Lakkolakeja täytyy muuttaa. Vahinkoa ei saa aiheuttaa joutumatta siitä korvausvelvolliseksi. Lakko ei saa olla veruke terroritekoihin, joista ei rangaista. Vahingonkorvausvelvollisuus voimaan.
Yksityishenkilöiden vanhingonkorvausten ryhmäkanne virkamiesmenettelynä viranpuolesta helpoksi tehdä. Peruuntuneet matkat, ansioiden menetys, taksikulut jne lakkojen järjestäjien ja niihin osallistujien korvattavaksi. Joku roti tahallisella vahingonteollakin. Näin se on. Lait on tarkoitettu suojelemaan ihmisiä. Tässä tapauksessa ammattiliittojen mielivallalta.
Mäkyselle varmaan viisikon itse säätämä, demariministerin ajama "pakkolaki" oli liikaa: olisi pitänyt jättää tehohoidon potilaat kuolemaan. Sillä Tehyn punapää kiristi.
Ihmisiä pitää suojella ammattiliittojen mielivallalta.
IAU pakottaa lakkoilemaan, vaikka työntekijät eivät halua.
AKT ja Teollisuusliitto pakottivat ihmisiä "poliittiseen" satamalakkoon, vaikka työntekijät eivät halunneet. Mäkyselle se on ok. Pakoon tuollaista!
Lait on tarkoitettu suojelemaan ihmisiä.
8
97
Vastaukset
- Anonyymi
Kokko ja Aalto maksamaan 2024 lakkovahingot. Tuli 20 000 työtöntä lisää!
- Anonyymi
?
- Sana - " Ammattiliitto " - Ei kerro totuutta - tosi asia On - että On Vain ;
- SDP:n ja LaitaVasemmiston -KÄSKYTTÄMÄ- AY-MAFIA - !
- Ja - AY-MAFIA puolestaan -Käskyttää- Duunarit esim: -Lakkoon - !
- Ja Nuo AY-MAFIAN Lakot Aiheutti Viimeksi YLI-2Miljardin Vajeen BKT:oon - !
- Ei- SDPja LaitaVasemmisto ja Ay-Mafia - Puhu mitää Miljardien TUHO-Lakoista
?
- Anonyymi
Saisit parempaa palkkaa jos ammattiliittoa ei olisi.
- Anonyymi
Finnairin lakkolaiset ovat aiheuttaneet suuret vahingot firmalle, yhteiskunnalle, ja lakkolaisille itselleen.
Kyllä ihmiset voivatkin olla tyhmiä. - Anonyymi
Olipa taas kerran typerä aloitus.
- Anonyymi
ORPO
Lopeta finnairin laiton poliittinen lakko. Se käy helposti mahtikäskyllä. - Anonyymi
AY-mafia ei maksa edes veroja.
- Anonyymi
Me kunnon Komukat nousemme vielä vallan huipulle. Laitamme kapitalisteille kunnon verot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2354573Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752984- 472453
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781429
- 211411
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137949- 69928
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884