Joku mellastaa palstalla kuin olisi tajunnut että on tehnyt virheen
Jaahans mistä nyt tuuli puhaltaa
17
274
Vastaukset
- Anonyymi
Hän nainen on ilkeillyt kokopäivän taas palstalla.
- Anonyymi
En tiedä. Minä en ole antanut siihen mitään aihetta. Varmaan turhautunut, mutta ei se silti oikeuta tuollaiseen käytökseen. Satuttaa vaan.
- Anonyymi
Normit käy töissä ja mt väki popsii pillereitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normit käy töissä ja mt väki popsii pillereitä.
Niinpå
- Anonyymi
Joob
- Anonyymi
Jollakin on maaninen vaihe päällä.
- Anonyymi
Voipi olla
- Anonyymi
Se on mää tämä rähisijä tänää täällä illalla. Nostin
p-askamyrskyä ja rageen yhelle ukkelille. Se vaan ei ite sitä tiedä mut mä otin hatkat sen elämästä- Anonyymi
Miks rageet
- Anonyymi
🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks rageet
Nokun se on niin jästipää 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nokun se on niin jästipää 😂
Lähdetään tekemään kakkuihin sokerikuorrutusta. Osaatko tekniikkaa ilman käsiä? Vähän sama kuin lastaisi pakettiautoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähdetään tekemään kakkuihin sokerikuorrutusta. Osaatko tekniikkaa ilman käsiä? Vähän sama kuin lastaisi pakettiautoa.
...xl:off :Q
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet ajattelit kidnapata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...xl:off :Q
...senkin tiukkis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet ajattelit kidnapata?
Tommoset jalkaan https://www.budgetsport.fi/tuote/selle-royal-satula-country-gel-relaxed-musta-56592368/
Sun tulevaisuuden.
- Anonyymi
H' lvetin huonoa päivää teille vaan! Tervemenoa...😱😱😱 Totisesti ootte palkkanne ansainneet...
Ja ei hyvältä näytä.,... 🔥🔥🔥
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881