Naisen pitää tehdä ensin vaikutus ulkonäöllään, saada sydän sykkimään lujaa, ja vallata ajatukset. Sen jälkeen kun vahva ihastus on muodostunut voidaan siirtyä tutustumisvaiheeseen, jossa naisen pitää todistaa, että hänen persoona ja luonne on yhteensopiva, herkkä , kiltti,voimakastunteinen ja luotettava. Vasta silloin hän saa paikkansa sydämessäni. Eikä sit riitä mikään, et oot vähän kaunis!, sun pitää olla persoonallisen kaunis, oikein tehdä vaikutus!!
Usein se menee niin, että vaikka tunteita kehittyisi myöhemmin ihmisen persoonaa kohtaan, niin suhteesta tulee haastava, mahdoton ja tuskainen, jos ulkonäkö ei säväyttänyt alkumetreillä.
Tämä on aivan normaalia, ja luonnollista, luonnossakin eläimet valitsee kumppaninsa näin, me ollaan biologian ohjaamia olentoja. Kaivattuni onnistui tässä varsin hyvin, rakastuin häneen jo ensimmäisellä sovitulla kohtaamisellamme, vaikka olin varma, että pettymyshän se olisi, pelkkää pintaliitoa.
Muistakaa, että kaivattuni on nykyinen standardini, ja jos haluut tehä vaikutuksen, sun pitää olla häntä kauniimpi, häntä sopivampi persoona minulle. Jos hän ei nyt ensin nappaa minua mukaansa, kun on kävelevä ristiriita, rakastunut, mutta samaan aikaan koki minut stalkkeriksi, ja vainoajaksi , aika ristiriitaista, eikö vain? No ota hänestä selvää sitten, hän on kummallisin nainen jonka olen tavannut, ihan rakkaudella sanon niin. <3
Jos joku oikeasti kiinnostaa, niin se kiinnostus on jo alkumetreiltä asti läsnä
13
193
Vastaukset
- Anonyymi
Muista myös, että miehen pitää tehdä vastaava vaikutus naiseen. Sinun kohdallasi niin ei ole tapahtunut, joten jätä se nainen rauhaan.
En ehtinyt tehdä mitään vaikutusta ennen kuin muilla ihmisillä oli jo näppinsä pelissä manipuloidessaan häntä. Kyllä normaalisti ihminen tykästyy minuun tutustuessaan.
- Anonyymi
NarsistienKuningas kirjoitti:
En ehtinyt tehdä mitään vaikutusta ennen kuin muilla ihmisillä oli jo näppinsä pelissä manipuloidessaan häntä. Kyllä normaalisti ihminen tykästyy minuun tutustuessaan.
Aivan sinäkin olet näitä tällaisia synkissä vesissä uivia kajahtaneita tyyppejä, jotka selittelee itselleen em meriselityksiä
- Anonyymi
Narsissi se niuvasta kirjottelee näitä päiväkirja novelleja kun pääsee osastolta ulkoilmaan. Avohoito ei toimi suomessa mikä on valitettavaa.
Ainoa syy miksi mielenterveys on ottanut osumaa, on muiden ihmisten jatkuva piina/manipulointi,dehumanisointi ja muu kuvottava toiminta (gaslightaus, tunteilla leikkiminen ja mielikuvien luonti), minä olen narsissi josta moni pitää, jolle moni toivoo pelkästään hyvään ja johon kuka vaan nainen rakastuisi.
Ongelma on yhteiskunnassa joka hyysää ja kannustaa persoonallisuushäiriöisten kiusaamiseen ja dehumanisointiin, heilläkin pitäisi olla ihmisarvot ja oikeus deittailuun!- Anonyymi
Mukavaa, että joku kirjanoppinut jaksaa nähdä vaivaa nolatakseen itsensä jopa tätä palstasetää, eli ”natsismin kuningasta” pahemmin. Haluatko kriisiapua ja kertoa, että mikä tässä palstasedän hattarassa sinua ahdistaa vai kehräätkö sitä tuohtumista teennäisesti ja kivuliaasti ku ilmaa jota ei tule sieltä missä aurinko ei paista? Nainen kysyy hienostuneella hienostuneesti
- Anonyymi
NarsistienKuningas kirjoitti:
Ainoa syy miksi mielenterveys on ottanut osumaa, on muiden ihmisten jatkuva piina/manipulointi,dehumanisointi ja muu kuvottava toiminta (gaslightaus, tunteilla leikkiminen ja mielikuvien luonti), minä olen narsissi josta moni pitää, jolle moni toivoo pelkästään hyvään ja johon kuka vaan nainen rakastuisi.
Ongelma on yhteiskunnassa joka hyysää ja kannustaa persoonallisuushäiriöisten kiusaamiseen ja dehumanisointiin, heilläkin pitäisi olla ihmisarvot ja oikeus deittailuun!Olet siis persoonallisuushäiriöinen mies, jolla tulisi olla oikeus deittailla kaikkia niitä naisia jotka haluavat sinua? Tekstissä on sisäistä ristiriitaa
- Anonyymi
Onko aloittaja autisti vai mies? Melko sama asia…
Aika kamala.- Anonyymi
Lopeta tuo...
- Anonyymi
Sulla on paljon toiveita.
Pallot vissiin menee voimakkaasti
puolelta toiselle.
Tunnesäätely.
On niin voimallista, etten näe aloittajaa suhteessa.
Mitä siitä voi tulla. Kaikki aiheuttaa aloitajalle pettymyksiä,
eikä kukaan halua edes yrittää täyttää
tuollaisen toiveita.
Kamala linko.Jotkut tulkitsee sen noin, minä koen, että tarvitsisin vain mahdollisimman yhteensopivan ihmisen, joka on tunne ja älykkyys tasolla suunnilleen samalla tasolla, sekä ajatusmaailman kannalta, ja on ulkoisesti vahvasti tyyppiäni. Minä tunnistan kyllä sit sen hyvyyden ja kiltteyden nopeasti kun tulee kohdalle.
- Anonyymi
Pelkkä ajatus, toisen mahdollisesta epätäydellisyydestä
saa aloittajan sijoiltaan.Sydän ei yleisesti hyväksy ilkeitä ihmisiä.
Mieli ei hyväksy niitä, jotka eivät täytä ulkonäkö kriteerejä.
On tärkeää, että ollaan samalla kirjan sivulla henkisesti.
Viehätysvoiman pitää olla voimakasta, en jaksa suhdetta muuten, suhteen tulee olla plussa, ei kuluttava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810