ostin enosta edullisia mansikoita 14e kilo

Anonyymi-ap

Arvasin että Enossa on eräällä tontilla mansikoita kaupan ja kurvasin sinne. Näkyikin kyltti että "edullisia mansikoita". kun näin hinnan 7 euroa niin tuumasin ettei nämä erityisen edullisia ole vaan samoja hintoja kun muuallakin. Yllätys tulikin kun katsoin hintaa tarkemmin. Se oli puolen litran rasian hinta! eli 14 e kilo. Nyt ihmettelenkin että miten kehtaavat pitää kylttiä jossa mainostavat näitä edulliseksi??

Ymmrtääkö he etttä ei ihmiset tule toista kertaa asiakkaaksi

25

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menepä kauppaan ostamaan.
      Katso hintaa siellä

• Anonyymi

Älä osta mansikoita, jos tuntuu niin kalliilta.
      Elämisen kustannukset, tarvikkeet siemenet, työntekijöiden kustannukset ja luomu nostattaaa hintaa. Mene sinä ostamaan espanjalaisia mansikoita tuulipuku verkkari ämpäri kansalainen.

• Anonyymi

siis puoli litraa 7 e. ei kilo

• Anonyymi

Niin? Mikä on vaikea ymmärtää? Tämä vuosi on kylmä ei paljon mansikoita kasva? Plus kustannukset nousee vuosi vuodelta. 20-vuoden päästä hinta on 100euroa litra.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin? Mikä on vaikea ymmärtää? Tämä vuosi on kylmä ei paljon mansikoita kasva? Plus kustannukset nousee vuosi vuodelta. 20-vuoden päästä hinta on 100euroa litra.

pointti oli siinä että kyltissä mainostettiin edullisia mansikoita. 7 eurolla saa litran mansikoita muualta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pointti oli siinä että kyltissä mainostettiin edullisia mansikoita. 7 eurolla saa litran mansikoita muualta

Jos mainoksessa lukee että nyt on edullista niin tottahan toki sitä ostaa vaikka maksaa mitä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mainoksessa lukee että nyt on edullista niin tottahan toki sitä ostaa vaikka maksaa mitä tahansa.

itä-suomessa sanat merkitsee, ei teot. niiden ei tarvitse kohdata. se on sitä lapsentasoista kieroutta. eli sanotaan edulliseksi niin se riittää että on sanottu. ei teon tarvii seurata perässä. sitten ihmetellään kun ei ole asiakaita.

• Anonyymi

Puoli litraa mansikoita on 0,250 kg eli 4 x7e =28 e kilo.Aloittajalta opiskelu jäänyt kesken.

• Anonyymi

totesinkin jo että puoli litraa, ei kiloa. siis puoli litraa 14e. tuntuu erikoiselle laittaa kylttiin maininta edullisista mansikoista näillä hinnoilla. tuplaten kalliimpaa kuin tyypillisesti kojuissa.

ahneus se on mikä vie asiakkaat. kerran voi ottaa kovan hinnan

• Anonyymi

Jos marjat ovat kalliita niin kasvata itse. Saat "ilmaiseksi".

• Anonyymi

Ei tarvise saada ilmaiseksi eikä kyseisen myyjän tarvi minun takia hintoja muuttaa. Ihmettelen vain miten kehtaa mainita edulliseksi 7e puoli litraa.

mutta seuraavalla kerralla ostan markkinahintaan noin 7 eurolla litran eri paikasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvise saada ilmaiseksi eikä kyseisen myyjän tarvi minun takia hintoja muuttaa. Ihmettelen vain miten kehtaa mainita edulliseksi 7e puoli litraa.

mutta seuraavalla kerralla ostan markkinahintaan noin 7 eurolla litran eri paikasta.

No Et tule koskaan saamaan köyhä pohjois karjalainen vanhapiika tai ukonkörmy

• Anonyymi

No voi että. Itse ostin säilöön just 10kg. Se teki sen 140€, puolen päivän palkan verran.
      Köyhille lienee kallista

• Anonyymi

Ostit siis 20 litraa mansikoita jolloin hinnaksi tuli se 7 euroa litralle. Eli normaali markkinahinta. Tässä aloituksessa ei ollut puhe muusta kuin siitä, että miten kehtaavat laittaa kylttiin "edullisia mansikoita" kun litrahinta on 14 euroa.

mutta koska itsetunto-ongelma riivaa niin täytyy päästä snaomaan köyhäksi muita. Kyse on hinnoittelun ahneudesta ja röyhkeydestä, ei ostajan tulotasosta.

Ahneus ei kanna hedelmää. ostajat kaikkoaa.

• Anonyymi

Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa ja sinä kun olet tossu niin maksat tyhmyydestä.Otan osaa.Älä osta enää ja silleen🤪

• Anonyymi

Väärin. Tyhmä on se joka ahneudella pilaa maineensa ja karkottaa asiakkaat. Minä ostin sen puoli litraa siksi että myyjätyttö sai kaupat. hän on syytön isäntänsä ahneuteen.

• Anonyymi

Finnipoju ei mitään mansikoita ostele.Hymiöitä korkeintaan.

• Anonyymi

Vapaita vuokra-asuntoja löytyy enosta.

• Anonyymi

Aikuinen mies(?) jaksaa itkeä jostain mansikoitten hinnasta😂😂😂

• Anonyymi

Meinaat että sinua ei ihmetytä yhtään jos kaupassa kahvipaketin hinta olisikin 15 euroa vaikka sen piti olla edullinen? Se ei muuta maailmaani jos tuli yksi huono kauppa. Mutta tuollainen lyhytnäköinen ahneus jossa mainostetaan edulliseksi ja on tuplaten markkinahintaa korkeampi, on jokseenkin tyhmää. Paikalliset jotka kerran käy ostoksilla, ei seuraavana kesänä tule kun muualta saa markkinahintaan saman tuotteen.

Mutta eihän karjalassa tätäkään asiaa nyt ymmärretä. Logiikka kun ei toimi ilman ajattelua.

Koko avausta ei olisi tehty jos tällainen vastaava ei olisi karjalassa tapakulttuuria. Sanat edellä mennään kaikessa mutta sanat eivät kohtaa todellisuuden kanssa. Puuttuu vastuu ja luotettavuus. Epärehellisyyteen on kaatunut itänaapurissakin kaikki.

• Anonyymi

Eikös se joku aikuinen itke polttoaineenkin hinnasta?

• Anonyymi

Kyllä Pohjois-Karjalasta löytää suomen parhaat itkiät ja köyhät. Terve tuloa 2020-luvulle, itkiät.

• Anonyymi

Joensuu on täynnä nillittäjiä. joilla ei ole omaa elämää. Onneks päästää eläkeläisistä eroon 10-vyoden sisällä kun kupsahtaa yks jos toinenkin.

• Anonyymi

Mansikka päivässä

• Anonyymi

Kuka edes syö mansikoita nehän on pahoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      97
      5582
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4241
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      46
      2516
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2338
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1845
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1494
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1352
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1178
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      23
      1085
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1071
    Aihe