Sinulle nainen joka työnnät minua pois

Anonyymi-ap

5
UUSI

Tulet muistamaan myös hetkemme elämäsi loppuun saakka. Sellaista rakkautta ja intohimoa ei tule toista kertaan vastaan. Hetket joita vietimme yhdessä olivat suuria. En ymmärrä miksi työnnät minut kokonaan pois elämästä? Olen sisälläsi päässä ja sydämessä. Älä valehtele itsellesi, älä kuuntele kavereitasi ,joilla on omat intressit estää meidän ystävyys. Tee kerrankin niinkuin sinä haluat. Seurustelet ja hyvä niin. Onko hän se oikea? Ehkä, mutta hän ei ikinä yllä millään asteilla minun tasolle. Keskustelut, minun ja sinun harrastukset, yhteys joka meillä on, rakastelut ja kaikki. Älä valehtele tässäkään asiassa itsellesi. Elämä on lyhyt eikä kannata sulkea sydämen ystäviä pois. Kadut vanhana miksi olitkaan niin typerä ettet kuunnellut itseäsi. Luulen, että tunnistat minut tästä jos luet tämän. Tiedän myös, että olet sisällä samaa mieltä,mutta onko sinussa naista pitämään minutl ähellä ja tekemään niinkuin sydämesi sanoo eikä kaverisi. Kerran eläessäsi!

11

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Yritän jatkaa ja unohtaa sinut elämäni rakkauden, sielunkumppanin ja kaiken mitä teimme.

• Anonyymi
        UUSI

Uskon, että et ole onnellinen, vaikka muuta esität. Sinullaon väärä mies kainalossa, joka ei koskaan pysty saamaan sinua onnelliseksi oikeasti. Ei koskaan ja tiedät sen hyvin itsekin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon, että et ole onnellinen, vaikka muuta esität. Sinullaon väärä mies kainalossa, joka ei koskaan pysty saamaan sinua onnelliseksi oikeasti. Ei koskaan ja tiedät sen hyvin itsekin.

Aiot jatkaa nyt taas miehen kanssa, joka ei ole tasoasi kuten ei exäkään. Kunhan on joku eikä tarvitse olla hetkeäkään yksin. Tuon takiako erosit? Olen pettynyt sinuun tosi pahasti ettet ole oppinut mitään, jatkat muiden miellyttämistä ja olet taas pian samassa paskassa alkuhuumasi jälkeen. Etkö pärjää päivääkään yksin? Tyydyt ekaan vastaantulevaan jonka sanoit olevan ei tarpeeksi hyvä.

• Anonyymi
      UUSI

Kukaan muu tee tota samaa pilkkuvirhettä jatkuvasti ku toi kirjoittaja. -sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Nyt jokainen jättämään kumppaninsa ja rynnistämään rakkaansa oven taa. Kertokaa tähän alle, ketä onnisti. Epäonnistumisetkin saa jakaa.

• Anonyymi
        UUSI

Miten naiset voi olla noin vitun tyhmiä, että eivät opi mitään virheistään vaan aina joku mitättömyys matkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten naiset voi olla noin vitun tyhmiä, että eivät opi mitään virheistään vaan aina joku mitättömyys matkaan.

Joku pitää olla turvana ja jokainen ressukka käy.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joku pitää olla turvana ja jokainen ressukka käy.

Niinhän se on ja näkyy erotilastoissa sitten.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on ja näkyy erotilastoissa sitten.

Mitä sanot ap viestiin?

• Anonyymi
      UUSI

Niin oli, mutta miksi et voi sanoa sitä suoraan? Kyllä minä sen tiedän, että jokaisella on aivan täysin omat intressit ja ihmiset pyrkivät hyötymään minusta eri tavoin. Kun aika kuluu ja ihmisillä alkaa pääkin pehmetä, he ajattelevat, että minä hoidan heidän asiansa. Tottakai voin auttaa ihmisiä ja autankin, mutta myös oma elämäni on arvokas ja en halua viettää sitä yksin. En usko, että kukaan on oikea niinkuin sinä. Ja yhteytemme keskusteluineen, harrastuksineen kaikkineen - ei niitä voi kukaan viedä pois. Miksi et voi sanoa suoraan sitä, että välität minusta? Olen nainen, en hiiri.

• Anonyymi
        UUSI

Rakastan sua vielä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6938
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2046
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1108
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      939
    Aihe