tai asumistuista tai kelan rahoista toimeentulotukineen herneen nenään.
Minulle on sama vetääkö joku työmarkkinatuista
20
320
Vastaukset
- Anonyymi
Pieniä ovat silakat joulukaloiksi.
- Anonyymi
Silakka on hyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silakka on hyvää
Matikkasoppa on parasta.
soppaan tulloo 2 matikkaa, 7,5perunaa, 3 sipulia, suolaa voita+ ruokalusikka+olut.
savo
- Anonyymi
Lönkön sönkön. 450 vuokran jälkeen riittää aivan hyvin.
- Anonyymi
Petaalast?
- Anonyymi
B£tala$ ?
- Anonyymi
juu, kolme päivää riittää, ei enempää
- Anonyymi
Valehtelet. Jos saa asumistuen ja toimeentulotuen lisäksi riittää koko kk.
- Anonyymi
Ei tipu eikä lirise
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tipu eikä lirise
Kyllä lirisee jatkuvalla soitolla......... eikä maksa mitään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä lirisee jatkuvalla soitolla......... eikä maksa mitään...
ei lirise kuin rupista työmarkkinatukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei lirise kuin rupista työmarkkinatukea.
Työmarkkinatuki ei ole rupinen mutta sinun turpasi on aina kun saat pataan perähikiän raggareilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työmarkkinatuki ei ole rupinen mutta sinun turpasi on aina kun saat pataan perähikiän raggareilta.
On se niin rupinen että voisin piestä sinut maan poveen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se niin rupinen että voisin piestä sinut maan poveen.
Ei se edelleenkään ole rupinen. Ja tuota maan poveen pieksämistä tupauuno tuskin pääset yrittämään. Ei minulla ole aikeita muuta kuin kusta savoon päin ja sinulla tuskin on rahaa tehdä turistimatka helsinkiin saatika kanttia.
- Anonyymi
Älä provosoi.
- Anonyymi
Mieluummin vetäisin tukan täyteen coopin lämpimällä pahalla keskitöhnyrällä kuin herneitä kärsään
- Anonyymi
turpaan koko vfitusn eduskuntaa saatanan riistäjä vityn nälkärajalla pitävät kuolema heiklke
- Anonyymi
Kun palkan veroprosentti on 50%, niin pistää vähän miettimän, että mihin nämäkin rahat menevät.
- Anonyymi
Kuolema paskamahoille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolema paskamahoille
Ja kommunisteille
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062439
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411607Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1381251Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2871043Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56992Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303985Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen21941- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19794Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58773