Kulta nainen ❤️❤️
Mitä mietit Honey?
57
720
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta nukkumaan ja sua❤️🔥
- Anonyymi
Vuoden 1930 Mikki Hiirtä kääntelemässä laivan ruoria.
- Anonyymi
Et sitte parempaan pysty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitte parempaan pysty?
Tästä voitais kyllä jutella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä voitais kyllä jutella
Jos oot naisoletettu, ni juttele vaan terapeuttis kanssa.
- Anonyymi
Ostaisin yhen konsonantin. Onkos se oikee mansikka?
- Anonyymi
🍓 on SE😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍓 on SE😍
Ootko sen hälle kertonut?
- Anonyymi
Ämyriä
- Anonyymi
Auton romuja 🤬 Vi*un paskoja kaikki, aina jostain hajalla.
Vanhetaan kai yhtämatkaa, kolisee ja lonksuu joka paikka. Pitäis tieten vähän hillitä tätä kouhastamista...🤔 - Anonyymi
Sinua mietin, miten olet tässä sohvalla kanssani. Halasit ja suutelit minua keittiössä ja nyt sohvalla. Mietin myös että menen kohta nukkumaan ja herään varmaan aikasin. Ajattelin käydä kävelemässä aamusta…jossain.
- Anonyymi
Saisko nämä mukavat asiat kirjallisena. ;-))
Tulee mukava ilma, aamulla miesten tavarataloon kun tuo yks ukko täyttää 75. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisko nämä mukavat asiat kirjallisena. ;-))
Tulee mukava ilma, aamulla miesten tavarataloon kun tuo yks ukko täyttää 75.Minulla ei olekkaan muuta kuin mukavia asioita sinusta. Mihin toivot kirjallisesti?😏
Mukavaa huomista syntymäpäivää sinun ****** !
Ehkä nähdään huomenna🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei olekkaan muuta kuin mukavia asioita sinusta. Mihin toivot kirjallisesti?😏
Mukavaa huomista syntymäpäivää sinun ****** !
Ehkä nähdään huomenna🙂Jos lenkilläsi pudotat laatikkoni.. ;-))
Jotain katosta takapihalle kun vieraita odottelee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lenkilläsi pudotat laatikkoni.. ;-))
Jotain katosta takapihalle kun vieraita odottelee.Niin, täytyy miettiä jos laittaisin sinulle kirjeen…
En lupaa mitään🥰
Sellainen katos kuulostaa hyvältä!oma piha on hieman työnalla… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, täytyy miettiä jos laittaisin sinulle kirjeen…
En lupaa mitään🥰
Sellainen katos kuulostaa hyvältä!oma piha on hieman työnalla…Kuulostaakin hyvältä.. ;-))
Niinjoo puutarhan hoitoa ja semmosta, kai ne korjaa jälkensä kun valmista tulee.
Mukavia unia! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaakin hyvältä.. ;-))
Niinjoo puutarhan hoitoa ja semmosta, kai ne korjaa jälkensä kun valmista tulee.
Mukavia unia!Ei ole normaalia kirjoittaa näin
- Anonyymi
Supisuomalaista mykkäkoulua.
Elämänfilosofiaa, pitää pysyä kilpailussa mukana.🤔
Sulo haluaisi lisää supisuomalaista mykkäkoulua, mutta jos saa halvalla niin onhan se ostettava.
Käytän aikaani rakentavasti? - Anonyymi
Mietin, että kesä kohta mennyt eikä vieläkään varrella virran....
- AnonyymiUUSI
Tulossa ollaan. Ollu vaan hidasteita...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulossa ollaan. Ollu vaan hidasteita...
Nähdäänkö tällä viikolla?
- Anonyymi
Sitä, että aiotko puhua mulle joskus.
- Anonyymi
Sinua tietenkin, koska meillä alkaa UUSI ELÄMÄ ♥️♥️
- Anonyymi
❤️
❤️
💫
- Anonyymi
Sinua murunen 😍 miten sun alkukesä on mennyt? ❤️
- Anonyymi
Kun itse hidastuu niin aika menee nopeasti.
"Rahaa ja miehiä, muuta ei tyttöjen päähän muuta nykyään mahdu.
Jos Luoja olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia, hän olisi antanut meille kaksi korvaa?"
- Anonyymi
Kiva, kun kysyt.. olen miettinyt viime aikoina syvällisiä asioita; lähtökohtiani ja vanhempisuhteita. Olen saanut niin vahvan mallin, millaista elämän pitäisi olla, että siitä on tosi vaikea päästä eroon.
Mitä sinä olet pohtinut?
Ja hyvää yötä mies.
Nuku hyvin. - Anonyymi
Mietin missä hän mahtaa olla nyt.
- Anonyymi
Kuminauhajumppaa mietin.
- AnonyymiUUSI
Sinuahan minä taas mietin ❣️☕️
- AnonyymiUUSI
No samoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No samoin.
Mitäpäs mietit? ❤️☕️
- AnonyymiUUSI
Sinua mietin
- AnonyymiUUSI
Mä oon uupunut rakas. Tuutko mun viekkuun?
- AnonyymiUUSI
Tulen, olipa ihanaa nukkua sun kanssa❤️ Laitettiin taas samalla sekunnilla viestit
- AnonyymiUUSI
Mikä sinua uuvuttaa? Oliko rankka työpäivä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinua uuvuttaa? Oliko rankka työpäivä?
Voisi sitä kai sellaiseksi kustua. Kaipaan kainaloon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi Rakas, tulisin heti. Muttet taida uskaltaa laittaa textaria😞
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi Rakas, tulisin heti. Muttet taida uskaltaa laittaa textaria😞
Ei ole edelleenkään sun numeroa. Kauniita unia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulen, olipa ihanaa nukkua sun kanssa❤️ Laitettiin taas samalla sekunnilla viestit
No niin laitettiin. ❤️🩷🤍🩶
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole edelleenkään sun numeroa. Kauniita unia.
Juu….niijust….
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pillua
- AnonyymiUUSI
Miten olet tässä vieressäni..,suutelet rintojani ja mahaani…
- AnonyymiUUSI
Pillua
- AnonyymiUUSI
Ällös höpötä, muka joku kulta nainen kuin joku James-elokuvan Kultasormi kullattu nainen, kokonaan.
Illalla tulee jännä James-elokuva taas Hänen Majesteettinsa Salaisessa Palvelussa/Palveluksessa:
Ti 1.7.2025 klo 21.00, Nelonen
(On Her Majesty's Secret Service/Britannia 1969). Salainen agentti James Bond (George Lazenby) saa tehtäväkseen soluttautua Sveitsiin, jonne Spectre-
Selkeästihän tuossa lukee että palvelussa joku IDIOOTTI joskus suomentanut palveluksen Salaiseen Palvelukseen... - AnonyymiUUSI
Pillua
- AnonyymiUUSI
Kikulia🩷
- AnonyymiUUSI
Villiks menee,,,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Villiks menee,,,
Sanos muuta rakas....❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Sua. Olit seksikäs
- AnonyymiUUSI
Milloin ja missä?
- AnonyymiUUSI
mietin että jäädään tähän silti. Joku juttu tässä on lisää remonttia mutta ei anneta periksi. Joku tekee todella kiusaa ja on tehnyt pitkään. Hyvin pitkään. Liian pitkään, ei ne kauan enää pysty jatkamaan. Ja mietin sitä miestä kai joka, nuo tiedot myi, monen elämä siellä pilattiin ja ovat aika pahoja olleet. Kasvoton piru. Ihan turta, ja hyvä päivä joka aina niitä ärsyttää. tai haluavat sitä kaikkea. Ne on niin lopuillaan jo ja niin niissä tavoissa, että moniko niistä enää nousee ja tuoko se sitä kuolemaa vaan. Aivan hirveää oli nähdä se kaikki, pelottavinta oli hakattujen pirulliset ja, epätoivoiset kasvot ja tuntea niiden teot. Kuin todella kehä mihin ihmiset heitettiin. Mietin koska olet tähän tarinaan tullut ja yhdistän sinut monesta, et ikinä suoraan minun jutuista vain muista. Kiitos, minulle olet ollut hyvä. Etkä niin että olisit vahingoittanut muita.
- AnonyymiUUSI
ja sitten mietin että muutetaanko, ei toki sinne minne ne haluaisivat, koska tunnen heidät liian hyvin olisi vaan huonoa meille. Ja sitten taas joku yrittää heittää lokaa mihin ikinä menet tai reet, yrittää väkisin saadataipumaan heidän suunnitelmiin mikä olisi heille hyvää ja tänne karseaa.
- AnonyymiUUSI
mietin aina läheinen mummoni kuolee pian, en enää tunnista häntä, viime joulun jälkeen en kestä edes nähdä häntä. Luulen etten kadu vaikka en soita enää. Äitini pilasi meidän välit, se sekosi jossain kohtaa, ja tuhosi kaiken siinä kaupungissa jossa ennen asuin, toki osallistujia oli muitakin. uhkasi jos en suostu että kostaa ja olen aivan yksin, ei myönnä sitä. asuu siellä nyt itse, ja yrittää pakottaa sineä muuttamista, tuhosivat sen porukan siskonikin elämän ihan täysin. Keitä sitten ovatkaan. nyt sai sitten ihmelapsen jos jää henkiin, eikä pysty siitä yksin huolehtimaan, mietin kostaako äitini sillekin, kun oli joskus ilkeä. nämä sopii moneen. sitten auttaa nyt ja haukkuu selän takana ja yrittää saada pois omalta alalta, tehnyt sitä jollain tavalla aina. Meillä oli joskus hyvät välit, mutta niin kuin 16 v. muutin pois kotoa koska se käy liian mahdottomaksi kun yrittää sitoa siihen toimintaansa. Sitten mietin minun ex naapuria joka oli ongelmissa autettiin sitä, puukotti selkään ja alkoi äitini tyylisesti tehdä kaikkea inhottavaa, lopulta sen tyttö mt on ongelma eikä hänellä itsellä. voi taas paremmin ja tienaa kovasti. poista näitä kun oot lukenut. mutta jaksetaan, ne rahat tulee, samoin töitä on ja muutama vuosi ja saan lisäopinnot tehtyä, ja muutetaan sinne ulkomaille. enkä palaa ikinä tänne.
- AnonyymiUUSI
tajusin myös että olen oikeastaan aina vihannut niitä ritareita ja viikinkejä ja lahkoja. ja aina me miettii mistä voi joku saads sitten eivätkä ymmärtämä että se toiminta niitä sitoo ja elämää on parempaa ilman sitä ja niitä, ja heiltä ei tule mitään. ja jos heiltä ei tilaa niin ei tarvii antaa. tämä on jo niin yleistä joidenkin keskuudessa että ovat ihmeissään mistä. luovut?
- AnonyymiUUSI
vihaan myös lausetta kyllä se teilläkin siitä lähtisi nyt menemään. kun ei se oikeasti toimi kelläkään jos on siinä mukana sillä tyylillä. Koska koko se väki haluaa hyvän mutta ei haasteita ja aloittaa sen "hakkaamisen" kun tulee huonoa ja sitten taas joku uhrataan ja sen omat jutut ei toimi enää. koska saa vain omat hyvät ja tupla pahat.
- AnonyymiUUSI
oliko niin että ette saaneet hakea täältä hyvää ja oli hyvä päivä niin sitten pitää tänne taas hakata 😘 etkö jo jättäisi rauhaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650