Mikä ajaa ihmisen vainoamaan ja tuhoamaan toisten elämiä? Onko oma elämä niin IKÄVÄÄ että pitää projisoida paha olo muihin sabotoimalla monia elämän eri osa-alueita niin että uhri on saatu näyttämään kuin paholaiselta mustamaalauskampanjan voimin?
Monen vuoden kyber stalkkaus
27
436
Vastaukset
- Anonyymi
siinäpähä stalkkaavat :) se et mun mielenterveys ei kestä enää mitää on kummiskin monen asian summa ei pelkästeen ton :)
- Anonyymi
Semmoisilla on yleensä omat asiat aivan solmussa tai sitten jotain mielenterveysongelmia.
Yhtäkään normaalia heidän joukostaan tuskin löytyy.- Anonyymi
No ei varmasti normaaleja ole pitäishän heidän itsekin tuo tietää. Mut tollasilla jutuilla on aina se puoli ett jossain kohtaa se alkaa toimia tekijöitä itseään vastaan ja mitä karseampaa touhua sitä pahempi heille itselleen.
Ja sitten tulee se päivä kun ottaakin ihan hitosti päähän kun ei ajatellut mitä seurauksia siitä itselle tulee kun elämä pilalla ja ne muut jutut… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmasti normaaleja ole pitäishän heidän itsekin tuo tietää. Mut tollasilla jutuilla on aina se puoli ett jossain kohtaa se alkaa toimia tekijöitä itseään vastaan ja mitä karseampaa touhua sitä pahempi heille itselleen.
Ja sitten tulee se päivä kun ottaakin ihan hitosti päähän kun ei ajatellut mitä seurauksia siitä itselle tulee kun elämä pilalla ja ne muut jutut…Tämä! T ja M mies lukekaapa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä! T ja M mies lukekaapa!!
Turhaan mustamaalaat ja kalastelet tietoa täällä ja matkit muita. Kirjoitin tuon aloituksen ja kyber vainoamisessa josta kirjoitin on kyse törkeästä yksityisyyden rikkomisessa jossa on ollut mukana hakkerointia, mustamaalausta, sabotointia ehkä jopa identiteettivarkaus jossa on voitu lavastaa kohdetta johonkin ns rikolliseen toimintaan käyttämällä hänen tietojaan. Terveisin eräs T-mies jota on haukuttu ja mustamaalattu täällä usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten tulee se päivä kun ottaakin ihan hitosti päähän kun ei ajatellut mitä seurauksia siitä itselle tulee kun elämä pilalla ja ne muut jutut…Läheinenkin voi puukottaa selkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten tulee se päivä kun ottaakin ihan hitosti päähän kun ei ajatellut mitä seurauksia siitä itselle tulee kun elämä pilalla ja ne muut jutut…Ninpä esim. jos jossain vaiheessa tai ehkä jo olemassakin sellainen juttu että työpaikoilla kaivetaan esiin työpaikkaa hakevien nettikäyttäytyminen.
Onko työnhakuja tehnyt kiusaa siellä tai stalkannut tai onko rikostuomioita näistä asioista. Se että se alkaa vaikuttamaan työpaikan saamiseen on iso juttu.
Toinen että vaikuttaa muuhunkin elämiseen kun kaikki tietohan meistä on jo netissä mutta enenevässä määrin kaikki vähänkään epämääräinen tai jopa rikollinen toiminta näkyy viranomaisille ja samalla kaikille työnantajille.
Kyllä varmasti alkaa ns. vitut*amaaan kun ei saa asuntoa eikä välttämättä ruokaakaan kun sinut vain pistetään sivuun kaikesta.
Luulen ett ei oo enää tuo kaukana koska kyberstalkkaus alkaa olla jo siinä mitassa ett jotain aletaan asialle tekemään Ihan konkreettisesti. Ja jos jo nyt on touhunnut tuollaista niin ei tartte ihmetellä sitten kun ei saa mistään töitä. - AnonyymiUUSI
Eikö koodarit osaa yleensä jotenkin myös hakkeroida? Se että joku esim koodaa jotain peliä varten niin tuskin käyttää aikaansa jonkun esim naapurinsa hakkerointiin
- AnonyymiUUSI
On se Luojan lykky,että sä oot terve🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Läheinenkin voi puukottaa selkään.
Mitä enimmissä määrin.Sisaret voi rakastua samaan kohteeseen yms.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan mustamaalaat ja kalastelet tietoa täällä ja matkit muita. Kirjoitin tuon aloituksen ja kyber vainoamisessa josta kirjoitin on kyse törkeästä yksityisyyden rikkomisessa jossa on ollut mukana hakkerointia, mustamaalausta, sabotointia ehkä jopa identiteettivarkaus jossa on voitu lavastaa kohdetta johonkin ns rikolliseen toimintaan käyttämällä hänen tietojaan. Terveisin eräs T-mies jota on haukuttu ja mustamaalattu täällä usein.
Säpä et tiedäkään mitä kaikkea mulle on tehty!! Mun kiusaajan Teen nimessä on kuusi kirjainta ja M miehellä neljä. T. N nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Säpä et tiedäkään mitä kaikkea mulle on tehty!! Mun kiusaajan Teen nimessä on kuusi kirjainta ja M miehellä neljä. T. N nainen
Minulta on viety jopa kotirauha, mun kotona kuljetaan luvatta ja estetään mun ravinnon saanti pilaamalla ruoat ja ihan kaikki muukin. Puhelimeen ja tietokoneeseen myös pääsy ja sometilit varastettu. Pariin otteeseen varastaneet myös pankkikortin
- Anonyymi
Olen rahalla ostanut muutamalle lopputilin,rahalla on ihmeellinen voima.Siinäpähän miettivät kannattaako perättömiä puhella.
- Anonyymi
Miksei manolot liehittele hunnutettuja muslimiakkoja. Taitaa raukkamaisuus olla tässäs se avainsana.
- Anonyymi
Jallu Pusula on cyber stalkkeri nyt pelkää vainottujen kostoa, asentanut kotiinsa turvalaitteet ja otti sakemannin.
- Anonyymi
Ei ginosta, gubbe guolee
- Anonyymi
En ole isäsi elän vielä.
- AnonyymiUUSI
Tätä voisi kysyä Jallu Pusulalta.
- AnonyymiUUSI
Hulluja.
- AnonyymiUUSI
No aijaa...
- AnonyymiUUSI
Tääl sivul on nyt luettu liikaa niistä stalkkereista
Ja nyt sit kaikki palstan trollit trollaa aiheella! - AnonyymiUUSI
Hevostalli.netin stalkkaus lähti ainakin kateudesta. Maajussimode iski raivolla monen, ehkä jopa kymmenien naisten kimppuun. Vihasta naisia kohtaan. Levitteli meidän tietoja foorumilla ja yritti pelotella. Savusti kaikki vanhat käyttäjät ulos. Psykopaatti äijä.
- AnonyymiUUSI
Kyllähän jotkut käyttää kaiken aikansa siihen että saa mustamaalata toisia. Kytätään somet, tehdään pilaa jos jollain vähän FB kavereita. Häiritään lähettelemällä henkilölle viestejä tekaistuilla profiileilla kun ensin stalkattu toista.
- AnonyymiUUSI
Juu just tommosta on itelleen tehty paljon vuosien varrella. Ainakin opin ettei kannata luottaa keheenkään.
- AnonyymiUUSI
Noi tyypit osaa syyllistää kohdettaan.
- AnonyymiUUSI
Älähän nyt. Sä vain luulet kaiken.
- AnonyymiUUSI
Kateudesta se kumpuaa. Tietävät ylivertaisuuteni niin bullyamalla yrittivät tuhota moraalini.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929