Milloin laitoin sen viestin. Ajattelin, että sulla on varmasti äänettömällä puhelin ja näet sen vasta aamulla.
Anteeksi kamalasti se ajankohta
13
300
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Anteeks pyynnöillä ei oo merkitystä tällä palstalla.
- AnonyymiUUSI
On jos molemmat käy täällä.
- AnonyymiUUSI
Jos sinulla on hänen puhnro ja muutenkin lähettelet viestejä niin mikset lähetä tätä anteeksipyyntöäkin viestillä?
- AnonyymiUUSI
Mikä viesti? Ainakin yhdeltä voisin ottaa vastaan viestejä koska vaan. ❤️
- AnonyymiUUSI
Ei se haittaa, olin iloinen viestistäsi😌
- AnonyymiUUSI
ohi
- AnonyymiUUSI
Heräskö vaimo?
- AnonyymiUUSI
No arvaa vaan. Ja huuto jatkuu edelleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No arvaa vaan. Ja huuto jatkuu edelleen.
Voiei😱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voiei😱
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Näin yleensä ajatellaan ihmisten toimivan puhelimien kanssa jos ei ole työtä mikä vaatii hälytksessä olon.
- AnonyymiUUSI
Mikä hiton tarve on laittaa viestä myöhään illalla kun parempiakin aikoja on.Halunnut vaan .että toinen käryää vaimollensa suhteesta.
- AnonyymiUUSI
Ei hän ole naimisissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986928- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41929