Luulen tavanneeni sellaisen. Hurmaava ja hyvännäköinen ensi tapaamisella. Myöhemmin kun jäit koukkuun, niin mikään ei riitä.
Millainen on jännä nainen?
32
407
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jotain tollasta. Pinnallinen. Vallanhimoinen. Nautinnonhaluinen.
Mutta heikkous on, että ajelehtii tilanteesta toiseen mielihalujensa vietävänä.- AnonyymiUUSI
Näppäryys osuu omaan nilkkaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näppäryys osuu omaan nilkkaan
Just
- AnonyymiUUSI
Wtf
- AnonyymiUUSI
Sellainen kuin sinä
- AnonyymiUUSI
Eli?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli?
Ks yllä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ks yllä
Kerro millainen minä olen. En itse tiedä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro millainen minä olen. En itse tiedä.
Alla
- AnonyymiUUSI
Manipuloi. Sanoo jotain ja sitten sanoo ettei ole sanonut. Epäluotettava monin tavoin. Kiinnostunut jos sinulla menee hyvin oppurtunisti. Kateellinen ihmisille ja paranoidi.
- AnonyymiUUSI
Jatkanko
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkanko
Ongelmia eri asioiden kanssa. Päihteiden. Identiteetti ja seksuaali-identiteetti hajanaisia. Projisoi muihin heikkouksiaan. Lyhytjännitteinen. Itsekeskeinen. Status ja ulkonäkö tärkeitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmia eri asioiden kanssa. Päihteiden. Identiteetti ja seksuaali-identiteetti hajanaisia. Projisoi muihin heikkouksiaan. Lyhytjännitteinen. Itsekeskeinen. Status ja ulkonäkö tärkeitä.
Kostonhaluinen ja pikkusieluinen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kostonhaluinen ja pikkusieluinen
Ahne ja materialistinen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ahne ja materialistinen
Tekopyhä, ehkä uskollisen taustan omaava
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tekopyhä, ehkä uskollisen taustan omaava
Halveksuu heikompia, vammaisia köyhiä rodullistettuja. Mielistelee rikkaita, kuuluisia. Janoitsee itse myös mainetta kunniaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Halveksuu heikompia, vammaisia köyhiä rodullistettuja. Mielistelee rikkaita, kuuluisia. Janoitsee itse myös mainetta kunniaa
Eli siis kuten minä.
AP. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vitsailee toisten heikkouksilla mutta itse ei kestä mitään kritiikkiä. Huumorintajuton mutta pitää itseään hauskana, vaikka oikeasti kaikkia haukotuttaa. Yliarvioi älynsä ja lahjansa. Suurentelee saavutuksiaan. Työnarkonaanj
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vitsailee toisten heikkouksilla mutta itse ei kestä mitään kritiikkiä. Huumorintajuton mutta pitää itseään hauskana, vaikka oikeasti kaikkia haukotuttaa. Yliarvioi älynsä ja lahjansa. Suurentelee saavutuksiaan. Työnarkonaanj
Jos lapsia ei pysty olemaan hyvä äiti. Kateellinen lapsilleen ja kontrolloiva. Pelkää ikääntymistä ja yksinäisyyttä. Onkin paljon tuttavia, jotka näkevät vain paraatipuolen. Rakastaa juhlia ja olla huomion keskipiste. Tukahduttaa lapsensa eikä anna elää omaa elämää, Halveksuu heidän valintojaan ja sabotoi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos lapsia ei pysty olemaan hyvä äiti. Kateellinen lapsilleen ja kontrolloiva. Pelkää ikääntymistä ja yksinäisyyttä. Onkin paljon tuttavia, jotka näkevät vain paraatipuolen. Rakastaa juhlia ja olla huomion keskipiste. Tukahduttaa lapsensa eikä anna elää omaa elämää, Halveksuu heidän valintojaan ja sabotoi.
Joskus tilanne niin toksinen, että lasten tehtävä joku irtiotto että voivat tehdä omat valintansa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joskus tilanne niin toksinen, että lasten tehtävä joku irtiotto että voivat tehdä omat valintansa
Esim muuttaa jonnekin toiseen maahan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ohhoh, ei taida osua moneenkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidatkin olla todella kateellinen. Säälin saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita ns.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidatkin olla todella kateellinen. Säälin saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita ns.
Miten vain. Olen ollut lähellä mainetta ja kunniaa ja voisin väittää, että tiedän niistä jotain
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten vain. Olen ollut lähellä mainetta ja kunniaa ja voisin väittää, että tiedän niistä jotain
Niillä myös toinen puolensa, jotka voivat olla raskaita lähelle oleville
- AnonyymiUUSI
Se on vähän sama kuin jännä kakka housussa🤭
- AnonyymiUUSI
On näissä tilanteissa tiettyä yhteneväisyyttä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On näissä tilanteissa tiettyä yhteneväisyyttä
👍👍
- AnonyymiUUSI
Jännän naisen kanssa ekoilla treffeillä kanki on kovana, mutta myöhemmin lerpahtaa kuin velttoghulli.
- AnonyymiUUSI
Jaa, mite sen ny ottaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, mite sen ny ottaa
Kerroin vain oman kokemukseni.
- AnonyymiUUSI
Tasan tarkkaan tiedän ja saa pysyä kaukana loppuelämän
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929