Helppo tapa laihtua suosittelen

Anonyymi-ap

Aamulla maitorahka ja 100g marjoja, 2 pähkinää ja kahvi, 1 berocca

Lounas 150g salaattia, 1 tomaatti, 100g huuhdeltuja valkoisia papuja

Välipala raejuusto, 100g marjoja.

500-1000kalorin lenkki pyörällä tai juosten

Päivällinen esim 300g salaattia, kurkkua, tomaattia jne. 50g riisiä tai vastaavaa, 100-200g kanafilettä ilman kastiketta.

Iltapala 100g marjoja, maitorahka ja pari pähkinää.

Sen lisäksi toki kaikki ravintolaruoka pois, alko pois, kaikki juotavat kalorit pois kuten tuoremehut, karkit ja sipsit kokonaan pois toki myös jne roska.

Tällä tavalla tämmöinen yli 100kiloinen mies laihtui hetkessä ja laihtuminen senkun jatkuu.

Itse lihosin aikanaan kaljalla, sushilla ja kiinalaisella ruualla eli koko setti tuli syötyä pahinta roskaa ja turvottua sen mukaisesti.

25

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ainakin kannattaa poistaa wolt ja foodora sovellukset ensimäisenä jos mielii laihtua. Tuovat oikein kotiin asti niin ettei tarvitse liikahtaa edes itse mihinkään. Sieltä sitö moskaa tulee kuten subway höttöhiilari patonkeja ja sushia josta tulee kerralla päivän kalorit ja viikon suolat, ei tarvitse ihmetellä jos turvottaa. Sitten on nämä superrasvaiset kuten kiinalaiset ja nepalilaiset ruuat. Helposti tulee 1500 kaloria yhdestä annoksesta. Joku tikka masala ja siihen naam leipä niin 2000kaloria paukkuu eli äkkiä 3 bigmac aterian verran.

• Anonyymi
      UUSI

"lihosin aikanaan... sushilla"

Kauhea valhe! Vaihtoehtoisesti olet aina valinnut friteeratut ja majoneesipohjaiset tuotteet, et koskaan kalaa, katkarapuja tai kasviksia. Silloin on ihan oma vika, tyhmyys.

• Anonyymi
        UUSI

Lihosit? Siis lihoit, vai?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lihosit? Siis lihoit, vai?

Suomessa on kaksi läheistä verbiä, lihota ja lihoa.

Lihota taipuu kuin hajota:

lihota
        lihoan
        lihosi
        lihoaisi, (lihoisi)
        lihonnee
        lihotkoon
        lihonnut
        lihottiin

Tavallisempi verbi on lihoa, joka taipuu kuin hosua:

lihoa
        lihon
        lihoi
        lihoisi
        lihonee
        lihokoon
        lihonut
        lihottiin

• Anonyymi
        UUSI

Laskeppa paljon sushissa on kaloreita? Suolaa ja rasvaa hirveästi. 13-15g rasvaa 100g lohessa. 100g on todella vähän. Yhdessä lohisushipalassa on kaloreta 40-50 ja helposti menee 20 palaa buffetissa. Kyllä sillä lihoaa. Sushiriisi on sokerissa uitettu jos et tiennyt?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laskeppa paljon sushissa on kaloreita? Suolaa ja rasvaa hirveästi. 13-15g rasvaa 100g lohessa. 100g on todella vähän. Yhdessä lohisushipalassa on kaloreta 40-50 ja helposti menee 20 palaa buffetissa. Kyllä sillä lihoaa. Sushiriisi on sokerissa uitettu jos et tiennyt?

20 palaa helposti... No ei ole ihme että lihottuaa. Ahmintahäiriö.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että sinä itse et halua sushia vaan nushia. Siitä on varmasti kyse.

• Anonyymi
      UUSI

Jos haluaa pikeasti laihtua niin ravintolaruoka on kyllä kielletty. Jopa ravintoloissa tarjoiltavat salaatit on useimmiten kylvetetty jossain kastikkeessa ja niistä tulee hyvin salakavalasti kaloreita. Ceasar saöaatti esim juustoineen ja rasvasine leivänpaloineen on täydellinen no no laihduttajalle.

Ylipäänsä kannattaa leipä jättää pois kokonaan sillä se lihottaa ja turvottaa. Parempi vaihtoehto on syödä ainoastaan kauraa puurona ja siinä on valtava ero juuri siinä ettei se turvota samaan tapaan. Yhdessä ruispalapaketissa on 1750kaloria pyöreesti eli 12 leipää. Siihen kun lyöt levitettä, juustoa, makkaraa tms niin ei eroa kaloreilta juuri hampurilaisten syönnistä.

• Anonyymi
        UUSI

Kerran viikossa voi herkutella hieman. Mutta jos haluaa laihduttaa, pitää miettiä vaihtoehtoja. Itse ainakin tykkään tuore hedelmäsalaatista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran viikossa voi herkutella hieman. Mutta jos haluaa laihduttaa, pitää miettiä vaihtoehtoja. Itse ainakin tykkään tuore hedelmäsalaatista

Ja vinkkinä, itsetehty salaatinkastike on aivan paras.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vinkkinä, itsetehty salaatinkastike on aivan paras.

Öljyä,valko/punaviini etikkaa,ripaus Herbamare:a, ripaus sokeria, vähän sinappia, ripaus Provence-mausteseosta (valinnainen), ripaus vasta rouhittua pippuria.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Öljyä,valko/punaviini etikkaa,ripaus Herbamare:a, ripaus sokeria, vähän sinappia, ripaus Provence-mausteseosta (valinnainen), ripaus vasta rouhittua pippuria.

*Maistakaa välillä ;-)

• Anonyymi
      UUSI

Se on ainakin varmaa ettei tiukkaa kroppaa saa perinteistä kotiruokaa syömällä kermakastekkeineen jne.

• Anonyymi
      UUSI

Lihominenhan tarkoittaa sitä että syö liian kaloripitoista ruokaa, voi, makeat pullat, suklaa ym. yli rajojen. Kun se on toistuvaa, kaikki se rasva kertyy vartaloon.
      Yksinkertaista.

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Miksi puhut uskonnosta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi puhut uskonnosta?

Älä halveeraa meidän uskontoa, kuka ikinä oletkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä halveeraa meidän uskontoa, kuka ikinä oletkin.

Evankelis Luterilainen syntyjäni ja muuten...olen ylpeä siitä :-)

• Anonyymi
      UUSI

Koska olen luja uskossani
      - Jesus -

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos sinulle :-) <3

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sinulle :-) <3

Jumala sinusta pitäköön huolta. <3

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala sinusta pitäköön huolta. <3

T. Evankelis luterilainen.

• Anonyymi
      UUSI

Siunausta maan matoset

• Anonyymi
        UUSI

Siunausta itsellesi.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä salaatinlastike on sipoolainen rahkajogurtti onko nyt 0,3% rasvaa ja siihen sekottaa vaikka taffelin sipsi dippi jauheen. Okei suolaa vähän on mutta kun sitä lusikallisen laittaa salattiin niin vähän on kaloreita ja vähän ennenkaikkea sitä rasvaa joka lihottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      71
      1568
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      114
      1034
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      50
      844
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      821
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      760
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      756
    7. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      737
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      72
      734
    9. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      719
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      697
    Aihe