Timo Soini

Anonyymi-ap

Timo on niin oikeassa tuosta pride-tuputuksesta. Viisas mies kun on. Se on vastenmielistä pakkosyöttöä ja sillä siisti. Olkoot ihmiset mitä haluaa, mutta pakkosopeuttaminen seis ja äkkiä. Ainahan erikoisuuksia on ollut, mutta ne on älynneet olla hiljaa.

15

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tarvitse olla kenenkään hiljaa ja Suomessa on sanavapaus. Ei kukaan esimerkiksi pakota marssimaan tai seuraamaan asioista, joista ei pidä itse.

• Anonyymi

Oletteko huomanneet että suurin osa niistä jotka pitää kovaa haloota esim. sekusaalivähemmistöjen puolesta ja haukkuvat kaikkia jotka ei ole samassa veneessä heidän kanssaan, niin he itse eivät ole edes seksuaalivähemmistön edustajia. Ne on näitä "suvaitsevaisia" jotka suvaitsevat niitä joita he pitävät itseään vähempiarvoisina ja heikkoina tai joissa on heidän mielestään jotain vikaa, mutta silti heitä pitää suvaita että näyttäisi muiden silmissä hyvältä ihmiseltä. Jos itse olisin vähemmistön edustaja niin antaisin huutia tuollaiselle että väitetään että olisi jotenkin vajavainen jonka puolesta muiden pitää toitottaa ja marssia.

• Anonyymi

Nämä kovaäänisimmät käyttävät yleensä myös valtaa yhteiskunassa. Kumma juttu, mutta menee tämäkin yksiin sen kanssa että Pridea käytetään normikansalaisten ahdisteluun.

• Anonyymi

Miten tuolta voi välttyä jos haluaa muita uutisia seurata ? Ei mitenkään. Pakkosyöttö on lopetettava. Esitelkööt itseään omilla foorumeillaan, mutta ei jatkuvasti pääuutistarjonnassa.

• Anonyymi

Ei se pakkosyöttö mitään, mutta kun aihetta käytetään lyömäaseena ja normikansalaisen ahdisteluun.

• Anonyymi

Soini on hyvä mies ja oikealla asialla. Hurraamme ja taputamme.

• Anonyymi

Erään kaupallisen radion toimittajat ovat oikeassa. Etenkin sinä että tämä pride on vain eräänlainen lyömä-ase ja väline ahdistella.

• Anonyymi

Heteroiden yli kävellään jatkuvasti. Meitä ei kukaan huomaa enää noiden örinöiden vuoksi.

• Anonyymi

Kyllä voi olla mikä on omanaittenään! Mutta tartteeko pitää niin suurta ääntä!!

• Anonyymi

Kiitos Timo Soini.

• Anonyymi

Miksi sateenkaari- ihmisistä on tehty jotain yli-ihmisiä?
      Miksi pitää marssia joka vuoksi mitä ihmeellisemmät asut päällään?
      Olisivat kuten me heterotkin, ihan vaan normaalisti.

• Anonyymi

Ai heterot ovat kaikki normaalisti ja elävät 🤭 ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai heterot ovat kaikki normaalisti ja elävät 🤭 ?

Me heterot emme marssi joka vuosi omituiset pukineet yllämme, emmekä "mainosta" heterouttamme. Miksi sitä homoutta ja sateenkaariutta pitää korostaa jokavuotisella marssilla? Siitä oli kyse.

• Anonyymi

Samaa mieltä!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7284
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4702
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4634
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3378
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1985
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1768
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1747
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1610
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      35
      1522
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1287
    Aihe