Karu totuus on se

Anonyymi-ap

Jos minun pitää valita, tapaanko ihmisiä vai olenko yksin niin jälkimmäinen vie voiton.

On kolme ihmistä, joiden seuraan hakeudun, muiden kanssa olen jos on vaikka työn tai harrastuksen vuoksi pakko.

19

286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin. Minä tykkään aika lailla 50/50 yksin olosta sekä ihmisten seurasta.

• Anonyymi

Minä tykkään 10\90 ihmisten seurasta tai yksinolosta.

Tällainen palstakirjoittelu ei kuormita, ajatuksien vaihto on tätä kautta ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tykkään 10\90 ihmisten seurasta tai yksinolosta.

Tällainen palstakirjoittelu ei kuormita, ajatuksien vaihto on tätä kautta ok.

Oletko enemmän introvertti tyyppinen luonne, vai onko ollut kovasti pettymyksiä ihmisiin? Jos saa kysyä? Joskus minusta tuntuu, että olen katkeroitunut jo tässä iässä kun on niin paljon pettymyksiä takana erilaisissa ihmiskontakteissa. Silti olen edelleen tosi seurallinen ihminen, mutta vain tosi tutussa porukassa. En tiedä... On toki itsessänikin varmasti vikaa miksi asiat on menneet miten on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko enemmän introvertti tyyppinen luonne, vai onko ollut kovasti pettymyksiä ihmisiin? Jos saa kysyä? Joskus minusta tuntuu, että olen katkeroitunut jo tässä iässä kun on niin paljon pettymyksiä takana erilaisissa ihmiskontakteissa. Silti olen edelleen tosi seurallinen ihminen, mutta vain tosi tutussa porukassa. En tiedä... On toki itsessänikin varmasti vikaa miksi asiat on menneet miten on.

Olen introvertti, varmaan aika täydellinen sellainen. Voi olla, että minussa on myös autistisia piirteitä?

Se on omituista että rakastan ihmisiä ja välitän ihmisistä paljonkin, mutta näkeminen kuormittaa. Jos haluan nähdä jonkun ihmisen, voit olla varma siitä että rakastan tätä ihmistä paljon. Ikä valitettavasti näkyy vaan vahvistavan tällaisia ominaisuuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen introvertti, varmaan aika täydellinen sellainen. Voi olla, että minussa on myös autistisia piirteitä?

Se on omituista että rakastan ihmisiä ja välitän ihmisistä paljonkin, mutta näkeminen kuormittaa. Jos haluan nähdä jonkun ihmisen, voit olla varma siitä että rakastan tätä ihmistä paljon. Ikä valitettavasti näkyy vaan vahvistavan tällaisia ominaisuuksia.

Joo sama, mulla ei ole paljon hyvän päivän tuttuja myös siksi etten hyväksy epäoikeudenmukaisuutta ja olen varmasti siitä syystä joskus aika raskasta seuraa. Mutta mulla on sydänystäviä eri kaupungeissa ja täälläkin joita saatan nähdä kerran kahdessa vuodessa ja soitella useammin. Ne ovat lapsuudesta ja nuoruudesta peräisin suurin osa. Viimeinen kymmenen vuotta on mennyt ohi ja en ole siitä oikein toipunut. Sinä olet saanut mut irrottautumaan tästä sumusta pikkuhiljaa mikä tuntuu lahjalta ja olenkin tämän jälkeen saanut uuden ihanan ystävän. Mutta kuitenkin mulla on kaipuu "omanlaisteni" seuraan ja suuriin juhliin ja reissuihin mitä joskus oli ja olet monelta osin sellainen. Tai näin epäilen, enhän sitä lopulta kuitenkaan ennakkoon voi sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihollinen haluaa diagnosoida minun olevan pettynyt ihmisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sama, mulla ei ole paljon hyvän päivän tuttuja myös siksi etten hyväksy epäoikeudenmukaisuutta ja olen varmasti siitä syystä joskus aika raskasta seuraa. Mutta mulla on sydänystäviä eri kaupungeissa ja täälläkin joita saatan nähdä kerran kahdessa vuodessa ja soitella useammin. Ne ovat lapsuudesta ja nuoruudesta peräisin suurin osa. Viimeinen kymmenen vuotta on mennyt ohi ja en ole siitä oikein toipunut. Sinä olet saanut mut irrottautumaan tästä sumusta pikkuhiljaa mikä tuntuu lahjalta ja olenkin tämän jälkeen saanut uuden ihanan ystävän. Mutta kuitenkin mulla on kaipuu "omanlaisteni" seuraan ja suuriin juhliin ja reissuihin mitä joskus oli ja olet monelta osin sellainen. Tai näin epäilen, enhän sitä lopulta kuitenkaan ennakkoon voi sanoa.

Olet juuri tuollainen kuka tykkää juhlia.Muista,horoskooppimerkit on osaltaan vaikuttamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäoikeudenmukaisuutesi inhoaminen on raskasta meille keitä olet kuvitellut sodan aloittajiksi.Olet väärään kimpussa.
        Sehän on selvää ettei samassa perheessäkään kasvaneet ihmiset ikinä tunne toisiaan täysin,joten et voi sanoa ystäväsikään pitkältäajalta olevan se viaton.
        Se T nainen on se mikä tämän aloitti.

• Anonyymi

Hanki parempia idoleja.

• Anonyymi

Se on sisäsyntyistä, leikin ljo lapsena tuntikausia tyytyväisenä yksin.

Introvertit kuormittuvat ihmisistä, vaikka he kuinka rakkaita olisivatkin.

Omassa seurassa ei tule erimielisyyksiä eikä riitoja, voi keskittyä mielenkiintoisiin asioihin.

• Anonyymi

Ootte ihania ❤️olen samanlainen.
      Väsyn porukassa ja minulla on paljon ystäviä, vaikutusvaltaisia ja julkkiksiakin mutta kumma että ovat pysyneet rinnalla vaikka haluan olla erakkona.

• Anonyymi

Jep. Mimä haluan olla myös paljon erakkona, mukava kuulla, että muitakin samanlaisia löytyy.

Olen koko ikäni ollut pakosta hyvin sosiaalinen,siitähän meille töissä maksetaan?

Jos olisin saanut valita, olisin nyhrännyt kotona jotain koko ikäni.

😂😂😂

Öitä!

• Anonyymi

Mulla ei ole elämässä ketään. Ainoa kenet ottaisin käymään mun kotona on Mac Demarco. Tietysti pakolliset perhetapaamiset.

• Anonyymi

Toivottavasti et kärsi yksinolosta, se on eri asia jos ei haluaisi olla yksin.

• Anonyymi

Mutta kyllähän tämä tilanne johtuu myös siitä että pidän myös yksinolosta vähän liikaa.

• Anonyymi

Minä olen ihan samanlainen.

• Anonyymi

Sama juttu. Koen ihmissuhteet useimmiten pelkästään taakkana.

• Anonyymi

Heti tuli mieleen jotain. Joskus tapaa ihmisiä, jonka seurassa on positiivisempi olo kuin joidenkin. Ehkä he suhtautuvat sinuun myös positiivisemmin, tai on joku ihan erilainen ymmärrys asioista. Sitten taas on ihmisiä, joiden suhtautuminen sinuun ja muihinkin asioihin voi olla sen verran negatiivisempi, että ehkä heidän seuraansa ei välttämättä aina etsi.

• Anonyymi

Minäin olen samanlainen, vie valtavasti voimia kanssakäymiset ja ihmisten keskellä oleminen. Toisaalta se piristää mutta aina on kiire rahalliseen oloon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1349
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1026
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      678
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      641
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      597
    Aihe