En osaa jutella. Puhun aina itsestäni pääasiassa ja toinen voi luulla, ettei hänen asia kiinnosta.
Olen niin kömpelö sosiaalisesti
18
256
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Adhd?
- AnonyymiUUSI
Siitä voi oppia pois, minä päätin jo lapsena, etten enää väännä asioita omaksi hyväkseni ja se on pitänyt tähän asti.
- AnonyymiUUSI
Olet vaan tylsä tyyppi.
Sellainen joka on kiinnostunut monista asioista ja tekee kaikenlaista, ei tarvitse pelkästään itsestään puhua, juttu rönsyilee moniin aiheisiin melkein luonnostaan.- AnonyymiUUSI
Siis jotenkin kerron aina oman näkökulman kaikkiin asioihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis jotenkin kerron aina oman näkökulman kaikkiin asioihin.
Onko sillä toisella mahdollisuus saada sinut kuuntelemaan asioita hänen näkökulmastaan? Vaikka olisi päinvastaista mieltä asioista? Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sillä toisella mahdollisuus saada sinut kuuntelemaan asioita hänen näkökulmastaan? Vaikka olisi päinvastaista mieltä asioista? Sivusta.
Kuuntelen kyllä toistenkin asiat ja usein kyselenkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelen kyllä toistenkin asiat ja usein kyselenkin.
Ja aidosti olet kiinnostunut toisten asioista vaiko kohtelias vaan?
- AnonyymiUUSI
Mulla samaa. Puhun välillä paljon ja se vaikeuttaa sosiaalista kanssakäymistä. Tai sitä ei varmaan ole edes kauhean usein kuitenkaan tai se on raskasta. Minusta on hyvä, kun itse tiedostaa oman käytöksensä. Alkaa nähdä vähintään kahteen suuntaan asioita. Ja sitten alkaa tekemään sille asialle jotain.
- AnonyymiUUSI
Tai sitten et vain välitä
- AnonyymiUUSI
Mutta sehän olis hyvä, jos toista kiinostaa kuunnella.
- AnonyymiUUSI
Ei kiinnosta
- AnonyymiUUSI
Helppohan tuota tilannetta on korjata, keskeytät vaan aina välillä sen monologisi ja kysyt jotain toiselta. Sitten etenet sen sanomista aiheista eteenpäin ja kysyt lisää ja vaikutat kiinnostuneelta. Parasta on puhua jostain molempia kiinnostavasta aiheesta.
mies - AnonyymiUUSI
Eipä tuo mua ei haittaa. Kiva kuunnella sua❤️
- AnonyymiUUSI
Naiset yleensä ovatkin:
minäminäminämäämäämäämunmunmun
Jos ei osaa kysyä mitään ja juttujen jatkaminen on aina miehen harteilla niin vähänkö alkaa vituttaa.
Ihminen joka ei ole utelias on
A) epäsosiaalinen
B) Ja vitun tyhmä- AnonyymiUUSI
Minun kaivattuni taas on ihan erillainen, kyselee minulta niin paljon että se hieman häiritsee minua.. On vissiin kiinnostunut.
mies - AnonyymiUUSI
Tähän pieni korjaus. Että adhd voi olla sosiaalisesti tyhmän oloinen, koska ei pysty keskittymään mitä toinen sanoo. Se pieni putoaminen kesken jutun ja upoaminen omiin ajatuksiin tiedostamattaaan saa sen aikaan. Halu puhua päälle koko ajan johtuu siitä, että adhd on innoissaan ja pelkää, että unohtaa sanomansa asian. Ja se ei ole itsekkyyttä tai epäkunnioitusta keskustelukumppania kohtaan.
- AnonyymiUUSI
joo. palstalla puran tuntojani täällä en pysty keskustella kun ei ole ihmistä
- AnonyymiUUSI
Jos juttu luistaa, se luistaa. Kemiaa on tai ei ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929