Tämä on suuri ilonpäivä. Täten ilmoitamme teille, että ulosoton korko – oikeammin velkojalle maksettava viivästyskorko – laskee huomenna 10,5 %:sta 9,5 %:iin.
https://korkotutka.fi/viivastyskorko/
Ulosoton korko laskee
4
102
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ylisuuri edelleen. Max 5 olisi ok ja mielellään sitäkin pienempi. Pitkässä maksussa koron maksu voisi olla kohtuullisempi jotta velan lyhennys onnistuisi nopeammin. Ei ole järkeä roikkua yhtään kauempaa ulosoton asiakkaana kuin pakko.
- AnonyymiUUSI
Velkojakin tarvitsee jokaisesta myöhästyneestä päivästä korvauksen. Koron ja velan maksaminen on poissa teidän kulutuksestanne mutta lisää vastaavasti velkojan kulutusta.
Molemmissa luottokorteissani on paljon isompi korko kuin tämänhetkinen viivästyskorko on. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Velkojakin tarvitsee jokaisesta myöhästyneestä päivästä korvauksen. Koron ja velan maksaminen on poissa teidän kulutuksestanne mutta lisää vastaavasti velkojan kulutusta.
Molemmissa luottokorteissani on paljon isompi korko kuin tämänhetkinen viivästyskorko on.En omista luottokortteja enkä ole koskaan omistanut sellaisia. Olen kyllä maksanut asuntolainani aikoinaan 18-prosentin korolla. Nykyisin inflaation vietyä ostovoimaa ja mm. juuri asuntolainakoron alhaisuuden vuoksi uutta velallista tulee. Ulosoton korkoa voi aivan hyvin verrata asuntolainakorkoon, koska molemmat lyhennykset ja takaisinmaksut kestävät monia vuosia. Pahimmillaan velalliselle sen 15 vuotta. Elinkautinen vähätuloiselle eikä riitäkään. Itse sain vakuutuskorvauksen, jonka maksoin heti suoraan velkojalle. Edes yksi laina ohi.
- AnonyymiUUSI
olen luottotiedoton
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899