Elämän filosofia:
https://youtu.be/cqmBjRsPxhs?si=4yaLFbX4S9E0T3td
Tämä video kannattaa kaikkien hiljaisuuteen jätettyjen naisten katsoa
19
211
Vastaukset
- Anonyymi
Nosto tälle 🌺🌷🪷🌸💮🏵️🌻🌼
- Anonyymi
Tämä oli hyvä! 😀
- Anonyymi
Olisipa mukavaa tietää, jos tällä filosofilla olisi myös selitys sille, miksi joku mies lepertelee ummet ja lammet rakkaudesta, on hurmaava ja kiihkeä, ja yhtäkkiä häviää kokonaan, ei pidä lupauksiaan, rakkauskin häviää kuin p**** Saharaan, ei kuulema edes oikeastaan ole koskaan pitänytkään naisesta? Ja sitten viikkojen hiljaisuuden jälkeen haluaisi taas aloittaa kierroksen lepertelyineen alusta?
Minun diagnoosini on että päästä heittää pahemman kerran.- Anonyymi
Ei sillä ole merkitystä, mitä hän tekee, vaan omalla suhtautumisellasi. Sillä on merkitystä mitä itse annat itsellesi tehdä (terveet rajat). Katse syvälle itseesi ja oman elämäsi parantamiseen. Kun annat toisten ihmisten vaikuttaa mieleesi, olet ulkoaohjautuva. Onnellinen ihminen on aina sisältäpäin ohjautuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole merkitystä, mitä hän tekee, vaan omalla suhtautumisellasi. Sillä on merkitystä mitä itse annat itsellesi tehdä (terveet rajat). Katse syvälle itseesi ja oman elämäsi parantamiseen. Kun annat toisten ihmisten vaikuttaa mieleesi, olet ulkoaohjautuva. Onnellinen ihminen on aina sisältäpäin ohjautuva.
My darling, luuletko että minä olen jojossa?
😂
Yritän valita seurani hiukan paremmin.😂 - Anonyymi
Se käy tossa välissä vetämässä käteen. Aika yleinen ongelma tänä päivänä. Naisten olen nähnyt videolla käyttävän vehkeitä, joilla kuset lentänyt kattoon asti, miten mies voi ikinä semmoisen korvata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se käy tossa välissä vetämässä käteen. Aika yleinen ongelma tänä päivänä. Naisten olen nähnyt videolla käyttävän vehkeitä, joilla kuset lentänyt kattoon asti, miten mies voi ikinä semmoisen korvata.
Sitä on siis katsottu tuhmia videoita?
Älä sinä usko kaikkea mitä nettiin videoidaan.
- Anonyymi
Saako nainen olla vastaamatta viesteihin, puhumatta jne? En jaksa katsoa videoita nyt.
- Anonyymi
Totta kai saa, ei ole mikään pakko. Siinä hän kertoo samalla sinulle, minkälainen on.
- Anonyymi
Kiitos ja oli niin hyvä filosofia, että 30 sekunttia kuuntelin.
Tuon miehen ääni oli niin hurmaava sekä suorastaan HYPNOOTTINEN ja sanoma oli selvä " vedä ranteet auki ja osta köysi"- Anonyymi
Ihmisten ei tarvitse olla stoalaisen rauhallisia, voidaan olla vähän rikki kunhan ei ranteita vedellä.
Filosofi ei ole tainnut koskaan kunnolla rakastua, siinä sisäinen kasvu hiukan taantuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten ei tarvitse olla stoalaisen rauhallisia, voidaan olla vähän rikki kunhan ei ranteita vedellä.
Filosofi ei ole tainnut koskaan kunnolla rakastua, siinä sisäinen kasvu hiukan taantuu.Minä en voi mitään sille, että minä olen ns ääni yliherkkä nainen.
Jos toisen ääni on sellainen, että käy minun korviin niin minusta tulee KUURO ja minä voin istua paikallaan, mutta en minä välttämättä ole kuullut yhtään mitään.
Tuo liittyy minun adhd:seen ja ei siihen muuta lääkettä ole, kun HEINIX jolla hoidetaan heinänuhaa. Ei tuo ääniin auta
- Anonyymi
Olen hiljaisuuteen jötetty mies.
- Anonyymi
Avaa suusi, kyllä sieltä jotain ääntä tulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaa suusi, kyllä sieltä jotain ääntä tulee?
Sinun pöksyistäsi kuuluu ääniä hajun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pöksyistäsi kuuluu ääniä hajun kanssa.
Kuulethan sinä siis kuitenkin jotain?
Ja nenäkin toimii.
Mikä onni, eikö vaan?
😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulethan sinä siis kuitenkin jotain?
Ja nenäkin toimii.
Mikä onni, eikö vaan?
😂Miten sen nyt ottaa. Pierut ja pieruäänet ei paljon lohduta.
- Anonyymi
Ihan kiva, mut onko ap myös hiljaisuuteen jätetty nainen, joka epätoivoisesti etsii jostain toivonpilkahdusta?
- Anonyymi
Ei, kyllä olen yli jo päässyt. En ole epätoivoinen, enkä etsi miestä. Minusta video oli hyvä. Mutta epäilen todellakin, että TikTok-kansa sitä 30 sekuntia kauempaa jaksanut katsoa. Varmaan 1-2 kpl näistä vastaajista katsoi, muut pitää vaan älämölöä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861829Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451288YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621110- 63976
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126829Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810