Minä herkästi rakastuva olen ensi kertaa uuden tilanteen edessä. En rakasta ketään, en kaipaa ketään. Kaikki tämä loppui eilen. Tunteet vaan kuoli tai sitten heräsin ruususen unesta.
Eräälle miehelle: lopeta se vilkuilu, ei kiinnosta enää.
Pakko tunnustaa, tunteet kuoli
24
398
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Se voi vielä huomenna palata se rakkaus...
- AnonyymiUUSI
Ei, se oli ny siinä.
Päätin näin. Helpottunut olo toisaalta
Ei tarvi ajatella enää yhtä vaan voi miettiä muitakin vaihtoehtoja ja löytää sellaisen joka osaa arvostaa❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei, se oli ny siinä.
Päätin näin. Helpottunut olo toisaalta
Ei tarvi ajatella enää yhtä vaan voi miettiä muitakin vaihtoehtoja ja löytää sellaisen joka osaa arvostaa❤️Carlos 🤭🤗❤️😂
- AnonyymiUUSI
En kohtaa mies sua enää. Kierrän kaukaa ja muutan aikatauluni ettei edes vahingossa tarvi törmätä
- AnonyymiUUSI
Höpötystä.
- AnonyymiUUSI
Katoppa vaan aamulla, et näe enää merkkiäkään musta.
- AnonyymiUUSI
Eipä niitä tunteita tainnut minua kohtaan koskaan ollakaan, kun jaoit torttua siihen malliin kaikille miehille.
- AnonyymiUUSI
Jee ei tarvi enää kuunnella sua!! Hyvää matkaa.
- AnonyymiUUSI
Kattelen mieluusti niitä 25 vuotta nuorempia. 🤣
- AnonyymiUUSI
No teeppä sillee. On eri asia katsooko ne takaisin 😆
- AnonyymiUUSI
Mites se sun aviomies? Saako sekin kenkää?
- AnonyymiUUSI
Ero on vireillä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ero on vireillä
🤭🤗😂❤️koskaa naimisissa ollutkaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤗😂❤️koskaa naimisissa ollutkaa
Juu et oo rakas ollu. Sen tiedän, mut kohta oot..❤️💫🔥🩷
- AnonyymiUUSI
Naisella voi käydä niin, että kun tunteet kerran kuolee niitä voi olla vaikea saada uudelleen lämpenemään.
- AnonyymiUUSI
Tää on muuten totta. Hyvin sä miehenä oot perehtyny naisen sielunelämään🤭
- AnonyymiUUSI
No mitä se mies teki että ne tunteet noin katosi? Sanoi yhden väärän sanan...?
- AnonyymiUUSI
Se just kun ei tehny mitään. Olis edes ra!skannu mutta ku ei
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se just kun ei tehny mitään. Olis edes ra!skannu mutta ku ei
Hah!.... Tykkäät siis päällekäyvistä miehistä.... No millainen se tilanne oli missä se ei toiminut mitenkään? eikö halua nähdä sinua uudestaan tai mitään?
- AnonyymiUUSI
Noin se varmasti on, jos on "herkästi rakastuva". Itse rakastun todella harvoin ja ne tunteet sitten myös kestää.
- AnonyymiUUSI
Sama, ja sen näkee kyllä mun suhdehistoriasta. Pelkästään pitkiä suhteita.
Naiselta - AnonyymiUUSI
Tuossa taidetaan nyt sotkea ihastuminen ja rakastaminen keskenään. Ihastukset tulee ja haihtuu nopeastikin. Nykyään kaikki vaan on niin nopeaa että toimitaan pelkän ihastuksen voimalla, eikä rakkaudesta ole edes tietoakaan. Ihastus loppuu ennenkuin on päästy edes rakkauden vaiheeseen, ehkä ihan sen takia kun on toimittu ilman mitään harkintaa.
Minä ihastun tosi helposti kaikkiin kauniisiin naisiin, mutta kun tiedän sen niin en tee mitään niiden suhteen. Juttelen niiden naisten kanssa ja pidän heistä, ja välitän kyllä heistä, mutta muuten annan vaan olla. Yleensä ne tunteet haihtuvat itsekseen, varsinkin kun en näe niitä ihastuksiani ehkä enää koskaan..
mies
- AnonyymiUUSI
Arkaluonteinen kirjoitus! Kamala tilanne, mutta kaikille käy joskus niin ja luonto on järjestänyt sen hoitumaan "kivuliaan luontevasti". Ihminen joka ei tunne mitään muuttuu kiveksi, elämään kuuluu arkiset vilkuilut ja hyvää mieltä tuottavat harmittomat flirttailut tai muut kohteliaisuudet. Kun kuulee jonkun sanovan olevansa riippumaton enää muista ihmisistä, rakkaudesta ja vastakkaisesta sukupuolesta, tulee hyvin ahdistunut olo kyseisestä tiedosta, Ne kuuluvat ihmisen elämään, ne tekevät juuri siitä sen arvoisen ja laadullisen, Yksinäinen ihminen tuntuu ihmisrauniolta, kuolleiden tunteidensa kanssa eläminen näkyy kasvoilla ja koko olemuksessa. Ihmisen perustarve on tuntea rakkautta ja kokea sitä rakkauden kohteeltaan, silloin ihminen on onnellinen eikä vaivu itsekeskeiseen masennukseen. Hellyys ja läheisyys kuuluvat myös ihmisten toistensa väliseen kanssakäymiseen, on suurenmoista saada nauttia hetki vuodelevossa ihmisen kanssa josta pitää, hellien ja suudellen kuin maailmassa ei ole kiire minnekään. Toki kaikki on vain elämää, kiinnostukset muuttuvat ja elämä jatkuu uusi kiinnostuksin ja haastein.
https://www.youtube.com/watch?v=9j5PcvePTDE&list=RD9j5PcvePTDE&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
❤️ 💛 💙
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909