Joissa saattaa olla ihmisiä, jotka eivät kunnioita ihmisoikeuksia tai ihmisiä, jotka ovat rasistisia.
Myöskän ei pidä osallistua tilaisuuksiin, joista saattaa tulla väkivaltaisia eikä tilaisuuksiin tai kulkueisiin, joissa on uhmisiä, jotka tukevat jotain ryhmää tai valtiota, joka loukkaa ihmisoikeuksia.
Kansanedustajan ei pidä myöskään osallistua mihinkään tilaisuuteen, jossa tuietaan uskontoa tai aatetta, jonka historiassa on uhmisoikeusloukkauksia tai joka pitää jotain ihmisryhmää muita parempana perustuen syntyperään tai uskontoon.
Knasanedustajan ei pidä osallistua tilaisuuksiin tai kulkueisiin
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä meni uskottavuus kansanedustajiin.
Osa juoksee sateenkaarimarssilta suviseuroille ja minne sieltä. - AnonyymiUUSI
Niin, ei pidä osallistua minkään uskonnollisen porukan rientoihin.
- AnonyymiUUSI
Ehdotus sulkee pois suurimman osan uskonnollisista tilaisuuksista.
Ainakin juutalaisen uskon mukaan porukka on jumalan valitsemaa kansaa ja islamin mukaan vääräuskoisille saa ja on suotava tehdä ihan mitä vaan. Kristinuskossakin on samoja piirteitä, muttei niin fundamentaalisena.
Hinduilla on kastijärjestelmä ja lähes kaikilla uskonnoilla on periaatteena, että ollaan muita parempia. Lestiksilläkin.
On vaikea löytää poliittista järjestelmää, joka ei olisi polkenut ihmisoikeuksia. Orjat ja orjatyö ovat tuttuja kaikissa kulttuureissa. Natsit ja sosialistit ovat vain jäävuoren huippu.
Jos lähdetään laittomuuksiin, niin entinen ministeri ja pintakäsittelijä Arhinmäki osoittaa, ettei lain noudattaminen ole kovin tärkeää tai ainakin voi itse valita, mitkä lait koskevat itseään. Mediasta on muodostunut mielikuva, että mitä enemmän sosialismia mukaan lukien sen kansallismielinen versio, sitä enemmän laittomuuksia.
Näilä säännöillä kansanedustaja ei voi osallistua edes Keskustan tupailtaan tai krisittyjen jumalanopalvelukseen olematta osa ihmisoikeusloukkauksia taiu muita väärinkäytöksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919