Timo on niin oikeassa tuosta pride-tuputuksesta. Viisas mies kun on. Se on vastenmielistä pakkosyöttöä ja sillä siisti. Olkoot ihmiset mitä haluaa, mutta pakkosopeuttaminen seis ja äkkiä. Ainahan erikoisuuksia on ollut, mutta ne on älynneet olla hiljaa.
Timo Soini
15
230
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvitse olla kenenkään hiljaa ja Suomessa on sanavapaus. Ei kukaan esimerkiksi pakota marssimaan tai seuraamaan asioista, joista ei pidä itse.
- Anonyymi
Oletteko huomanneet että suurin osa niistä jotka pitää kovaa haloota esim. sekusaalivähemmistöjen puolesta ja haukkuvat kaikkia jotka ei ole samassa veneessä heidän kanssaan, niin he itse eivät ole edes seksuaalivähemmistön edustajia. Ne on näitä "suvaitsevaisia" jotka suvaitsevat niitä joita he pitävät itseään vähempiarvoisina ja heikkoina tai joissa on heidän mielestään jotain vikaa, mutta silti heitä pitää suvaita että näyttäisi muiden silmissä hyvältä ihmiseltä. Jos itse olisin vähemmistön edustaja niin antaisin huutia tuollaiselle että väitetään että olisi jotenkin vajavainen jonka puolesta muiden pitää toitottaa ja marssia.
- Anonyymi
Nämä kovaäänisimmät käyttävät yleensä myös valtaa yhteiskunassa. Kumma juttu, mutta menee tämäkin yksiin sen kanssa että Pridea käytetään normikansalaisten ahdisteluun.
- Anonyymi
Miten tuolta voi välttyä jos haluaa muita uutisia seurata ? Ei mitenkään. Pakkosyöttö on lopetettava. Esitelkööt itseään omilla foorumeillaan, mutta ei jatkuvasti pääuutistarjonnassa.
- Anonyymi
Ei se pakkosyöttö mitään, mutta kun aihetta käytetään lyömäaseena ja normikansalaisen ahdisteluun.
- Anonyymi
Soini on hyvä mies ja oikealla asialla. Hurraamme ja taputamme.
- Anonyymi
Erään kaupallisen radion toimittajat ovat oikeassa. Etenkin sinä että tämä pride on vain eräänlainen lyömä-ase ja väline ahdistella.
- Anonyymi
Heteroiden yli kävellään jatkuvasti. Meitä ei kukaan huomaa enää noiden örinöiden vuoksi.
- Anonyymi
Kyllä voi olla mikä on omanaittenään! Mutta tartteeko pitää niin suurta ääntä!!
- Anonyymi
Kiitos Timo Soini.
- Anonyymi
Miksi sateenkaari- ihmisistä on tehty jotain yli-ihmisiä?
Miksi pitää marssia joka vuoksi mitä ihmeellisemmät asut päällään?
Olisivat kuten me heterotkin, ihan vaan normaalisti.- Anonyymi
Ai heterot ovat kaikki normaalisti ja elävät 🤭 ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai heterot ovat kaikki normaalisti ja elävät 🤭 ?
Me heterot emme marssi joka vuosi omituiset pukineet yllämme, emmekä "mainosta" heterouttamme. Miksi sitä homoutta ja sateenkaariutta pitää korostaa jokavuotisella marssilla? Siitä oli kyse.
- Anonyymi
Samaa mieltä!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287