🥰 ostan toisella mäntysuopaa.
Silloin pyykkärin päivä on kirkas,
kaunis ja puutteeton 👙
Siis klap ja klap,
kun pyykkiä riittää vaan
Niin klap ja klap, muun
kyllä mä kuntoon saan
Poutasään puuhia kulta! 🧼
Menis ne sun bokserit samalla.🩳
Jos vain lantilla leipää saan
37
275
Vastaukset
- Anonyymi
Kävitkö jo mattopyykillä?
- Anonyymi
Mulla on pihalla kylpyamme. Pesen siinä matot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on pihalla kylpyamme. Pesen siinä matot.
Kiva!
- Anonyymi
Keskiviikkona tulee helle. Hyvä päivä mennä matto pyykille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiviikkona tulee helle. Hyvä päivä mennä matto pyykille.
Keskiviikko on pyhitetty ihan jollekkin muulle😊
- Anonyymi
Kiva runo
- Anonyymi
Lainattu Kaunis pesijätär biisistä.
- Anonyymi
Pari mattoa jäi pesemättä😌
- Anonyymi
Mattopesua riittää koko kesäksi.
- Anonyymi
Pesin yksinäni 😌
- Anonyymi
Olitpa reipas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitpa reipas!
Sulla oli kaveri mukana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla oli kaveri mukana
Oliskin. Jotkut matot on painavia märkänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskin. Jotkut matot on painavia märkänä.
Niin on, siinä auttaa suomalainen Sisu…😌 ja tietty sinä.
- Anonyymi
Mihin pizzanaama leipää tarvii?
- Anonyymi
Mistä sinä kenenkään anonyymin naaman tiedät ? Tänä vuonna ei vielä yhtään pizzaa.
- Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yäk
Alkaispa koulut pian niin nämä lasten jutut loppuisivat täältä.
- Anonyymi
Huomenta päivää sinulle
- Anonyymi
Kivaa päivää sinne!
- Anonyymi
😎
👚
🫳🩳🤏🫳🩳
🧦◻️◻️◻️🛁- Anonyymi
Tarkoittaako tuo, että peset vaatteesi menemällä suihkuun ne päällä? No käyhän se niinkin!
- Anonyymi
Tuliko puhdasta?
Tulee varmasti kun Rakas pesee😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko puhdasta?
Tulee varmasti kun Rakas pesee😊Mä luulen että ne mun bokserit sotkeentuisi sinua mattopesulla katsoessa... mitäs siihen sanot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen että ne mun bokserit sotkeentuisi sinua mattopesulla katsoessa... mitäs siihen sanot?
Tykkäisin❤️🔥jos tulisin sinua vastapäiselle paikalle heiluttelemaan tissejäni juuriharjan tahtiin puolelta toiselle…tekisit varmasti aloitteen sitten viimeistään?😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäisin❤️🔥jos tulisin sinua vastapäiselle paikalle heiluttelemaan tissejäni juuriharjan tahtiin puolelta toiselle…tekisit varmasti aloitteen sitten viimeistään?😏
Ne on kyllä justiinsa siinä omimmillaan. Maalaisromantiikkaa parhaimmillaan. Pitää varmaan sulta Agatha Christie lukea niin tietää mitä sanoa sellaisissa tilanteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on kyllä justiinsa siinä omimmillaan. Maalaisromantiikkaa parhaimmillaan. Pitää varmaan sulta Agatha Christie lukea niin tietää mitä sanoa sellaisissa tilanteissa.
"Ristuksen kissat"... soinnullisesti. Hmmmm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne pyrähti varpusia langalle. Onneksi kohde tietää, etteivät rimanalitukset ole multa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikosromaanit on hyviä, täytyisi aloittaa lukemaan kyseisiä kirjoja.😌
- Anonyymi
👩🍒🍒🍒🥰💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne pyrähti varpusia langalle. Onneksi kohde tietää, etteivät rimanalitukset ole multa.
Eikä tietenkään multa, mutta naapurin Eilalta kyllä saattaa olla 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe 💩
- Anonyymi
Mattopesuloitakin on olemassa, ellei itse jaksa mattoja jynssätä.
- Anonyymi
Yhden nukkamaton pesetinkin syksyllä kun se on liian painava mulle märkänä. Kilossa s-marketin vieressä olis matonpesuautomaatti jossa voi pestä itse. Käsittääkseni matto tulee toisesta päästä kuivana ja puhtaana ulos. Piti oikein kurkata.
https://24pesula.fi/koneet-ja-hinnat/#tasopesukone - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden nukkamaton pesetinkin syksyllä kun se on liian painava mulle märkänä. Kilossa s-marketin vieressä olis matonpesuautomaatti jossa voi pestä itse. Käsittääkseni matto tulee toisesta päästä kuivana ja puhtaana ulos. Piti oikein kurkata.
https://24pesula.fi/koneet-ja-hinnat/#tasopesukoneNämä automaatit onkin käteviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä automaatit onkin käteviä.
Joo, eikä näyttänyt vaativan insinööriä koneen käyttämiseen.
- Anonyymi
Niin on;ajattelin viedä yhden valtava pesulaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650