Aamulla maitorahka ja 100g marjoja, 2 pähkinää ja kahvi, 1 berocca
Lounas 150g salaattia, 1 tomaatti, 100g huuhdeltuja valkoisia papuja
Välipala raejuusto, 100g marjoja.
500-1000kalorin lenkki pyörällä tai juosten
Päivällinen esim 300g salaattia, kurkkua, tomaattia jne. 50g riisiä tai vastaavaa, 100-200g kanafilettä ilman kastiketta.
Iltapala 100g marjoja, maitorahka ja pari pähkinää.
Sen lisäksi toki kaikki ravintolaruoka pois, alko pois, kaikki juotavat kalorit pois kuten tuoremehut, karkit ja sipsit kokonaan pois toki myös jne roska.
Tällä tavalla tämmöinen yli 100kiloinen mies laihtui hetkessä ja laihtuminen senkun jatkuu.
Itse lihosin aikanaan kaljalla, sushilla ja kiinalaisella ruualla eli koko setti tuli syötyä pahinta roskaa ja turvottua sen mukaisesti.
Helppo tapa laihtua suosittelen
25
142
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ainakin kannattaa poistaa wolt ja foodora sovellukset ensimäisenä jos mielii laihtua. Tuovat oikein kotiin asti niin ettei tarvitse liikahtaa edes itse mihinkään. Sieltä sitö moskaa tulee kuten subway höttöhiilari patonkeja ja sushia josta tulee kerralla päivän kalorit ja viikon suolat, ei tarvitse ihmetellä jos turvottaa. Sitten on nämä superrasvaiset kuten kiinalaiset ja nepalilaiset ruuat. Helposti tulee 1500 kaloria yhdestä annoksesta. Joku tikka masala ja siihen naam leipä niin 2000kaloria paukkuu eli äkkiä 3 bigmac aterian verran.
- AnonyymiUUSI
"lihosin aikanaan... sushilla"
Kauhea valhe! Vaihtoehtoisesti olet aina valinnut friteeratut ja majoneesipohjaiset tuotteet, et koskaan kalaa, katkarapuja tai kasviksia. Silloin on ihan oma vika, tyhmyys.- AnonyymiUUSI
Lihosit? Siis lihoit, vai?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lihosit? Siis lihoit, vai?
Suomessa on kaksi läheistä verbiä, lihota ja lihoa.
Lihota taipuu kuin hajota:
lihota
lihoan
lihosi
lihoaisi, (lihoisi)
lihonnee
lihotkoon
lihonnut
lihottiin
Tavallisempi verbi on lihoa, joka taipuu kuin hosua:
lihoa
lihon
lihoi
lihoisi
lihonee
lihokoon
lihonut
lihottiin - AnonyymiUUSI
Laskeppa paljon sushissa on kaloreita? Suolaa ja rasvaa hirveästi. 13-15g rasvaa 100g lohessa. 100g on todella vähän. Yhdessä lohisushipalassa on kaloreta 40-50 ja helposti menee 20 palaa buffetissa. Kyllä sillä lihoaa. Sushiriisi on sokerissa uitettu jos et tiennyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laskeppa paljon sushissa on kaloreita? Suolaa ja rasvaa hirveästi. 13-15g rasvaa 100g lohessa. 100g on todella vähän. Yhdessä lohisushipalassa on kaloreta 40-50 ja helposti menee 20 palaa buffetissa. Kyllä sillä lihoaa. Sushiriisi on sokerissa uitettu jos et tiennyt?
20 palaa helposti... No ei ole ihme että lihottuaa. Ahmintahäiriö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että sinä itse et halua sushia vaan nushia. Siitä on varmasti kyse.
- AnonyymiUUSI
Jos haluaa pikeasti laihtua niin ravintolaruoka on kyllä kielletty. Jopa ravintoloissa tarjoiltavat salaatit on useimmiten kylvetetty jossain kastikkeessa ja niistä tulee hyvin salakavalasti kaloreita. Ceasar saöaatti esim juustoineen ja rasvasine leivänpaloineen on täydellinen no no laihduttajalle.
Ylipäänsä kannattaa leipä jättää pois kokonaan sillä se lihottaa ja turvottaa. Parempi vaihtoehto on syödä ainoastaan kauraa puurona ja siinä on valtava ero juuri siinä ettei se turvota samaan tapaan. Yhdessä ruispalapaketissa on 1750kaloria pyöreesti eli 12 leipää. Siihen kun lyöt levitettä, juustoa, makkaraa tms niin ei eroa kaloreilta juuri hampurilaisten syönnistä.- AnonyymiUUSI
Kerran viikossa voi herkutella hieman. Mutta jos haluaa laihduttaa, pitää miettiä vaihtoehtoja. Itse ainakin tykkään tuore hedelmäsalaatista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerran viikossa voi herkutella hieman. Mutta jos haluaa laihduttaa, pitää miettiä vaihtoehtoja. Itse ainakin tykkään tuore hedelmäsalaatista
Ja vinkkinä, itsetehty salaatinkastike on aivan paras.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja vinkkinä, itsetehty salaatinkastike on aivan paras.
Öljyä,valko/punaviini etikkaa,ripaus Herbamare:a, ripaus sokeria, vähän sinappia, ripaus Provence-mausteseosta (valinnainen), ripaus vasta rouhittua pippuria.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Öljyä,valko/punaviini etikkaa,ripaus Herbamare:a, ripaus sokeria, vähän sinappia, ripaus Provence-mausteseosta (valinnainen), ripaus vasta rouhittua pippuria.
*Maistakaa välillä ;-)
- AnonyymiUUSI
Se on ainakin varmaa ettei tiukkaa kroppaa saa perinteistä kotiruokaa syömällä kermakastekkeineen jne.
- AnonyymiUUSI
Lihominenhan tarkoittaa sitä että syö liian kaloripitoista ruokaa, voi, makeat pullat, suklaa ym. yli rajojen. Kun se on toistuvaa, kaikki se rasva kertyy vartaloon.
Yksinkertaista. - AnonyymiUUSI
Viini on terveellistä
https://norex.fi/alkolaisille/vahasokerisempia-vaihtoehtoja/
Ja kala.
Jeesus suosittelee
ja siunaamalla saa rajattomasti lisää.- AnonyymiUUSI
Miksi puhut uskonnosta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi puhut uskonnosta?
Älä halveeraa meidän uskontoa, kuka ikinä oletkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä halveeraa meidän uskontoa, kuka ikinä oletkin.
Evankelis Luterilainen syntyjäni ja muuten...olen ylpeä siitä :-)
- AnonyymiUUSI
Koska olen luja uskossani
- Jesus -- AnonyymiUUSI
Kiitos sinulle :-) <3
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle :-) <3
Jumala sinusta pitäköön huolta. <3
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumala sinusta pitäköön huolta. <3
T. Evankelis luterilainen.
- AnonyymiUUSI
Siunausta maan matoset
- AnonyymiUUSI
Siunausta itsellesi.
- AnonyymiUUSI
Hyvä salaatinlastike on sipoolainen rahkajogurtti onko nyt 0,3% rasvaa ja siihen sekottaa vaikka taffelin sipsi dippi jauheen. Okei suolaa vähän on mutta kun sitä lusikallisen laittaa salattiin niin vähän on kaloreita ja vähän ennenkaikkea sitä rasvaa joka lihottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️711568Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141034YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä50844- 58821
- 57760
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74756Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72734Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026719Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41697