Usein miehet eivät myönnä, että heitä jännittää tuleva hääpäivä... Mutta minä ainakin voin sanoa, että minua jänniittää, ja paljon!
Morsiankin suhtautuu häihimme (nyt lauantaina) rauhallisemmin ja järkevämmin(?) kuin minä, joka hermoilen joka asiasta; miten kaikki sujuu yms.
Onko ihan normaalia?
Olen hyvin tunteellinen ihminen ja pelottaa, että alan itkemään vihkitilaisuudessa... Onko kenelekään toiselle sulhaselle käynyt niin?
Taas alkaa sydän pamppailemaan, kun ajattelen ylihuomista...
Jännittääkö?
5
2330
Vastaukset
- jenna
olen ollut häissä jossa sulhanen oli ihan hermona ja alttarilla sitten itki:) musta se oli jotenkin hirveen ihanaa nähdä miehessä semmonen piirre:) joten ei hätää eiköhän niitä sulhasia löydy enemmänkin;)
- kd-tommi
Minua ainakin jännittää jo etukäteen, vaikka häihin on vielä reilusti aikaa...
Pari päivää ennen vihkimistä olen luultavasti ihan hermona.
Normaaliahan se vain on.
- vaimo1806
Viimeisen viikon ajan me jännitettiin kyllä molemmat. Itse hääpäivänä olin kuitenkin itse vallan tyyni, mutta mieheni jännitys vain yltyi vihkimisen lähestyessä. Kun itse kävelin alttarille vapautuneesti hymyillen, vastassa oli tärisevä ja hikoileva mieheni. Jännitys jäi kuitenkin häneltäkin sinne kirkkoon, ja juhlittiin erittäin vapautuneesti ja täysillä!
Ehkä me jännitettiin eri asioita, minä järjestelyjä ja kaikkea juhlaan liittyvää, ja mieheni sitten itse naimisiinmenoa.- Marju33
niin että meinasi taju lähteä kesken vihkitoimituksen. Tuijotin vaan pappia ja tärisin(kukkakimppu heilui kädessäni - onneksi "yleisö" oli selän takana eikä nähnyt) ja jännitin, että osaanko sanoa oikeassa kohdassa "tahdon". Mieheltä en ole muistanut kysyä, että jännittikö. Heti, kun meidät oli julistettu aviopuolisoiksi, jotenkin vapauduin ja osasin juhlia ihan rennosti. Olen myöhemminkin saanut tuollaisen jännitys-tärisy-kohtauksen todella vakavassa paikassa (sairaalassa) ja sairaanhoitaja totesi, että se on joillekin ihmisille ihan normaali fyysinen tapa reagoida rajuun jännitykseen.
- Vihkiminenhän on jo ohi
Kiinnostaisi, että miten alkuperäinen kirjoittaja "pärjäsi" häissään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875