Esim esimiehenä ja johtajana voisin hankkia skodaa alaisille. Siinä pääse näyttämään arvojärjestyksen ja nokkimisjärjestyksen firmassa. Tulee ylevyyden tunne ja valtava onnellisuus valtaa johtajan mielen kun näkee alaisten kulkevan skodalla.
Skodakin on hyvä auto kunhan itse ei tarvitse ajaa
15
121
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sinun pitäisi ensin käydä kouluja ja opiskella paljon ja vielä oppia ja ymmärtää se mitä opetetaan. Sitten sinun pitäisi kunnostautua työelämässä jotta pääsisit tuohon haaveilemaasi asemaan. Taitaa olla aika utopistinen haave pojalla?
- AnonyymiUUSI
Taas pojalla näyttää olevan huonompi päivä?
Etkö saanut huomiota hoitotädiltä ja skodismi ahistaa ja vie kaikki rahat?
- AnonyymiUUSI
Meillä n. 100 insinööriä teamissa ja ylläri ylläri 35;llä on skoda ellei vaihtamassa skodaan, niin audi kuin bmw tyypit aikuistuttuaan ja mersuperheen vesat , isään harmittavasti skodaan,,,MIksi!?
- AnonyymiUUSI
Yt:t tulossa, väkeä pistetään pihalle ja jo on ihme, ettei Skoda ala pois potkituille maistumaan.
- AnonyymiUUSI
Skoda on niille, joilla ei ole tarvetta kompensoida huonoa itsetuntoaan (lue: pieni penis) autolla.
- AnonyymiUUSI
Niillä on jo valmiina pieni pili eikä varaa hankkia länsiautoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niillä on jo valmiina pieni pili eikä varaa hankkia länsiautoa.
Pilisi ei kuitenkaan kasva vaikka hankkisit Bemarin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pilisi ei kuitenkaan kasva vaikka hankkisit Bemarin.
Kasvaa kuin skoodan öljynkulutus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kasvaa kuin skoodan öljynkulutus.
Siis kasvaa paljon!
- AnonyymiUUSI
Haaveilen Škodasta. Se on hyvä auto. Ainakin parempi kuin Toyota. Mutta Dacia on paras. Oikea riemurasia.
- AnonyymiUUSI
“Kun he kulkevat Skodalla – minä kohoan henkisesti.
Kommuuni on valmis. Hierarkia on harmoninen.”
Kiitos! Tero- AnonyymiUUSI
Tero. Sinä olet viisas mies. Ajatko Toyotalla. Vw:n etumatka sen kun kasvaa. Mitä Tero tähän sanoo.
- AnonyymiUUSI
Turha edes haaveilla, kun et ole johtaja-ainesta. Pelkkä tavis tyhjätasku.
- AnonyymiUUSI
Skoda on peto.
Joka puree tiehen.
Elroq RS
Vahvaluonteinen täyssähköauto
Jos saa tämän kuluttamaan öljyä on melko insinööti.
Alkaen 52 895,00€
On se halpa itäauto. - AnonyymiUUSI
Skoda niin siis se itäauto aivan...onhan se toki hyvä itäauto kategoriassa ollut aina. En kyllä mitenkään kehtaisi semmoisella ajella edes vitsillä. Tietääkseni jenkemi sisusta ja jäykkä taka-akseli joka pompottaa ikävästi ja melua on ovipahvi eristeiden vuoksi niin että yhden ajon jälkeen korvissa soi vielä seuraavana aamuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726303- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32889Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98864Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5819Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41769