Antelee jotain hoitoja välillä.
Päivällä tuntu ihan selvästi, että olisi ollut joku leveä panta päässä.
Aamulla oli sääret vähän kipeät, mutta ei ne myöhemmin olleet.
Nyt saan lämpöä selkään ja perseeseen sekä RAKKAUTTA.
Ihmettelin vain niitä nipistyksiä alaselässä, koska ei ne käyneet kipeää. Jos hoitamassa olet niin se kulunut nikama on seuraava alaspäin siitä mistä nipistit/pistit.
Mitähän henkinen MIES oikein tekee.
13
136
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tämmöstä miestä voi olla rakastamatta joka sentään osaa hoitaa ja hemmotella ETÄNÄ vaikka onkin kaikista lähimpänä 🥰♥️❤️🔥😍😘
Minä olen yleensä hän joka on joutunut aina antamaan, mutta nyt saan vaikka en ole edes pyytänyt. - Anonyymi
V.ttu kun te olette sekaisin. Ei mies sitä tee. Ei kukaan ihminen. Ei kukaan henkilö. V.ttu.
- Anonyymi
Kyllä hän tekee tuota ajatuksen voimalla
- Anonyymi
Hei haloo?
- Anonyymi
Voitte itse kokeilla. Särkekää rumpukalvot 14hz:iin 50:stä niin alkaa tapahtumaan.
- Anonyymi
Uinnista 4:s nikama alaspäin kuulemma. Menee manuaaliseksi.
- Anonyymi
Laittaa mies joka taas tunkee 🫛 selän alle vinkkinä, että TÄÄLLÄ ON TYÖTÖN JOUTILAANA.
- Anonyymi
Menikö muuten hypätessä selän yli? Mulla kerran sattu pahasti kans.
- Anonyymi
Meni alunperin siinä, kun minä kävin aikoinaan salilla ja mulla oli jalkapäivä.
Päätin kokeilla paljonko jaksan jalkaprässissä pukata jaloilla.
240kiloa pukkasin ja en minä sitten enään jaksanut lisätä painoja joten minä pyöräilemään kotia.
Painoin tuolloin 63 kiloa ja olen 161pitkä.
Loppu salilla käynnit myös, koska ei minua kiinnostanut.
Olin sentään YLITTÄNYT ITSENI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni alunperin siinä, kun minä kävin aikoinaan salilla ja mulla oli jalkapäivä.
Päätin kokeilla paljonko jaksan jalkaprässissä pukata jaloilla.
240kiloa pukkasin ja en minä sitten enään jaksanut lisätä painoja joten minä pyöräilemään kotia.
Painoin tuolloin 63 kiloa ja olen 161pitkä.
Loppu salilla käynnit myös, koska ei minua kiinnostanut.
Olin sentään YLITTÄNYT ITSENIOlin pudonnut noin 120kilosta painoa 63 kiloon ennen tuota.
- Anonyymi
Ainiin ja onneksi olkoon. 0000000!
- Anonyymi
Kiitos Rakas hoidoista😌❤️
- Anonyymi
Haluan vain hyvää sinulle, olet minulle kaikki kaikessa. Minä Rakastan Sinua❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109865YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47714- 55707
- 57700
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69631Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40626