Usein miehet eivät myönnä, että heitä jännittää tuleva hääpäivä... Mutta minä ainakin voin sanoa, että minua jänniittää, ja paljon!
Morsiankin suhtautuu häihimme (nyt lauantaina) rauhallisemmin ja järkevämmin(?) kuin minä, joka hermoilen joka asiasta; miten kaikki sujuu yms.
Onko ihan normaalia?
Olen hyvin tunteellinen ihminen ja pelottaa, että alan itkemään vihkitilaisuudessa... Onko kenelekään toiselle sulhaselle käynyt niin?
Taas alkaa sydän pamppailemaan, kun ajattelen ylihuomista...
Jännittääkö?
5
2282
Vastaukset
- jenna
olen ollut häissä jossa sulhanen oli ihan hermona ja alttarilla sitten itki:) musta se oli jotenkin hirveen ihanaa nähdä miehessä semmonen piirre:) joten ei hätää eiköhän niitä sulhasia löydy enemmänkin;)
- kd-tommi
Minua ainakin jännittää jo etukäteen, vaikka häihin on vielä reilusti aikaa...
Pari päivää ennen vihkimistä olen luultavasti ihan hermona.
Normaaliahan se vain on.
- vaimo1806
Viimeisen viikon ajan me jännitettiin kyllä molemmat. Itse hääpäivänä olin kuitenkin itse vallan tyyni, mutta mieheni jännitys vain yltyi vihkimisen lähestyessä. Kun itse kävelin alttarille vapautuneesti hymyillen, vastassa oli tärisevä ja hikoileva mieheni. Jännitys jäi kuitenkin häneltäkin sinne kirkkoon, ja juhlittiin erittäin vapautuneesti ja täysillä!
Ehkä me jännitettiin eri asioita, minä järjestelyjä ja kaikkea juhlaan liittyvää, ja mieheni sitten itse naimisiinmenoa.- Marju33
niin että meinasi taju lähteä kesken vihkitoimituksen. Tuijotin vaan pappia ja tärisin(kukkakimppu heilui kädessäni - onneksi "yleisö" oli selän takana eikä nähnyt) ja jännitin, että osaanko sanoa oikeassa kohdassa "tahdon". Mieheltä en ole muistanut kysyä, että jännittikö. Heti, kun meidät oli julistettu aviopuolisoiksi, jotenkin vapauduin ja osasin juhlia ihan rennosti. Olen myöhemminkin saanut tuollaisen jännitys-tärisy-kohtauksen todella vakavassa paikassa (sairaalassa) ja sairaanhoitaja totesi, että se on joillekin ihmisille ihan normaali fyysinen tapa reagoida rajuun jännitykseen.
- Vihkiminenhän on jo ohi
Kiinnostaisi, että miten alkuperäinen kirjoittaja "pärjäsi" häissään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569