Tutustumispaikkoja Raahessa?

Anonyymi-ap

Missä Raahessa voisi tutustua uusiin mieluiten alle 40-vuotiaisiin naispuolisiin ihmisiin? Työtön olen

24

668

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rauhanyhdistyksellä ne parhaat on.

• Anonyymi

Baari taitaa olla lähes ainut ellet opiskele vielä joskus.

• Anonyymi

Jos olet mies niin voithan yrittää ja jos oot työtön niin ei tule onnistuun. Raahelaiset naiset on myös ikävä kyllä semmosia että ei kelpaa ku vain ja ainoastaan RAHA ja sitä pitää löytyä ja PALJON. Ja kyllä, pystyy jopa yleistämään sanomalla KAIKKI naiset...

Mutta jos olet itse nainen nii en osaa sanoa muuta ku että sun täytyy olla pahimpia juoruämmiä ja tietää meheviä juoruja että sut otetaan noihin Martta kerhoihin hyvällä vastaan.

• Anonyymi

Vai pitää muka olla kaikkea että kelpaa naiselle.olet varmana älykääpiö kun muka tiedät asian noin hyvin.tai olet lesta.voimme todeta ettet valopää tiedä mistään mitään.luulet tietäväsi kuten monilla on tapana.elvistele kotona vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai pitää muka olla kaikkea että kelpaa naiselle.olet varmana älykääpiö kun muka tiedät asian noin hyvin.tai olet lesta.voimme todeta ettet valopää tiedä mistään mitään.luulet tietäväsi kuten monilla on tapana.elvistele kotona vaan.

Meni noin pahasti tunteisiin eli osui oikeaan ja aloit ehkä itekkin tajuaan että noinhan sen on. Ja niin Elvistelenkin kotona vaan ja nauran KAIKILLE naisille jotka ei ole koskaan mua huolinu ku oon kerta niin älykääpiö varmaan, mutta mulla on kuitenkin kuusi numeroinen summa tilillä lähempänä miljoonaa ja nautin siitä AIVAN YKSIKSENI. :P ..I., <--- (Keskisormi)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meni noin pahasti tunteisiin eli osui oikeaan ja aloit ehkä itekkin tajuaan että noinhan sen on. Ja niin Elvistelenkin kotona vaan ja nauran KAIKILLE naisille jotka ei ole koskaan mua huolinu ku oon kerta niin älykääpiö varmaan, mutta mulla on kuitenkin kuusi numeroinen summa tilillä lähempänä miljoonaa ja nautin siitä AIVAN YKSIKSENI. :P ..I., <--- (Keskisormi)

Vedä vaan idiootti käteen ja pyyhi persees rahallasi.vityu mikä ääliö.ihme ette saa naista jos noin höpötät yms melskaan.olet itseäsi täynnä ja pahasti.no kun ei osaa olla niin ei osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vedä vaan idiootti käteen ja pyyhi persees rahallasi.vityu mikä ääliö.ihme ette saa naista jos noin höpötät yms melskaan.olet itseäsi täynnä ja pahasti.no kun ei osaa olla niin ei osaa.

Sulla ottaa aika pahasti pannuun ja oot selvästi purkanu tuota pahaa oloa täällä varmaan joka keskustelussa kirjoitustyylistä päätellen. Käteen vetokaan ei oo mulle mikään ongelma eikä oo koskaan ollukkaan, teen sitä melkeen joka päivä edelleen vaikka oon kohta 40v. sen verran perverssi juippi oon. Ääliö en ole ja tiedän aivan liikaaki asioita. Ikävä kyllä en tunne ylpeyttä, harmi. Sun kannattas kokeilla jotain mielialalääkettä aivan selvästi. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ottaa aika pahasti pannuun ja oot selvästi purkanu tuota pahaa oloa täällä varmaan joka keskustelussa kirjoitustyylistä päätellen. Käteen vetokaan ei oo mulle mikään ongelma eikä oo koskaan ollukkaan, teen sitä melkeen joka päivä edelleen vaikka oon kohta 40v. sen verran perverssi juippi oon. Ääliö en ole ja tiedän aivan liikaaki asioita. Ikävä kyllä en tunne ylpeyttä, harmi. Sun kannattas kokeilla jotain mielialalääkettä aivan selvästi. :)

Vielä lisäys. Jos oot nainen niin tehtäskö tärskyt johonki. Kyllä muakin joskus käteenvedot kyllästyttää. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä muka tiedät.no ala mainita jo.paskanjauhaja olet.luule itsestäsi poika mitä luulet.ääliö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä muka tiedät.no ala mainita jo.paskanjauhaja olet.luule itsestäsi poika mitä luulet.ääliö.

Ootpa utelias tapaus. Sovit Raahelaiseen katuirvikuvatukseen oikein hyvin. Paremminki että mitä minäkään en tietäs täälä Raahesa. Ei ole tämän kummemmin tapana huudella asioita ympäriini, nii ku kaikilla muilla, koska en ole ämmä, nii ku kaikki Raahelaiset muut miehet ja niin luulenkin yksin täälä kotonani ja pyyhin seteleillä perseeni niiku kehotit.

• Anonyymi

TE toimistossa

• Anonyymi

Paraatissa joka on keskustassa joko helvetin Raahen infopiste.kysy sieltä niin kyllä lähtee.

• Anonyymi

Härkätorinpuisto.

• Anonyymi

Museonranta

• Anonyymi

Raahessa on aika huonot senssit noin yleensä.mene vaan ihmisten joukkoon ja tarkkaile tilannetta ja mene rohkeasti jututtaan naisia.ehkä se löytyy jostain.

• Anonyymi

Tämän ku teet niin sut nauretaan pois ihmisten ilmoilta tai siis ei ihmisten vaan... mitä lie dorkia en edes tiiä enää.

• Anonyymi

Thompsonin mattopyykkääjiä voi käydä kattomassa ja yrittää.

• Anonyymi

Sinne vois tulla kivoja ja fiksuja miehiä, myös yli 50 vuotiaita peseen omia mattojaan ja auttamaan naisia raskaiden mattojen nostossa. Auttavaiset ja fiksut, huumorintajuiset miehet ( tai yksi) kyllä kelpaisi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne vois tulla kivoja ja fiksuja miehiä, myös yli 50 vuotiaita peseen omia mattojaan ja auttamaan naisia raskaiden mattojen nostossa. Auttavaiset ja fiksut, huumorintajuiset miehet ( tai yksi) kyllä kelpaisi..

Sopii unelmoida...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peli on menetetty ja kuninkuusajot ajettu.parrankin voisi ajaa ja homokahvat myös.naista vaan en saa ajaa menen aamusta taas mattopyykille.siellä on mukavia ihmisiä.

• Anonyymi

Mummojoogaa on Raahelassa jälleen syksyllä.
      Bongaa sieltä joku rikas leskirouva.

• Anonyymi

Rikkaat leskirouvat ei kuule miehiä enää huoli, ne miehethän pääsis pian rahoihin käsiksi. Naiset osaa tän homman parhaiten eli jos niillä itellä on rahaa, nii ei ainakaa normaali mies kelpaa ja eihän se normaali mies kelpaa kyllä muutenkaan. Rahaa pitää löytyä ja paljon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikkaat leskirouvat ei kuule miehiä enää huoli, ne miehethän pääsis pian rahoihin käsiksi. Naiset osaa tän homman parhaiten eli jos niillä itellä on rahaa, nii ei ainakaa normaali mies kelpaa ja eihän se normaali mies kelpaa kyllä muutenkaan. Rahaa pitää löytyä ja paljon!

Vai rikkaat leskirouvat.taad joku ääliö kirjoittaa paskaa.ilmeinen ei raahelainen vaan muualta tullut tollo ja näsäviisas.mistä näitä ääliö itä tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai rikkaat leskirouvat.taad joku ääliö kirjoittaa paskaa.ilmeinen ei raahelainen vaan muualta tullut tollo ja näsäviisas.mistä näitä ääliö itä tulee.

Ihan oon koko ikäni Raahesa asunu ja ihan omasta kokemuksesta ja asioita itse nähneenä kirjoittelen täyttä asiaa. Ei noilla Raahelaisilla naisilla ole edes minkäänlaisia seksihaluja ja päässä ei pyöri mitään muuta ku RAHA ja se kenellä on hienoin talo, joka on miehen rahoilla sekin hommattu. Siksi hankin AINA naiseni muualta ku Raahesta, Raahelaiset naiset on PTHYI!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      359
      3895
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      25
      2547
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2050
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      501
      1716
    5. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1685
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      49
      1631
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      301
      1576
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1354
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1156
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      21
      1134
    Aihe