semmoisena, kuin oot. Sun seurassa on hyvä olla.
Pidän susta just
24
447
Vastaukset
- Anonyymi
Kuin myös. Toi on itse asiassa kauneinta mitä voi toiselle sanoa. Hyvin vapauttavaa ja voimaannuttavaa. 🤍🔥
- Anonyymi
Sama tunne, hyväksyminen ja molemminpuolinen kunnioitus. Sn->Jm
- Anonyymi
Ei ole siltä tuntunut. 😥mutta hyvä jos nyt edes hetken tuntuu siltä. Sinä kelpaat miten päin vaan aina huononakin päivänä.
Mieheltä- Anonyymi
Miksi ei tuntunut???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei tuntunut???
Taidat tietää.
- Anonyymi
et sä tiiä mitään
- Anonyymi
Kuka sit tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sit tietää
varmaa naapuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
varmaa naapuri
Aikaa on 👀 jumalan siunausta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikaa on 👀 jumalan siunausta
säästä tolt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
säästä tolt
Tarvit saarnan koska olet syntinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvit saarnan koska olet syntinen
no lopeta
- Anonyymi
Ihan on samat tunteet täälläkin ja mukava jutella ja olla vaikka ihan hiljaakin ei kumpaakaan varmaan häiritse hiljaisuus koska se ei ole kiusallista vaan luonnollista sanatonta toisen tietoisuudessa olemista ilman turhaa puhetta.
Toivottavasti saamme taas joskus aikaa yhteiseen hetkeen. 🙂- Anonyymi
Sitä toivon minäkin, ikävä on
- Anonyymi
Sama juttu 🥺❤️ luontevaa..
- Anonyymi
Minulle voi ehdottaa puhumista tai yhdessä aikaa viettämistä ihan koska vaan minut näkee.
Kovin usein ei olla nyt viime aikoina törmätty mutta seuraavan kerran jos haluat niin etsitään joku paikka missä voidaan sitten rauhassa jutella sopii minulle oikein hyvin.
Ollaan jo yhden kerran juteltu ja silloin satoi, tämä vinkiksi 🙂- Anonyymi
No nyt joku lisävinkki
- Anonyymi
Siinä missä juteltiin ei ollut muita.. ihmisiä..
Ihan oltiin sateelta suojassa siinä ja siitä minä sitten jatkoin kauppaan ja hän varmaan kotiinsa 🙂
- Anonyymi
Kiitoksia sinulle
- Anonyymi
Minäkin viihdyn Sun seurassa😊milloin onkaan aika tavata, halata ja tehdä jotain mukavaa yhdessä❤️🔥oot rakas ❤️
Naiselta🌹 - Anonyymi
Olen kateellinen, kun muut saa viettää aikaansa kaivattunsa kanssa. Mutta ehkä minun pitäisi tajuta, ettei minusta välitetä.
- Anonyymi
Saanko kysyä miten ootte seurassa? Ihmettelin yhtä naista ja miestä miksi ovat ystävällisiä, miksi ihmettelevät kun heitä pidetään pahoina ja kuinka yrittävät olla parempia ihmisiä, hyväksyvät kaikki semmoisina kun on jne. Sitten mietin me tykätään susta, susta tulee hyvä olo jne. Netistä ja kirjoista kauvoin tietoja, ja joo he ovat satanisteja ja eivät ole tappajia, eläin uhraajia tai niin pois päin mutta siis himoitsevat muiden sielua ja niistä elämää, tietoisuutta jne. ja palvovat saatavaa ei Jumalaa. ovat kuin ei mitään olisi tapahtunut, ja sanovat että voit syödä heistäkin ja tykkäävät jakaa, antaa ja, saada. eivät kunnioita muiden koteja, työtä tai eivät omaa moraalia. en oikeasti uskonut että heitä on niin paljon ja missä vaan. mutta heidät voi kieltää.
- Anonyymi
se on tosi Vaikeaa kun osa niistä on lasten isän sukulaisia mutta tuo loista toimintaa, harjoittavat ovat kielletty tulemasta meidän kotiin ja meihin ja myös lapsiin. myös isänsä osalta. Harmi että näitä on tosi vaikea käsitellä lasten suojelussa.
- Anonyymi
Minä olen luullut, että sinua ärsyttää kun minä olen oppinut ottamaan rennosti.
Voin naisena sekä usean lapsen yh-äitinä tunnustaa, että minä olen TEHNYT TÖITÄ ITSENI KANSSA NIIN OPIN OTTAMAAN RENNOSTI.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650