Onkohan sulla munaa sitten oikeesti ollenkaan...jää nähtäväksi.
Löytyyköhän
14
349
Vastaukset
- Anonyymi
Ota gubbe housut pois ja mene peilin eteen, niin asia selviää.
- Anonyymi
Odotan, että kasvaako mulle vielä joskus sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan, että kasvaako mulle vielä joskus sellainen.
Gubbe 🖕
- Anonyymi
söin aamulla kaks ja viisi jäljellä
- Anonyymi
Minä söin eilen neljä keitettyä. Oli muuten hyvää joskus tulee ihan kamala himo tuntuu ettei edes tusina riitä 🤤
- Anonyymi
Mimmillä käet deitti äksässä.
- Anonyymi
Kyllä hävettäis olla Mimmi niminen nainen😅
- Anonyymi
Jaa niin mitä ja niin kun mihin hieman on erittäin epäselvää viestintää pokkaa mulla olis muuten mihin vaan mu kun on noitta lapsukaisia tullu hankittua ni jonnii verran joutuu käytöstään tarkkaileen ettei lasten tartti isäänsä sentä hävetä ainakaan
- Anonyymi
Huomenna alkaa HEI HEI HEINÄKUU.
Joten äläpä ala KEULIMAAN SIELLÄ.
Sulla voi tulla tavaksi kulkea muna pystyssä ja eihän tuo minua haittaa, mutta TOISET NAISET VOIVAT OLLA VAILLA JA MINÄ SAAN KUNNIAN ODOTTAA MILLOIN MUNAN JAKO KIERROS ON OHI.
MINUN VUORO TULEE NIIN MINULLE SANOTAAN, ETTÄ: EN MIE JAKSA ENÄÄN, MUTTA ONNEKSI OOT TOTTUNUT OLEMAAN ILMAN.- Anonyymi
Nyt naurattaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt naurattaa...
Niin minullakin nauratti, kun kirjoitin tuota ja naurattaa vieläkin 🤣😂🤣
- Anonyymi
🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿+🖕🏿
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651483Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113961- 58801
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48784- 57740
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72717Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026699Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68672