Luulen tavanneeni sellaisen. Hurmaava ja hyvännäköinen ensi tapaamisella. Myöhemmin kun jäit koukkuun, niin mikään ei riitä.
Millainen on jännä nainen?
34
461
Vastaukset
- Anonyymi
Jotain tollasta. Pinnallinen. Vallanhimoinen. Nautinnonhaluinen.
Mutta heikkous on, että ajelehtii tilanteesta toiseen mielihalujensa vietävänä.- Anonyymi
Näppäryys osuu omaan nilkkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näppäryys osuu omaan nilkkaan
Just
- Anonyymi
Wtf
- Anonyymi
Sellainen kuin sinä
- Anonyymi
Eli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli?
Ks yllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ks yllä
Kerro millainen minä olen. En itse tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro millainen minä olen. En itse tiedä.
Alla
- Anonyymi
Manipuloi. Sanoo jotain ja sitten sanoo ettei ole sanonut. Epäluotettava monin tavoin. Kiinnostunut jos sinulla menee hyvin oppurtunisti. Kateellinen ihmisille ja paranoidi.
- Anonyymi
Jatkanko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkanko
Ongelmia eri asioiden kanssa. Päihteiden. Identiteetti ja seksuaali-identiteetti hajanaisia. Projisoi muihin heikkouksiaan. Lyhytjännitteinen. Itsekeskeinen. Status ja ulkonäkö tärkeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmia eri asioiden kanssa. Päihteiden. Identiteetti ja seksuaali-identiteetti hajanaisia. Projisoi muihin heikkouksiaan. Lyhytjännitteinen. Itsekeskeinen. Status ja ulkonäkö tärkeitä.
Kostonhaluinen ja pikkusieluinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kostonhaluinen ja pikkusieluinen
Ahne ja materialistinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahne ja materialistinen
Tekopyhä, ehkä uskollisen taustan omaava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekopyhä, ehkä uskollisen taustan omaava
Halveksuu heikompia, vammaisia köyhiä rodullistettuja. Mielistelee rikkaita, kuuluisia. Janoitsee itse myös mainetta kunniaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halveksuu heikompia, vammaisia köyhiä rodullistettuja. Mielistelee rikkaita, kuuluisia. Janoitsee itse myös mainetta kunniaa
Eli siis kuten minä.
AP. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitsailee toisten heikkouksilla mutta itse ei kestä mitään kritiikkiä. Huumorintajuton mutta pitää itseään hauskana, vaikka oikeasti kaikkia haukotuttaa. Yliarvioi älynsä ja lahjansa. Suurentelee saavutuksiaan. Työnarkonaanj
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitsailee toisten heikkouksilla mutta itse ei kestä mitään kritiikkiä. Huumorintajuton mutta pitää itseään hauskana, vaikka oikeasti kaikkia haukotuttaa. Yliarvioi älynsä ja lahjansa. Suurentelee saavutuksiaan. Työnarkonaanj
Jos lapsia ei pysty olemaan hyvä äiti. Kateellinen lapsilleen ja kontrolloiva. Pelkää ikääntymistä ja yksinäisyyttä. Onkin paljon tuttavia, jotka näkevät vain paraatipuolen. Rakastaa juhlia ja olla huomion keskipiste. Tukahduttaa lapsensa eikä anna elää omaa elämää, Halveksuu heidän valintojaan ja sabotoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lapsia ei pysty olemaan hyvä äiti. Kateellinen lapsilleen ja kontrolloiva. Pelkää ikääntymistä ja yksinäisyyttä. Onkin paljon tuttavia, jotka näkevät vain paraatipuolen. Rakastaa juhlia ja olla huomion keskipiste. Tukahduttaa lapsensa eikä anna elää omaa elämää, Halveksuu heidän valintojaan ja sabotoi.
Joskus tilanne niin toksinen, että lasten tehtävä joku irtiotto että voivat tehdä omat valintansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus tilanne niin toksinen, että lasten tehtävä joku irtiotto että voivat tehdä omat valintansa
Esim muuttaa jonnekin toiseen maahan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ohhoh, ei taida osua moneenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidatkin olla todella kateellinen. Säälin saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita ns.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidatkin olla todella kateellinen. Säälin saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita ns.
Miten vain. Olen ollut lähellä mainetta ja kunniaa ja voisin väittää, että tiedän niistä jotain
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten vain. Olen ollut lähellä mainetta ja kunniaa ja voisin väittää, että tiedän niistä jotain
Niillä myös toinen puolensa, jotka voivat olla raskaita lähelle oleville
- Anonyymi
Se on vähän sama kuin jännä kakka housussa🤭
- Anonyymi
On näissä tilanteissa tiettyä yhteneväisyyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On näissä tilanteissa tiettyä yhteneväisyyttä
👍👍
- Anonyymi
Jännän naisen kanssa ekoilla treffeillä kanki on kovana, mutta myöhemmin lerpahtaa kuin velttoghulli.
- Anonyymi
Jaa, mite sen ny ottaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, mite sen ny ottaa
Kerroin vain oman kokemukseni.
- AnonyymiUUSI
Tasan tarkkaan tiedän ja saa pysyä kaukana loppuelämän
- AnonyymiUUSI
Jännää
- AnonyymiUUSI
E ooo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025665Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan70653Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41647