Onko homous sairautta?

Anonyymi-ap

Eräs vanha, nyt jo edesmennyt poliitikko, määritteli homouden, että se on parantumaton synnynnäinen sairaus. Virallisesti ymmärtääkseni homoutta ei luokitella sairaudeksi vaan poikkeavuudeksi. Ollaan jopa sitä mieltä, että homous on normaalia ja kuuluu tämän päivän yhteiskuntaan. Tosiasia on, että homous on viime vuosina lisääntynyt ja syitä tähän ilmiöön ei ole selvitetty. Tässä olisikin yliopistotutkijoille projektin aihe eli tulisi selvittää mistä johtuu, että homouden ja lespouden määrät ovat viime aikoina räjähtäneet?! Normaalia se ei ole.

18

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Homous on sairaus joka pitää kitkeä pois.

• Anonyymi

Kyllä homous ja lesbous ovat kannatettavia aatteita. Tätä jo todistaa sekin, että Tasavallan Presidentti Stubb ja hänen puolisonsa toimivat pride-viikon suojelijoina ja
      pride-liput liehuivat juhlan kunniaksi sekä presidentin linnan että Kultarannan saloissa. Homous on hyvä homma! Kokoomus kannattaa yhdessä vihreiden ja vasureiden kanssa ja myös rkp.

• Anonyymi

Kyllä tasavallan presidentti menetti arvonsa mennessä mukaan ,ei kannatusta enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tasavallan presidentti menetti arvonsa mennessä mukaan ,ei kannatusta enää.

Samaa mieltä. Ei presidentille sopivaa, niinkuin ei kirkollekaan. Täytyy vain ihmetellä, miten on lisääntynyt, kohta puolet suomalaisista tullut kaapista. Kaloistakin kuulemma hävinnyt urospuoliset viemäreiden suulta. Jokin tätä maailmaa vaivaa.

• Anonyymi

Ei sitä luokitella miksikään. Ihan absurdia jo ajatuksenkin tasolla.

• Anonyymi

Vieläkö rauhan majatalossa eheytetään homoja ja lespoja? Moni on kuulemma eheytynyt siellä.

• Anonyymi

Kyllä sen majatalon pitäjän kukkaro on melkoisesti eheytynyt tuolla menettelyllä. Itse luulen, että homous ja lesbous ovat sellaisia piirteitä, että niitä ei saa kitkettyä pois. Todennäköisesti on niin, että henkilö ei itse mahda asialle mitään. Olisiko nais- ja mieshormonit jotenkin epätasapainossa? Jos niin sanotulla miehen näköisellä henkilöllä on liikaa naishormoneja, niin se aiheuttaa vetovoiman miehiin? Ja jos niin sanotulla naisen näköisellä henkilöllä on liikaa mieshormoneja, niin se aiheuttaa vetovoiman naisiin? En tiedä, kun sitä ei viisaammatkaan tiedä...

• Anonyymi

No ei ole yksisellitteisesti.

• Anonyymi

Kyllä minä mielelläni lespoilua katson mutten homostelua

• Anonyymi
    • Anonyymi

Eikös niitä eheytyshoitoja anneta, että asiat muuttuisi paremmaksi.

• Anonyymi

Törkeää Kajaanin kaupunki mukana pride kultissa!!!

• Anonyymi

Homous on normaalia, paljon on tasa-arvon eteen tehtävää. Lisää Pride juhlia.
      Yksi ällistyttävä tasa-arvon vastainen seikka on se että julkisissa rakennuksissa on wc vain miehille ja naisille. Julkisissa rakennuksissa pitisi olla kaikille sukupuolille omat vessat tai kaikille sukupuolille yhteiset vessat.Kuitenkin 100 vessaa kaikille sukupuolille per rakennus on paha toteuttaa. Vai onko tarkoitus että mennään miesten vessaan kun on housut jalassa ja naisten vessaan kun on hame päällä.

• Anonyymi

Ei se ole normaalia haluta samaa sukupuolta olevia, kyllä se sairaus on, liekö parantavaa hoitoa olemassa.

• Anonyymi

Aivot jäävät osin kehittymättä tai kehittyvät epänormaalisti äidin raskausaikana. Ei voi mitään, äiti saa syyttää itseään.

• Anonyymi

Jos se mielestäsi on sairaus, niin mikä sen sairauden aiheuttaa? Tuskin ihminen mahtaa asialle mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se mielestäsi on sairaus, niin mikä sen sairauden aiheuttaa? Tuskin ihminen mahtaa asialle mitään.

On paljon sairauksia joille ei ihminen mahda mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hormonit vinksallaan.

Sielullinen sairaus se ei ole, vaan epäilen, että fyysisesti on jotakin pielessä.

Eiköhän nuo tulevaisuudessa tuonkin asian tieteellisesti vielä selvitä. Jotain hormonia liikaa ja jotain liian vähän.

Lääketieteellinen tutkimus olisi paikallaan. Eihän ne taida tutkimuksiin lähteä, kun kokevat itse olevansa terveitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1349
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1026
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      678
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      641
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      597
    Aihe