Timo Soini

Anonyymi-ap

Timo on niin oikeassa tuosta pride-tuputuksesta. Viisas mies kun on. Se on vastenmielistä pakkosyöttöä ja sillä siisti. Olkoot ihmiset mitä haluaa, mutta pakkosopeuttaminen seis ja äkkiä. Ainahan erikoisuuksia on ollut, mutta ne on älynneet olla hiljaa.

13

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ei tarvitse olla kenenkään hiljaa ja Suomessa on sanavapaus. Ei kukaan esimerkiksi pakota marssimaan tai seuraamaan asioista, joista ei pidä itse.

• Anonyymi
      UUSI

Oletteko huomanneet että suurin osa niistä jotka pitää kovaa haloota esim. sekusaalivähemmistöjen puolesta ja haukkuvat kaikkia jotka ei ole samassa veneessä heidän kanssaan, niin he itse eivät ole edes seksuaalivähemmistön edustajia. Ne on näitä "suvaitsevaisia" jotka suvaitsevat niitä joita he pitävät itseään vähempiarvoisina ja heikkoina tai joissa on heidän mielestään jotain vikaa, mutta silti heitä pitää suvaita että näyttäisi muiden silmissä hyvältä ihmiseltä. Jos itse olisin vähemmistön edustaja niin antaisin huutia tuollaiselle että väitetään että olisi jotenkin vajavainen jonka puolesta muiden pitää toitottaa ja marssia.

• Anonyymi
        UUSI

Nämä kovaäänisimmät käyttävät yleensä myös valtaa yhteiskunassa. Kumma juttu, mutta menee tämäkin yksiin sen kanssa että Pridea käytetään normikansalaisten ahdisteluun.

• Anonyymi
      UUSI

Miten tuolta voi välttyä jos haluaa muita uutisia seurata ? Ei mitenkään. Pakkosyöttö on lopetettava. Esitelkööt itseään omilla foorumeillaan, mutta ei jatkuvasti pääuutistarjonnassa.

• Anonyymi
        UUSI

Ei se pakkosyöttö mitään, mutta kun aihetta käytetään lyömäaseena ja normikansalaisen ahdisteluun.

• Anonyymi
      UUSI

Soini on hyvä mies ja oikealla asialla. Hurraamme ja taputamme.

• Anonyymi
      UUSI

Erään kaupallisen radion toimittajat ovat oikeassa. Etenkin sinä että tämä pride on vain eräänlainen lyömä-ase ja väline ahdistella.

• Anonyymi
      UUSI

Heteroiden yli kävellään jatkuvasti. Meitä ei kukaan huomaa enää noiden örinöiden vuoksi.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä voi olla mikä on omanaittenään! Mutta tartteeko pitää niin suurta ääntä!!

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos Timo Soini.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi sateenkaari- ihmisistä on tehty jotain yli-ihmisiä?
      Miksi pitää marssia joka vuoksi mitä ihmeellisemmät asut päällään?
      Olisivat kuten me heterotkin, ihan vaan normaalisti.

• Anonyymi
      UUSI

Samaa mieltä!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1423
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      855
    3. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      690
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      46
      689
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      53
      683
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      677
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      645
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      633
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      621
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      40
      616
    Aihe