Ihan siis selaimissa. Millaisia säätötoimenpiteitä pitää tehdä, jotta videoelementit toimisi sivulla https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011302955.html
- Sivulle upotetuista videoista ei kuulu ääni Firefoxissa eikä Chromiumissa (tosin Chromiumissa kuului vähän aikaa ensimmäisestä videosta ääntä, mutta ei enää)
- katseluruutu on vajaamittainen, ja hallintalaitteet kuten volyymisäätö ja full screen mode eivät tule näkyviin. Tekstityksestä näkyy vain ylempi rivi.
Ajurien hallinnan mukaan lisäajureita ei tarvita.
Windows 10 korvattu Mintillä, mutta miksei nämä toimi
16
90
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun olis pitänyt likata asentaessa ne kolmansien mediaosat, nyt joudut asentaan ne jälkikäteen.
- Anonyymi
Hae tollainen sovelluksista Ubuntu-restricted-extras tai vastaava, mikä se sitten Mintissä onkaan.
katso ohje https://forums.linuxmint.com/viewtopic.php?t=365215
tai täällä Mintin oma
https://community.linuxmint.com/software/view/mint-meta-codecs
Likkaa asenna nappia oikealla ylhäällä!
- Anonyymi
Jälkimmäiseen kysymykseen, paina päivitä nappia ja hyväksy evästeet.
- Anonyymi
Ja Zoomaa Vähemmän sivua. niin videosta ei katoa osaa!
- Anonyymi
Olisit asentanut Ubuntun. jos se kone ei ihan nahapumppu ole.
- Anonyymi
Sivun äänet on oletuksena vaimennettu, ettei tulee kaaottista mölinää sivuilla joilla useita videoita.
- Anonyymi
Mitä ihmettä mennä asentamaan jotain Afrikkalaista Ubuntua kuten nimikin jo sanoo.
- Anonyymi
Ubuntun koti on Briteissä
- Anonyymi
Kahtokee, kollimaatorilla taas lääkkeet loppu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahtokee, kollimaatorilla taas lääkkeet loppu!
Joo satujaan se taas alkoi veteleen! heh heh On se Huru!
- Anonyymi
Olisit onnellinen, kun videot ei näy! Itse olen säätänyt selaimen tarkoituksella sellaiseksi, ettei lehtimediasta(is) varmasti tule videoita - nehän pilaa koko lehden.
- Anonyymi
Niin! Sitähän se Windows 10 oli! Ei näy tai tökki ihan tuelta!
- Anonyymi
Olisit Asentanut Ubuntun ja Chromen selaimmeksi!
- Anonyymi
W 10 jälkeen Ubuntu voi tuntua liian Maciltä!
- Anonyymi
Kyllä mulla ainakin tuo toimii ja ääni kuuluu tuolla sivulla. Olet sössinyt asennuksen ja jättänyt ne kolmannen osapuolen koodekit asentamatta!
- Anonyymi
Vastasin jo aiemmin, mikä toimi, mutta vastaus oli poistettu jostain syystä. Kaikki koodekit oli kyllä jo asennettu, mutta vastaus piili zoomauksissa. Selaimen asetuksissa piti Firefoxilla olla max 80% sivun suurennos ja Chromiumissa 90%, niin videoruutu tuli kokonaisena näkyviin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029