Pakko tunnustaa, tunteet kuoli

Anonyymi-ap

Minä herkästi rakastuva olen ensi kertaa uuden tilanteen edessä. En rakasta ketään, en kaipaa ketään. Kaikki tämä loppui eilen. Tunteet vaan kuoli tai sitten heräsin ruususen unesta.
Eräälle miehelle: lopeta se vilkuilu, ei kiinnosta enää.

24

398

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Se voi vielä huomenna palata se rakkaus...

• Anonyymi
        UUSI

Ei, se oli ny siinä.
        Päätin näin. Helpottunut olo toisaalta
        Ei tarvi ajatella enää yhtä vaan voi miettiä muitakin vaihtoehtoja ja löytää sellaisen joka osaa arvostaa❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, se oli ny siinä.
        Päätin näin. Helpottunut olo toisaalta
        Ei tarvi ajatella enää yhtä vaan voi miettiä muitakin vaihtoehtoja ja löytää sellaisen joka osaa arvostaa❤️

Carlos 🤭🤗❤️😂

• Anonyymi
      UUSI

En kohtaa mies sua enää. Kierrän kaukaa ja muutan aikatauluni ettei edes vahingossa tarvi törmätä

• Anonyymi
      UUSI

Höpötystä.

• Anonyymi
        UUSI

Katoppa vaan aamulla, et näe enää merkkiäkään musta.

• Anonyymi
      UUSI

Eipä niitä tunteita tainnut minua kohtaan koskaan ollakaan, kun jaoit torttua siihen malliin kaikille miehille.

• Anonyymi
      UUSI

Jee ei tarvi enää kuunnella sua!! Hyvää matkaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kattelen mieluusti niitä 25 vuotta nuorempia. 🤣

• Anonyymi
        UUSI

No teeppä sillee. On eri asia katsooko ne takaisin 😆

• Anonyymi
      UUSI

Mites se sun aviomies? Saako sekin kenkää?

• Anonyymi
        UUSI

Ero on vireillä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ero on vireillä

🤭🤗😂❤️koskaa naimisissa ollutkaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤭🤗😂❤️koskaa naimisissa ollutkaa

Juu et oo rakas ollu. Sen tiedän, mut kohta oot..❤️💫🔥🩷

• Anonyymi
      UUSI

Naisella voi käydä niin, että kun tunteet kerran kuolee niitä voi olla vaikea saada uudelleen lämpenemään.

• Anonyymi
        UUSI

Tää on muuten totta. Hyvin sä miehenä oot perehtyny naisen sielunelämään🤭

• Anonyymi
      UUSI

No mitä se mies teki että ne tunteet noin katosi? Sanoi yhden väärän sanan...?

• Anonyymi
        UUSI

Se just kun ei tehny mitään. Olis edes ra!skannu mutta ku ei

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se just kun ei tehny mitään. Olis edes ra!skannu mutta ku ei

Hah!.... Tykkäät siis päällekäyvistä miehistä.... No millainen se tilanne oli missä se ei toiminut mitenkään? eikö halua nähdä sinua uudestaan tai mitään?

• Anonyymi
      UUSI

Noin se varmasti on, jos on "herkästi rakastuva". Itse rakastun todella harvoin ja ne tunteet sitten myös kestää.

• Anonyymi
        UUSI

Sama, ja sen näkee kyllä mun suhdehistoriasta. Pelkästään pitkiä suhteita.
        Naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Tuossa taidetaan nyt sotkea ihastuminen ja rakastaminen keskenään. Ihastukset tulee ja haihtuu nopeastikin. Nykyään kaikki vaan on niin nopeaa että toimitaan pelkän ihastuksen voimalla, eikä rakkaudesta ole edes tietoakaan. Ihastus loppuu ennenkuin on päästy edes rakkauden vaiheeseen, ehkä ihan sen takia kun on toimittu ilman mitään harkintaa.

Minä ihastun tosi helposti kaikkiin kauniisiin naisiin, mutta kun tiedän sen niin en tee mitään niiden suhteen. Juttelen niiden naisten kanssa ja pidän heistä, ja välitän kyllä heistä, mutta muuten annan vaan olla. Yleensä ne tunteet haihtuvat itsekseen, varsinkin kun en näe niitä ihastuksiani ehkä enää koskaan..

mies

• Anonyymi
      UUSI

Arkaluonteinen kirjoitus! Kamala tilanne, mutta kaikille käy joskus niin ja luonto on järjestänyt sen hoitumaan "kivuliaan luontevasti". Ihminen joka ei tunne mitään muuttuu kiveksi, elämään kuuluu arkiset vilkuilut ja hyvää mieltä tuottavat harmittomat flirttailut tai muut kohteliaisuudet. Kun kuulee jonkun sanovan olevansa riippumaton enää muista ihmisistä, rakkaudesta ja vastakkaisesta sukupuolesta, tulee hyvin ahdistunut olo kyseisestä tiedosta, Ne kuuluvat ihmisen elämään, ne tekevät juuri siitä sen arvoisen ja laadullisen, Yksinäinen ihminen tuntuu ihmisrauniolta, kuolleiden tunteidensa kanssa eläminen näkyy kasvoilla ja koko olemuksessa. Ihmisen perustarve on tuntea rakkautta ja kokea sitä rakkauden kohteeltaan, silloin ihminen on onnellinen eikä vaivu itsekeskeiseen masennukseen. Hellyys ja läheisyys kuuluvat myös ihmisten toistensa väliseen kanssakäymiseen, on suurenmoista saada nauttia hetki vuodelevossa ihmisen kanssa josta pitää, hellien ja suudellen kuin maailmassa ei ole kiire minnekään. Toki kaikki on vain elämää, kiinnostukset muuttuvat ja elämä jatkuu uusi kiinnostuksin ja haastein.
      https://www.youtube.com/watch?v=9j5PcvePTDE&list=RD9j5PcvePTDE&start_radio=1

• Anonyymi
      UUSI

❤️ 💛 💙

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6808
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe