En olisi sinulle hirveä.
Olisit kiltti ja kunnollinen
18
260
Vastaukset
- Anonyymi
Hirveä ikävä.
Mieheltä 🤭- Anonyymi
Minulla on hirveä yskä. Istun ja yskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on hirveä yskä. Istun ja yskin.
Kyllä yskä ymmärrettään.
- Anonyymi
Kas kun ei poroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun ei poroa.
🐖🐖🐖🐖🐖🐽🐽🐽🐽🐽🐷🐷🐷🐷
- Anonyymi
Mulla on ns. kiltin tytön syndrooma. Se on siis sairaus. Ei mua manipuloi, eikä käytä hyväkseen enää kukaan. Heitän sen kiltin tytön roskiin, kun ei se palvele ketään. Vähiten itseäni. Kunnon rajat on rakkauden osoitus itselleni.
- Anonyymi
Voi varmaan sitten niinkin tehdä.
Tämä viesti oli ihmiselle, jolla ei taida olla kuin pahan pojan syndrooma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi varmaan sitten niinkin tehdä.
Tämä viesti oli ihmiselle, jolla ei taida olla kuin pahan pojan syndrooma.Ootko keskustellut hänen kanssaan asiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko keskustellut hänen kanssaan asiasta?
Olen ainakin keskustellut, pitkään ja hartaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ainakin keskustellut, pitkään ja hartaasti.
No voisit varmaan tuostakin asiasta keskustella, ettei sun tarvitse olla ilkeä? Meinaan että harva ihminen on pohjimmiltaan sellainen, että haluaa oikeasti olla ilkeä. Ilkeys on jokin selviytymisstrategia mikä sulle on jäänyt jostain kehitysvaiheesta, kun et ole osannut ratkaista asiaa muuten. Nyt täytyy ottaa se itsessäsi oleva vastuullinen aikuinen käyttöön, vaikka se toinen ei niin toimisi. Toimi sinä viisaammin, tsemppiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voisit varmaan tuostakin asiasta keskustella, ettei sun tarvitse olla ilkeä? Meinaan että harva ihminen on pohjimmiltaan sellainen, että haluaa oikeasti olla ilkeä. Ilkeys on jokin selviytymisstrategia mikä sulle on jäänyt jostain kehitysvaiheesta, kun et ole osannut ratkaista asiaa muuten. Nyt täytyy ottaa se itsessäsi oleva vastuullinen aikuinen käyttöön, vaikka se toinen ei niin toimisi. Toimi sinä viisaammin, tsemppiä!
Minne se sika häipyi?
🐽🐖🐷🌞
- Anonyymi
Oon ollutkin kiltti ja kunnollinen, en enää jaksa turhan takia.
- Anonyymi
Ei kannata luovuttaa, kiltteys kunniaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata luovuttaa, kiltteys kunniaan!
Joskus on liikaa satutettu ja saatu rikottua
ettei muuta enää voi... tai jaksa.
Mut kiitos noista sanoista sulle.
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Et luvannut mitään?
Hyvää yötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et luvannut mitään?
Hyvää yötä.Ketjussa leikkii ihan muut ihmiset niin mitä lupaamaan. Hän tuntuu varpaanpäissä asti, on kova ikävä.
- Anonyymi
Ihan tavallinen olen. 😁 Taitaa olla omassa päässäsi nuo kuvitelmat etten ois kunnollinen...
Ai nii mut ei tää oo mulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996974- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551258Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501128Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949