Ikävä sitä kun varattu nainen oli kiinnostunut minusta.
Ei ole enää.
Ikävä sitä kun varattu nainen oli kiinnostunut minusta
35
433
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä niin päättelet ettei olisi? 😳
- Anonyymi
Eipähän ainakaan tuo sitä esiin
- Anonyymi
unissas oli varattu
- Anonyymi
Niin kaikki junat menee ohi jos ne ei tiedä että pitäis pysähtyä
- Anonyymi
Ei ole enää varattu, vai kiinnostunut?
- Anonyymi
On varattu vieläkin, mutta eipä tunnu olevan enää kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On varattu vieläkin, mutta eipä tunnu olevan enää kiinnostunut.
Olisit tehny peli liikkeesi ajoissa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisit tehny peli liikkeesi ajoissa
Tai sitten nainen pelasi vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten nainen pelasi vaan.
Ei naiset taida harrastaa sellasta. Miesten hommaa toi tunteilla pelleily ja toisen pitäminen itsestään selvyytenä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei naiset taida harrastaa sellasta. Miesten hommaa toi tunteilla pelleily ja toisen pitäminen itsestään selvyytenä
Aitous tunnetasolla ilmenee miehessä monin tavoin, kuten aitoina tunteiden ilmauksina, läsnäolona, empatiana ja haluna jakaa kokemuksia. On tärkeää kiinnittää huomiota hänen käytökseensä, sanallisiin ilmaisevuksiinsa ja siihen, miten hän kohtelee sinua ja muita ihmisiä.
Et osaa ehkä tulikita oikein tätä tapausta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aitous tunnetasolla ilmenee miehessä monin tavoin, kuten aitoina tunteiden ilmauksina, läsnäolona, empatiana ja haluna jakaa kokemuksia. On tärkeää kiinnittää huomiota hänen käytökseensä, sanallisiin ilmaisevuksiinsa ja siihen, miten hän kohtelee sinua ja muita ihmisiä.
Et osaa ehkä tulikita oikein tätä tapausta.Osaan tulkita, pitää etäisyyttä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osaan tulkita, pitää etäisyyttä
Niinhän ne miehet tekee kun on saanut pelleilynsä loppuun ja itsetuntoa pönkitettyä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne miehet tekee kun on saanut pelleilynsä loppuun ja itsetuntoa pönkitettyä
Nainen pitää etäisyyttä
- AnonyymiUUSI
Jos tilanne on hankala?
- AnonyymiUUSI
Minuun voi luottaa. Täydellisesti
- AnonyymiUUSI
Niin on minullakin sitä ihanaa hania, vähän on vuosia mennyt ja silloin hän sanoi minulle, että olen haluttava, soitteli ja textaili joka päivä montakin kertaa. Sitten yhtäkkiä vain löi yhteyden poikki. Voi voi, mutta niin halusin minäkin häntä. Oli kylläkin varattu, kuten minäkin. M- TRE
- AnonyymiUUSI
En ole vaan kiinnostunut, olen päättömästi rakastunut
suhun jos satut olemaan hän ❤️- AnonyymiUUSI
Juuri hän, ihana mies leukaparralla varustettuna
Ja hyvät varustukset muuallakin ❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri hän, ihana mies leukaparralla varustettuna
Ja hyvät varustukset muuallakin ❤️Sovin kuvaukseen, mutta kukas sinä olet? Kun on noita mahdollisuuksia useampi...
- AnonyymiUUSI
Mene juttelemaan sen kanssa, heti huomenna. Älä hukkaa tuollaista tilaisuutta ja tuollaisia tunteita. Harvoin tuollaisia tunteita kukaan herättää kenessäkään. Ota selvää siitä henkilöstä, selvitä asiat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sovin kuvaukseen, mutta kukas sinä olet? Kun on noita mahdollisuuksia useampi...
Varmaan juuri se jonka sä kohtaat usein ❤️🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene juttelemaan sen kanssa, heti huomenna. Älä hukkaa tuollaista tilaisuutta ja tuollaisia tunteita. Harvoin tuollaisia tunteita kukaan herättää kenessäkään. Ota selvää siitä henkilöstä, selvitä asiat.
Mä oon niin sekaisin tuosta miehestä ollut jo pitkään❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan juuri se jonka sä kohtaat usein ❤️🤭
Hmm.. Kuinka usein? Ja siis juttelen sinun kanssa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. Kuinka usein? Ja siis juttelen sinun kanssa?
Lähes päivittäin, joskus voi mennä aikojakin ettei nähdä jos oon reissulla tai sä jossain 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lähes päivittäin, joskus voi mennä aikojakin ettei nähdä jos oon reissulla tai sä jossain 🤭
Vieläkin saattaisi sopia tuo.... Tuota, millaisia asioita puhutaan, tai mistä puhutaan, kerro vaikka yhdellä sanalla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkin saattaisi sopia tuo.... Tuota, millaisia asioita puhutaan, tai mistä puhutaan, kerro vaikka yhdellä sanalla?
Jotain ehkä töistä, mut mä luulen kyl et mun kaivattu ei varmaan kirjoittele täällä. Tupakoitko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotain ehkä töistä, mut mä luulen kyl et mun kaivattu ei varmaan kirjoittele täällä. Tupakoitko?
En. Mutta sinä taidat poltella... Kumman työasioita, sinun vai minun? Tai millaisia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En. Mutta sinä taidat poltella... Kumman työasioita, sinun vai minun? Tai millaisia?
Et sitten ole hän, hän myös polttaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten ole hän, hän myös polttaa
Ok... Ei se ikinä osu täällä... Vähän kuin lottoamista yrittäisi..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok... Ei se ikinä osu täällä... Vähän kuin lottoamista yrittäisi..
Tiesin 🫡
Mun kaivattu on viisas ja ei varmaan edes tiedä tällaista palstaa. Mä oon päättäny että kerron sille tunteeni. Niin ihana se on ja sillä on tunteita mulle❤️
- AnonyymiUUSI
Tää palsta on ihan pöhkö😆
- AnonyymiUUSI
Kaipaatko sitä ihailua ja poikkemisia? Oliko sulla edes tunteita häntä kohtaan? Pelailitko vain? Näin oletan hänen tehneen, lisäksi useat EIt, julkinen ei, kielto työskennellä samassa paikassa ja pelottava sormen heristäminen hyvin lähellä samalla kieltänyt käymästä ja fbesto. Kyllähän siinä tunteet täytyy tappaa ja luopua toivosta. Välttelee ja pelkään että hän tulee taas huutamaan jos käyn, mutta eihän tämä mulle ollut..
- AnonyymiUUSI
aika rankkaa.... melko selväksi tehnyt ettei ole kiinnostunut... mutta silti yrität yhä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
aika rankkaa.... melko selväksi tehnyt ettei ole kiinnostunut... mutta silti yrität yhä?
Juu, rankkaa hänen kirjoituksensa saivat pelkäämään kaiken menettämistä ja trauma josta nyt yli kymmenen. Vuoden jälkeen pääsemässä. Silti rakastin ja kiersin häntä kuin kissa kuumaa puuroa, tunsin aikanaan hänen halauksessaan niin vahvasti. Ja todella sairasta se olisikin jos hänkin on tuntenut jotain mua kohtaan. Mutta en yritä enää, pallo hänellä jos edes haluaa pyytää anteeksi tekemäänsä..ed
- AnonyymiUUSI
Kävin röökillä äsken
🚬😮💨
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851798Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1231220YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621080- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.118782