Kauankohan Martinalla meni aikaa, kun älysi, että hunajamarinoidut broilerin suikaleet eivät ole terveysruokaa ? Me muut ollaan tiedetty se aina.
Marinan taidot
38
411
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi hän panostaa aamiaiseen eli nakit ja ranskalaiset.
- Anonyymi
Voisikohan joku sanoa Martinalle, että broileri ja kana on kaksi täysin eri asiaa. Miten se on noin pihalla, vaikka esiintyy ravitsemusasiantuntijana.
- Anonyymi
Lopeta kukaan muu ei ole pihalla, kuin sinä itse ainoastaan. Vieläkö teet neljännen aloituksen aiheesta ?
- Anonyymi
Kyllä kana ja broileri on alkuaan ihan samaa lajia.
- Anonyymi
Martina on tunnetusti hitaalla käyvä eikä älyllä loista, eikä siinä mitään, mutta miksi esiintyy kuin ravintotieteiden maisteri ??
Normaali älyllä tuonkin asian tietää ilman suurempia pohdiskeluja 🧐 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kana ja broileri on alkuaan ihan samaa lajia.
Alkujaan kyllä, mutta broileri on jalostettu tehokasvun kautta ja ruokinnalla ( mitä sekin rehu sisältää ? ) nopeasti teurastuspainoon. Tehokasvatuksella ja ruokinnalla saatu tuote , jota terveellisenä mainostetaan.
Tuskin Martinakaan luomukasvatettua kanaa valmiissa paketissa kaupan hyllyltä itselleen löytää ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta kukaan muu ei ole pihalla, kuin sinä itse ainoastaan. Vieläkö teet neljännen aloituksen aiheesta ?
En ole tehnyt yhtään aloitusta. Suu suppuun. Tämä on tärkeä aihe. Ei mua haittaa vaikka olisi sata aloitusta.
- Anonyymi
Piilottaako Martina pömpöttävän alavatsan tuolla vyötärölle sidotulla pusakalla? Lukenut palstaa 😀
- Anonyymi
Martina on tietenkin tiennyt. Etkö tohele edes ymmärrä asiaa? Hän neuvoo seuraajia ja mikä on paras ja terveellisin tapa laittaa esimerkiksi broilerista ruokaa.
- Anonyymi
Aloittaja voisi pistää kitaansa lenkin pätkän ja lopettaa sekoilut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂👍🤭.
- Anonyymi
Totuus on kuitenkin se, että Martinan tieto ravintoasioista on erittäin ohutta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on kuitenkin se, että Martinan tieto ravintoasioista on erittäin ohutta !
Pakko sanoa, että olen samaa mieltä. Hämmästyin sitä väitettä, että keitetty riisi (valmis) ja tonnikala on terveellisempi vaihtoehto kuin joku valmisruoka. Tuohan on valmisruoka minkä se valitsi. Siellä valmisruokahyllyssä on paljon erilaisia vaihtoehtoja ja terveellisempiä kuin riisi tonnikala mikä ei ole terveellistä nähnytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt meni kortemummolta hermot. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lenkkiä ? Nam.
- Anonyymi
Martina ei itse tiedä mitään. Häntä opastetaan tiimin puolesta mikä on hyvää ja mikä ei. Martina ei oikeasti itse lue mitään tutkimusartikkeleita tai yleensä mitään missä on yli 240 merkkiä tekstiä.
- Anonyymi
Luulen ettei Martina pysty lukemaan edes 50 sanaa käsittävää tekstiä, jos sitäkään.
- Anonyymi
On siinä meillä ravintoneuvoja tuo Martina. Kerran oli jossain kokkausohjelmassa ja oli täysin tumpelo. Miten saa niillä taidoilla lapsensa ruokittua ?
- Anonyymi
Saimme ihastella Martinan kokkaus / puhe/ esiintymistaitoja Master Chef ohjelmassa ja ei ollut mikään vakuuttava esitys. Säälittävää ja noloa katsottavaa 😩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saimme ihastella Martinan kokkaus / puhe/ esiintymistaitoja Master Chef ohjelmassa ja ei ollut mikään vakuuttava esitys. Säälittävää ja noloa katsottavaa 😩
Ei todellakaan ollut säälittävää eikä noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli se. Päilyili takarivissä, sai tosi vähän ohjelma-aikaa, koska ulosanti on sitä mitä se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli se. Päilyili takarivissä, sai tosi vähän ohjelma-aikaa, koska ulosanti on sitä mitä se on.
Ja poltti ruoan pohjaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sitä oli Martinan esiintyminen eli säälittävää ja noloa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sitä oli Martinan esiintyminen eli säälittävää ja noloa !
Ei ollut, ihan hyvin pärjäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja poltti ruoan pohjaan.
Että ihan poltti ruoan pohjaan.. jaahas 😊
- Anonyymi
Miksi tämäntason henkilöä edes kuunnellaan missään tärkeissä asioissa ?
- Anonyymi
Sitä ihmettelen minäkin !!
- Anonyymi
Mitä tasoa sinä olet ? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tasoa sinä olet ? 😂
Tuskin kukaan Martinan arvostelijoista tuntee tarvetta esiintyä ravintotieteilijänä elleivät ole juuri sille alalle koulutettuja.
Martina kuvittelee mututiedoillaan olevansa ainoa, joka asioista jotain ymmärtää ja paljastaa tolloutensa nolosti joka kerran. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan Martinan arvostelijoista tuntee tarvetta esiintyä ravintotieteilijänä elleivät ole juuri sille alalle koulutettuja.
Martina kuvittelee mututiedoillaan olevansa ainoa, joka asioista jotain ymmärtää ja paljastaa tolloutensa nolosti joka kerran.Kyllähän täältä palstalta löytyy asiantuntijoita. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän täältä palstalta löytyy asiantuntijoita. 😂
Ei täällä oteta maksua ohjeista eikä väitetä puutaheinää. Ymmärrätkö eron?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ymmärrä, niin sokeasti se Martinaa palvoo.
Nää Martinan puolesta nilittäjät ON samaa tasoa tyrkyn kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää Martinan puolesta nilittäjät ON samaa tasoa tyrkyn kanssa.Kerrotko oman tasosi "nilittäjä"? Vai onko se jotain uutta murretta vai oletko sinäkin sokea? 🙄🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei väitetä puutaheinää. 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää Martinan puolesta nilittäjät ON samaa tasoa tyrkyn kanssa.Mitä tasoa sinä olet ? 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina kuvittelee mututiedoillaan olevansa ainoa, joka asioista jotain ymmärtää ja paljastaa tolloutensa nolosti joka kerran.Martina on todellinen tollo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei väitetä puutaheinää. 😂😂😂
Niin mitä ihmeellistä tuossa on. Sulla rajoittunut sanavarasto.
- Anonyymi
.En ainakaan sinun tasoa ilonpilaaja ja ankeuttaja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147354
- 594722
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434674- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995- 311799
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271786Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441647- 361547
- 1431307