Mutta ei se näin parane.
Eikä ihminen näin lataudu.
:/
Nainen, olen uupunut ja tiedät sen
24
328
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs juokset yöt.Syytä vaan itsees.
- Anonyymi
Täytyy käydä latautumassa työntämällä pistoke pistorasiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy käydä latautumassa työntämällä pistoke pistorasiaan.
Ehei.Miksi valit väsymystä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehei.Miksi valit väsymystä sitten.
Yöllä on juostava kun saanti on varma 🔌
- Anonyymi
Juu etkö yhtään pysty antamaan itsellesi lupaa vain olla ja levätä, rentoutua. Rakas en tiedä mitä käyt läpi mutta mua ainakin auttaa Jumalaan tukeutuminen. Älä keskity ongelmiin vaan fokusoi Häneen joka voi antaa rauhansab
- Anonyymi
Kuinka se mielestäsi paranee?
- Anonyymi
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Oma valinta?
- Anonyymi
Joo jatkuu...joka voi antaa rauhansa tosi vaikeassakin elämäntilanteessa. Jätän sinut rukouksessani Hänen armonsa, rakkautensa ja ilonsa varaan. Hän on luvannut auttaa kun ihminen kääntyy Hänen puoleensa.
- Anonyymi
Miksi sitten taistelet väkisin vastaan?
- Anonyymi
Ei se meillä paranekkaan mies leväten ja ollen.
Pitää luoda uudet tavoitteet ja unelmat
Niiden tilalle jotka hajosi
Ja se on varsin kurjaa ja ikävää ja ilotonta
Ja ei nautinnollista touhua .
Kunnes löytyy taas jokin mikä sytyttää
Jokin mikä saa elämään
Jokin mikä tuo iloa
Tää vaihe on ihan paska.
Ja täynnä kyyneliä..
Et nautihan siitä paskasta minkä mulle teit!
Elät varmasti elämääsi innolla jonku huoran sisällä juuri nytkin
Miettimättä yhtään mua tai tuskaa mitä kärsin
Kun sua ei oo koskaan minulle
Oli vain tyhjiä sanoja ja lupauksia
Sä perkele olit mulle kaikki kaikessa
Mut mä en lopulta merkinnyt yhtään mitään
Sinulle viheliäselle sieluttomalle nilkille
Anteeksi lukijat. Mullon paha olla
En usko et hän joka tämän surun teki oo palstalla.
Minun on unohdettava mitä eniten rakastin
Ja se sattuu..
Kaipaan vaikka se ei tee enää hyvääkään.
Terveisin Syvästi masentunut
Sydämestään onneton nainen. - Anonyymi
Ensiavuksi määräisin seuraavaa:
Keitä kupponen kahvia, mene sohvalle ja laita soimaan toi linkittämäni jutska...
Vaihtoehtona tuolle..
Jätä kahvin keitto väliin,
mee pötköttelee sänkyyn ja laita toi jutska päälle.
En voi määrätä vahvempaa apua näin etänä,
etenkään julkisesti anonyyminä...
T. Etähoitajasi
🌴🍹🌻🐚⛵🌞🏖🦀🌻🍹🌴
https://youtu.be/85rmp0n7b3c?si=JP75rIjRNsKJELQM - Anonyymi
Päästään laho Suvi Pielisseuralainen.
- Anonyymi
Se henkinen paine ja stressi minkä he tahallaan aiheuttavat osana "hiljentämis" projektiaan maksetaan heille moninkertaisena takaisin.
Kun Todistajaa yritetään tappaa ja hiljentää, niin sille on seuraukset.
Onneksi tämä todistaja seisoo kaikkivaltiaan edessä ja silmänsä valvoo, enkelinsä palvelee ja viesti kulkee.
Ja hän joka antaa kansakuntiakin edestäni ja täyttää kaikki sydämen haluni, hän heittää kaikki viholliseni helvettiin joka on heitä varten valmistettu.
Sillä se on minun tahtoni ja sydämeni halu.
Maailma parantuu kun luste kerätään ja heitetään tuleen.
:/- Anonyymi
Antaa vttu olla ei väkisin.
Vttuako valitat jos et vaivaudu huomioimaan tai mitään. - Anonyymi
Ettei nyt vaan olis niin että toi kaikki mistä sä valitat on ehkäpä just se mitä sä ansaitset itelles ison Herran mielestä.
- Anonyymi
Tiedän ja mäkin oon tosi uupunut🩷
- Anonyymi
22%
- Anonyymi
Olen kans väsynyt, mutta valittaminen ei auta. Yritän levätä. Ei tässä konkurssissa auta räpiköidä.
- Anonyymi
Kyllä sinun pitäisi UUSI ELÄMÄ SAADA.
Oikein pahaa tekee katsoa, kun olet aina sen näköinen niin, kun OLIS HIRTTOKÖYSI KAULASSA.
Olis henki lähtenyt muuten, mutta oli 2 senttiä liian pitkä naru niin minä jäin henkiin enkä saa edes narua irti, koska POTKASIN TUOLIN ALTA...
❤️:lla Nainen 🥰 - Anonyymi
Mä oon pahoillani, koska mulla on välillä hankaluuksiaitseni kanssa ja sitten en anna sulle niin paljon huomiota. Joka ilta kumminkin mielelläni juttelisin sun kanssa hetken ja silittäisin sun mahaa ja olkapäätä.
- Anonyymi
❤️❤️
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861829Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451288YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621110- 63976
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126829Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810