Aina, kun minä keksin jonkun HYVÄN JUTUN, niin AINA JOKU TULEE JA PILAA KAIKEN.
Minä olin menossa kunnianloukkaus sakko vangiksi vankilaan YKSIN niin erään piti päästä mukaan ja esittää niin, kuin se olisi meidän YHTEINEN JUTTU!
En minä kyllä ollut edes NAIMISIIN menossa ja TARKOITUS OLI PÄÄSTÄ SINUSTA EROON JA SE ON SYY MIKSI MINÄ KEKSIN, että MINÄHÄN VOISIN LOUKATA SINUN KUNNIAA NIIN SINÄ SAISIT IHAN OMAN HYVÄN JUTUN JA MINÄ VOIN PITÄÄ OMAT JUTUT OMINA JUTTUINA.
En oikein tykkää tästä
5
108
Vastaukset
- Anonyymi
Olipas nokkelaa, tosiaan🧐
- Anonyymi
Minä HAUKUIN MYÖS SEN NAISEN SIKSI, ETTÄ TE SAATTE MOLEMMAT KUNNIAA NIIN PÄÄSETTE KUNNIALLISET SEKÄ TÄYDELLISET IHMISET NAIMISIIN KESKENÄNNE.
MINÄ MENEN MIELELLÄNI TEIDÄN KUNNIAN PUOLESTA VAIKKA 2 VUODEKSI VANKILAAN, KOSKA TE ANSAITSETTE TUON KUNNIAN! - Anonyymi
Sinun näppäimistössä saattaa olla jotain vikaa. Siinä vaikuttaa menevän Caps Locki päälle miten sattuu.
- Anonyymi
Tärkeintä on, että asia tulee selväksi niin minä saan naisena jatkaa omaa elämää ja he jotka kunniaa olivat vailla hakevat kunniansa ja menevät keskenään naimisiin kunnialla.
- Anonyymi
Ei kukaan ole niin alhaalla, etteikö siellä Jeesus kulkisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650