Millainen on jännä nainen?

Anonyymi-ap

Luulen tavanneeni sellaisen. Hurmaava ja hyvännäköinen ensi tapaamisella. Myöhemmin kun jäit koukkuun, niin mikään ei riitä.

32

407

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Jotain tollasta. Pinnallinen. Vallanhimoinen. Nautinnonhaluinen.

Mutta heikkous on, että ajelehtii tilanteesta toiseen mielihalujensa vietävänä.

• Anonyymi
        UUSI

Näppäryys osuu omaan nilkkaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näppäryys osuu omaan nilkkaan

Just

• Anonyymi
      UUSI

Wtf

• Anonyymi
      UUSI

Sellainen kuin sinä

• Anonyymi
        UUSI

Eli?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli?

Ks yllä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ks yllä

Kerro millainen minä olen. En itse tiedä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro millainen minä olen. En itse tiedä.

Alla

• Anonyymi
      UUSI

Manipuloi. Sanoo jotain ja sitten sanoo ettei ole sanonut. Epäluotettava monin tavoin. Kiinnostunut jos sinulla menee hyvin oppurtunisti. Kateellinen ihmisille ja paranoidi.

• Anonyymi
        UUSI

Jatkanko

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkanko

Ongelmia eri asioiden kanssa. Päihteiden. Identiteetti ja seksuaali-identiteetti hajanaisia. Projisoi muihin heikkouksiaan. Lyhytjännitteinen. Itsekeskeinen. Status ja ulkonäkö tärkeitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelmia eri asioiden kanssa. Päihteiden. Identiteetti ja seksuaali-identiteetti hajanaisia. Projisoi muihin heikkouksiaan. Lyhytjännitteinen. Itsekeskeinen. Status ja ulkonäkö tärkeitä.

Kostonhaluinen ja pikkusieluinen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kostonhaluinen ja pikkusieluinen

Ahne ja materialistinen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ahne ja materialistinen

Tekopyhä, ehkä uskollisen taustan omaava

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tekopyhä, ehkä uskollisen taustan omaava

Halveksuu heikompia, vammaisia köyhiä rodullistettuja. Mielistelee rikkaita, kuuluisia. Janoitsee itse myös mainetta kunniaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Halveksuu heikompia, vammaisia köyhiä rodullistettuja. Mielistelee rikkaita, kuuluisia. Janoitsee itse myös mainetta kunniaa

Eli siis kuten minä.

AP.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vitsailee toisten heikkouksilla mutta itse ei kestä mitään kritiikkiä. Huumorintajuton mutta pitää itseään hauskana, vaikka oikeasti kaikkia haukotuttaa. Yliarvioi älynsä ja lahjansa. Suurentelee saavutuksiaan. Työnarkonaanj

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vitsailee toisten heikkouksilla mutta itse ei kestä mitään kritiikkiä. Huumorintajuton mutta pitää itseään hauskana, vaikka oikeasti kaikkia haukotuttaa. Yliarvioi älynsä ja lahjansa. Suurentelee saavutuksiaan. Työnarkonaanj

Jos lapsia ei pysty olemaan hyvä äiti. Kateellinen lapsilleen ja kontrolloiva. Pelkää ikääntymistä ja yksinäisyyttä. Onkin paljon tuttavia, jotka näkevät vain paraatipuolen. Rakastaa juhlia ja olla huomion keskipiste. Tukahduttaa lapsensa eikä anna elää omaa elämää, Halveksuu heidän valintojaan ja sabotoi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos lapsia ei pysty olemaan hyvä äiti. Kateellinen lapsilleen ja kontrolloiva. Pelkää ikääntymistä ja yksinäisyyttä. Onkin paljon tuttavia, jotka näkevät vain paraatipuolen. Rakastaa juhlia ja olla huomion keskipiste. Tukahduttaa lapsensa eikä anna elää omaa elämää, Halveksuu heidän valintojaan ja sabotoi.

Joskus tilanne niin toksinen, että lasten tehtävä joku irtiotto että voivat tehdä omat valintansa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus tilanne niin toksinen, että lasten tehtävä joku irtiotto että voivat tehdä omat valintansa

Esim muuttaa jonnekin toiseen maahan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ohhoh, ei taida osua moneenkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taidatkin olla todella kateellinen. Säälin saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita ns.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taidatkin olla todella kateellinen. Säälin saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita ns.

Miten vain. Olen ollut lähellä mainetta ja kunniaa ja voisin väittää, että tiedän niistä jotain

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten vain. Olen ollut lähellä mainetta ja kunniaa ja voisin väittää, että tiedän niistä jotain

Niillä myös toinen puolensa, jotka voivat olla raskaita lähelle oleville

• Anonyymi
      UUSI

Se on vähän sama kuin jännä kakka housussa🤭

• Anonyymi
        UUSI

On näissä tilanteissa tiettyä yhteneväisyyttä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On näissä tilanteissa tiettyä yhteneväisyyttä

👍👍

• Anonyymi
      UUSI

Jännän naisen kanssa ekoilla treffeillä kanki on kovana, mutta myöhemmin lerpahtaa kuin velttoghulli.

• Anonyymi
        UUSI

Jaa, mite sen ny ottaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, mite sen ny ottaa

Kerroin vain oman kokemukseni.

• Anonyymi
      UUSI

Tasan tarkkaan tiedän ja saa pysyä kaukana loppuelämän

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6908
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1238
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      954
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe