Ikävä sitä kun varattu nainen oli kiinnostunut minusta

Anonyymi-ap

Ikävä sitä kun varattu nainen oli kiinnostunut minusta.
Ei ole enää.

35

433

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä niin päättelet ettei olisi? 😳

• Anonyymi

Eipähän ainakaan tuo sitä esiin

• Anonyymi

unissas oli varattu

• Anonyymi

Niin kaikki junat menee ohi jos ne ei tiedä että pitäis pysähtyä

• Anonyymi

Ei ole enää varattu, vai kiinnostunut?

• Anonyymi

On varattu vieläkin, mutta eipä tunnu olevan enää kiinnostunut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On varattu vieläkin, mutta eipä tunnu olevan enää kiinnostunut.

Olisit tehny peli liikkeesi ajoissa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit tehny peli liikkeesi ajoissa

Tai sitten nainen pelasi vaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten nainen pelasi vaan.

Ei naiset taida harrastaa sellasta. Miesten hommaa toi tunteilla pelleily ja toisen pitäminen itsestään selvyytenä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei naiset taida harrastaa sellasta. Miesten hommaa toi tunteilla pelleily ja toisen pitäminen itsestään selvyytenä

Aitous tunnetasolla ilmenee miehessä monin tavoin, kuten aitoina tunteiden ilmauksina, läsnäolona, empatiana ja haluna jakaa kokemuksia. On tärkeää kiinnittää huomiota hänen käytökseensä, sanallisiin ilmaisevuksiinsa ja siihen, miten hän kohtelee sinua ja muita ihmisiä.

Et osaa ehkä tulikita oikein tätä tapausta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aitous tunnetasolla ilmenee miehessä monin tavoin, kuten aitoina tunteiden ilmauksina, läsnäolona, empatiana ja haluna jakaa kokemuksia. On tärkeää kiinnittää huomiota hänen käytökseensä, sanallisiin ilmaisevuksiinsa ja siihen, miten hän kohtelee sinua ja muita ihmisiä.

Et osaa ehkä tulikita oikein tätä tapausta.

Osaan tulkita, pitää etäisyyttä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Osaan tulkita, pitää etäisyyttä

Niinhän ne miehet tekee kun on saanut pelleilynsä loppuun ja itsetuntoa pönkitettyä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän ne miehet tekee kun on saanut pelleilynsä loppuun ja itsetuntoa pönkitettyä

Nainen pitää etäisyyttä

• Anonyymi
      UUSI

Jos tilanne on hankala?

• Anonyymi
        UUSI

Minuun voi luottaa. Täydellisesti

• Anonyymi
      UUSI

Niin on minullakin sitä ihanaa hania, vähän on vuosia mennyt ja silloin hän sanoi minulle, että olen haluttava, soitteli ja textaili joka päivä montakin kertaa. Sitten yhtäkkiä vain löi yhteyden poikki. Voi voi, mutta niin halusin minäkin häntä. Oli kylläkin varattu, kuten minäkin. M- TRE

• Anonyymi
      UUSI

En ole vaan kiinnostunut, olen päättömästi rakastunut
      suhun jos satut olemaan hän ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Juuri hän, ihana mies leukaparralla varustettuna
        Ja hyvät varustukset muuallakin ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri hän, ihana mies leukaparralla varustettuna
        Ja hyvät varustukset muuallakin ❤️

Sovin kuvaukseen, mutta kukas sinä olet? Kun on noita mahdollisuuksia useampi...

• Anonyymi
        UUSI

Mene juttelemaan sen kanssa, heti huomenna. Älä hukkaa tuollaista tilaisuutta ja tuollaisia tunteita. Harvoin tuollaisia tunteita kukaan herättää kenessäkään. Ota selvää siitä henkilöstä, selvitä asiat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sovin kuvaukseen, mutta kukas sinä olet? Kun on noita mahdollisuuksia useampi...

Varmaan juuri se jonka sä kohtaat usein ❤️🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene juttelemaan sen kanssa, heti huomenna. Älä hukkaa tuollaista tilaisuutta ja tuollaisia tunteita. Harvoin tuollaisia tunteita kukaan herättää kenessäkään. Ota selvää siitä henkilöstä, selvitä asiat.

Mä oon niin sekaisin tuosta miehestä ollut jo pitkään❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan juuri se jonka sä kohtaat usein ❤️🤭

Hmm.. Kuinka usein? Ja siis juttelen sinun kanssa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm.. Kuinka usein? Ja siis juttelen sinun kanssa?

Lähes päivittäin, joskus voi mennä aikojakin ettei nähdä jos oon reissulla tai sä jossain 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lähes päivittäin, joskus voi mennä aikojakin ettei nähdä jos oon reissulla tai sä jossain 🤭

Vieläkin saattaisi sopia tuo.... Tuota, millaisia asioita puhutaan, tai mistä puhutaan, kerro vaikka yhdellä sanalla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkin saattaisi sopia tuo.... Tuota, millaisia asioita puhutaan, tai mistä puhutaan, kerro vaikka yhdellä sanalla?

Jotain ehkä töistä, mut mä luulen kyl et mun kaivattu ei varmaan kirjoittele täällä. Tupakoitko?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain ehkä töistä, mut mä luulen kyl et mun kaivattu ei varmaan kirjoittele täällä. Tupakoitko?

En. Mutta sinä taidat poltella... Kumman työasioita, sinun vai minun? Tai millaisia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En. Mutta sinä taidat poltella... Kumman työasioita, sinun vai minun? Tai millaisia?

Et sitten ole hän, hän myös polttaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten ole hän, hän myös polttaa

Ok... Ei se ikinä osu täällä... Vähän kuin lottoamista yrittäisi..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ok... Ei se ikinä osu täällä... Vähän kuin lottoamista yrittäisi..

Tiesin 🫡
        Mun kaivattu on viisas ja ei varmaan edes tiedä tällaista palstaa. Mä oon päättäny että kerron sille tunteeni. Niin ihana se on ja sillä on tunteita mulle❤️

• Anonyymi
      UUSI

Tää palsta on ihan pöhkö😆

• Anonyymi
      UUSI

Kaipaatko sitä ihailua ja poikkemisia? Oliko sulla edes tunteita häntä kohtaan? Pelailitko vain? Näin oletan hänen tehneen, lisäksi useat EIt, julkinen ei, kielto työskennellä samassa paikassa ja pelottava sormen heristäminen hyvin lähellä samalla kieltänyt käymästä ja fbesto. Kyllähän siinä tunteet täytyy tappaa ja luopua toivosta. Välttelee ja pelkään että hän tulee taas huutamaan jos käyn, mutta eihän tämä mulle ollut..

• Anonyymi
        UUSI

aika rankkaa.... melko selväksi tehnyt ettei ole kiinnostunut... mutta silti yrität yhä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

aika rankkaa.... melko selväksi tehnyt ettei ole kiinnostunut... mutta silti yrität yhä?

Juu, rankkaa hänen kirjoituksensa saivat pelkäämään kaiken menettämistä ja trauma josta nyt yli kymmenen. Vuoden jälkeen pääsemässä. Silti rakastin ja kiersin häntä kuin kissa kuumaa puuroa, tunsin aikanaan hänen halauksessaan niin vahvasti. Ja todella sairasta se olisikin jos hänkin on tuntenut jotain mua kohtaan. Mutta en yritä enää, pallo hänellä jos edes haluaa pyytää anteeksi tekemäänsä..ed

• Anonyymi
      UUSI

Kävin röökillä äsken

🚬😮‍💨

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1798
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      123
      1220
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1080
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      956
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      81
      817
    7. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    9. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      782
    Aihe