Hyvätuloiselle naiselle. ❤️
Hyvää yötä
21
270
Vastaukset
- Anonyymi
Ai kiitti🤭joku muisti vielä.
Hyvää yötä ❤️- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Saat jouluksi kuusen, mä tarjoon
- Anonyymi
Millä mittarilla on hyvätuloinen?
- Anonyymi
Kävitkö muka oikeasti katsomassa minun tulot?
- Anonyymi
Joo kiitos. En meinannut löytää mun puhelinta noiden 500 euron seteleiden seasta. Pitäs varmaan palkata joku kirjoittamaan nämäkin mun puolesta.
Hyvää yötä 😘- Anonyymi
"Kaverien puolesta" levittelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kaverien puolesta" levittelet.
Ihan omaksi iloksi 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan omaksi iloksi 😉
Kuka tykkää olla objekti, jotkut ei edes subjektina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tykkää olla objekti, jotkut ei edes subjektina.
Olisin mieluiten numeraali tai nominatiivi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin mieluiten numeraali tai nominatiivi.
Edukashan sä olitki jo toissakesästä lähtien.
- Anonyymi
NGN-11
- Anonyymi
Ei tarvii maksaa veroja, toisaalta
- Anonyymi
Kiitos, ostetaan sulle vanhat Peltoset, niin voit suksia vittuun.
- Anonyymi
Karhut monoineen sulle. Niillä et taida kovin pitkälle lylytellä.
- Anonyymi
Hyvää yötä vaan täältä kaukaa pohjoisesta☂️🫶
- Anonyymi
Öitä!
- Anonyymi
En sano öitä.
Ei öitä. E ei. - Anonyymi
ai Skysalle, vai Annalle?
- Anonyymi
Jaahas. Ostin viikonloppuna 4 uutta mekkoa. Onko huono juttu? Mutta vanhoja menee samalla kiertoon. Joten mitä välii. Tuskin maltan odottaa, että pääsen käyttämään niitä. 😍
- Anonyymi
Onnittelut uusista mekoista👍👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891