Ei käydä enää Haapaveellä, eikä käy moni muukaan Mäkinen, kun tiet on niin umpireikäiset ja kuoppaiset, että saa auton viedä korjuulle, jos erehtyy sinne pitäjään ajaa. Rahaeurot viijjään Nivalaan eli Haapajärvelle, viety jo muutaman vuotta. Tehkää nyt Haapaveen päättäjät hyvänen aika jotahi, jotta saisitta tienne kuntoon!!!
Tiet Kärsämäkeen umpipaskat!
10
347
Vastaukset
- Anonyymi
Haapaveen päättäjät varmasti silmä kovana tapittavat tätä palstaa.
- Anonyymi
Haapavedellä kun ollaan niin ei olisi ihme. Lienee ainoa paikkakunta suomessa, jossa jopa lehti viittaa näihin keskusteluihin. Vai oletteko nähneet esim kalevassa puhuttavan suomi24 keskusteluista?
- Anonyymi
100%:n varmuudella.
- Anonyymi
Jussilahan on lukeva ihminen.
- Anonyymi
Millainen jousitus sinun kiesissä on, kun noin pomppii? Minä en pannut pahakseni pientä keinuntaa!
- Anonyymi
Keskiviivan päällä joutuu ajamaan niin kuopat ei osu renkaisiin. Vaarallista touhua.
- AnonyymiUUSI
Menkää vieskaan eihä täällä mittää liikkeitä ookkaa ja kallista!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menkää vieskaan eihä täällä mittää liikkeitä ookkaa ja kallista!!!
Nää nykyajan vellihousut on herkkiä olentoja, kännykän jaksavat kätösiin ottaa,mutta siihen se sitten jää, ilma aluksella heitä pitäs liikutella varovasti ,ettei vaan maha makkarat ala väriseen.
- AnonyymiUUSI
Haapaveeltä teille päin ajamisessa ei mitään ongelmaa. Eilen kävi Ilkka ja Samu maakuntamatkalla siellä eivätkä mitään negatiivista kertoneet matkasta.
- AnonyymiUUSI
Eipä ole kaupungin päättäjien hallussa nuo tiet. Laajemman piirin hallinnassa ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891