täällä. Ketä ne muka ikävöi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ikävöi ja haukkuu sitä, josta on mustasukkaisia tai joka jätti ne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ikävöi ja haukkuu sitä, josta on mustasukkaisia tai joka jätti ne.

Ei ole mistään rakkaudesta sellaisessa kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En niin väittänytkään.

• Anonyymi

Sulla se mitään muuta vissiin liiku päässä kuin tämä erotomaaniselta palstaäijältä omaksuttu kai_paus ja kai_vattu jne. Olet aika ahdistavan oloinen tyyppi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei taida olla miesoletettu kaikki kunnossa siellä pääkeskuksessa kun jankutat muille kirjoittajille ha kyselet heidän syystä olla palstalla. Ilmeisesti tämä saitti on sinulle joku naissukupuolen noutopiste, jossa naisten positio on olla jossain laiturilla huiskuttamassa ja kehumassa miestä, kuten tämä aloittajasetä banaaleissa esityksissään tekee. Yhdistät järjestään jokaisen tekstin hyvässä ja pahassa johonkin naisoletettuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sulle tämä aihe taitaa olla tavalla tai toisella läheinen, palstasedälle itsestäänselvyyksiä kirjoitteleva jotain naista itseään yksinkertaisempana pitävä pakkomielteinen ja milloin mistäkin rageileva mies. Tämä makaaberi oravanpyörä tulee selvästi esiin kun lukoo rivien välejä. Hanki apua hyvä ihminen, ei ole normaalia tämä asenteesi palstan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T naista ne ikävöi aina jonottaessaan.

• Anonyymi

Kyllä estoton s*ksi kelpaisi kanssasi. 😘😘😘

• Anonyymi

Niin helppoa mutta kuitenkin niin vaikeata. Kun rakkautta ylettömän paljon niin pahuksen vaikeata kieltäytyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin helppoa mutta kuitenkin niin vaikeata. Kun rakkautta ylettömän paljon niin pahuksen vaikeata kieltäytyä

Ketä kohtaan rakkautta? Oletko ap.?

• Anonyymi

Joko mediassa on kerrottu, että miehet voisi olla tällaista vailla? Välirienaus🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kohtaan rakkautta? Oletko ap.?

En ole ap vaan nainen joka palavasti rakastaa miestä joka ei ehkä tiedä näistä naisen tunteista tai jos tietää nainen ei saa vastarakkautta. 🤍🔥

• Anonyymi

Tiedän tavallaan mitä tarkoitat. T. Luonnonlapseksikin haukuttu

• Anonyymi

Minä kunnioitan kaivattuani aina. 😌🥹

• Anonyymi

Hyvä. Niin mäkin❤️

• Anonyymi

Minä tunnen kunnioitusta. Aina olen arvostanut häntä.

n>m

• Anonyymi

Sitä sinun kannattaa nyt miettiä tosissaan, että miten voisit kytkeä estot takaisin päälle! Vaikka miten olisit pettynyt, ajattele että sekin on vain elämää ja pettymykset kuuluvat elämään. Pienen lapsen on vaikea hyväsksyä pettymyksiä, mutta vanhempien pitää opettaa että pettymykset kuuluvat elämään, ihan jokaisen ihmisen elämään!

• Anonyymi

Ei. Tämä on vapauttavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Tämä on vapauttavaa.

Onko kysymys exästä? Ja muut sen kavereita?

• Anonyymi

Tottahan sitä pitää estot olla kanssakäymisessä. Pitää vain rajoittaa tekemisiä ihmisten kanssa joita kohtaan ei tunne kunnioitusta. Ei tarvitse samalle tasolle taantua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottahan sitä pitää estot olla kanssakäymisessä. Pitää vain rajoittaa tekemisiä ihmisten kanssa joita kohtaan ei tunne kunnioitusta. Ei tarvitse samalle tasolle taantua.

Ei heilläkään ollut. Osaan kyllä olla kiva ja kohtelias kivoille tyypeille. En ole moukka. Se erottaa minut pahoista etten aloita koskaan. Psykot käyvöt viattomien kimppuun.

• Anonyymi

Ei todellakaan kuullu kytkeä.
        On toki vallanhimoinen porukka
        jolle kunnioituksen puute on uhka.
        Kaikki muut tietää miten vapauttavaa ja oikein se on
        Kun ei anna kenenkään enää hallita.
        Rakkaus pidä valtapeliö yllä ikinä.
        On eräs jonka halusin siitä vapaaksi ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei heilläkään ollut. Osaan kyllä olla kiva ja kohtelias kivoille tyypeille. En ole moukka. Se erottaa minut pahoista etten aloita koskaan. Psykot käyvöt viattomien kimppuun.

Juu ja narsistit. Mä oon vähän kuin magneetti joka vetää puoleensa pahoja ihmisiä. Tai he ainakin alkaa sanallisesti hyökätä ja osaavat olla aivan järkkyjä välillä toisinaan. No mä niinkuin otan riskin ja testaan mihin kykenevät ja miten pitkälle ovat valmiita menemään. Tossa mun sydän mitä ajattelet tehdä sille? Semmoinen on mun mentaliteetti useasti mutta ei aina.🤍🥲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mä en sano tohon mitään 🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja narsistit. Mä oon vähän kuin magneetti joka vetää puoleensa pahoja ihmisiä. Tai he ainakin alkaa sanallisesti hyökätä ja osaavat olla aivan järkkyjä välillä toisinaan. No mä niinkuin otan riskin ja testaan mihin kykenevät ja miten pitkälle ovat valmiita menemään. Tossa mun sydän mitä ajattelet tehdä sille? Semmoinen on mun mentaliteetti useasti mutta ei aina.🤍🥲

Mielenkiintoista, aloittajaäijä. Monet narsistiset ihmiset kerkiää diagnosoimaan monen monta ihmistä narsistiksi elämänsä aikana. Esim tuttu nuoruudesta- jouduin vaihtamaan kämppistä kahdeksan kertaa- kaikki oli ihan hulluja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista, aloittajaäijä. Monet narsistiset ihmiset kerkiää diagnosoimaan monen monta ihmistä narsistiksi elämänsä aikana. Esim tuttu nuoruudesta- jouduin vaihtamaan kämppistä kahdeksan kertaa- kaikki oli ihan hulluja

Ja toiset diagnosoi esim kokonaisen työyhteisön jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettet sinä ainakin olisi sellainen mitätön mies, joka mittaa ylimielisestä päässään, että naiset on helppoja uhreja targetoimiselle? Kaikeksi onneksi sulla ei ole porukkaa mitä kerätä antisankaruuden kruunuksi, aloittajaäijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän vain tarkoita palstasetä tällä porukalla esimerkiksi myös chomoja jahtaavaa krptä?

• Anonyymi

Mihin muuten et tunne kunnioitusta?🤍

• Anonyymi

Karmoihin🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karmoihin🤍

Ahaa, olet nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, olet nainen.

Taitaapi esiintyä toisena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, olet nainen.

Juu olen kyllä🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaapi esiintyä toisena

Voi miten typerä sä olet

• Anonyymi

Ei juutalaisetkaan ilahtunut, kun Jeesus kertoi, että Elian aikana ainoastaan yksi parantui ja sekin oli syyrialainen. Nehän yritti heittää sen kielekkeeltä.

Lucifer, valontuoja.

• Anonyymi

Mä en oo koskaan tuntenut kunnioitusta muihin kuin kovempiin ja vahvempiin kuin minä, nekin on aina ansainnut sen kamppailussa.

• Anonyymi

Hymy on vaa mainos nääs

• Anonyymi

Tähän en lapsellisia ihmisiä villitsevä palstaäijä usko kyllä ollenkaan, mutta myönnettävä on, että itsellä on käväissyt huono omatunto mielessä kun olen heittänyt takaisin kakkaa tuulettimeen. Tunne menee ohi nopeesti jostain syystä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      856
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      45
      777
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe