Kuin kohdata se jota oikeasti rakastat, koska hän on reaktiivinen, vaikea ihminen, tunteikas , herkkä ja rakastava. Haluat siis kokea onnettoman elämän, koska et uskalla kohdata oikeita tunteitasi? Parhaimmillani oon enkeli, joka parantaa maailman, pahimmillani hirviö ja riiviö, joka aiheuttaa pahennusta. Sä haluut ruokkia sitä pahaa puolta vissiin? Sen takia hylkäsit, loukkasit, nöyryytit, häpäisit, satutit ja sait sydämen kuolemaan. Jos olisit halunnut ruokkia hyvyyttä ja potentiaalia, olisit ottanut mut omaksesi... mut sä vihasit mua, koko mun arvoja, tunteita ja mielipiteitä, sä koit, että mua pitää sadistisesti kiduttaa, koitko suurta iloa kun sait sadistisesti kiduttaa pientä ja haurasta eläintä, kunnes se ei enää jaksanut.
Ja jäljellä oli hirviö, jonka sä loit...
Oletko sä nainen sellainen luovuttaja: helpompaa olla ruman ja tunteettoman miehen kanssa vissiin
8
190
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Et ole hirviö
- AnonyymiUUSI
Mä oon ainakin uskaltanut kohdata tunteeni❤️
- AnonyymiUUSI
Monsters are REAL. 👹
- AnonyymiUUSI
Ai että, kaikki käytöksesi on vain toisesta johtuvaa.? Sinulla ei ole mitään vastuuta mihinkään, vaan toisen syytä sinun karmea käytös?
- AnonyymiUUSI
Cutie klassikko
- AnonyymiUUSI
Arjessa ja pitkällä juoksulla on tosiaan järkevää valita mies, jonka kanssa on helppoa olla. Hankala mies on pelkkä riesa, vaikka olisi millainen silmäkarkki tahansa.
- AnonyymiUUSI
samaa mieltä, sivusta.
- AnonyymiUUSI
Tahdon itse tasaista rauhallista arkea, tunteiden vuoristorata ei sovi minulle. Koska elämässä on paljon muutakin kuin parisuhde. Niihin asioihin ei jaksa keskittyä jos pitää olla koko ajsn vuoristoradassa. Vaikka Veerasi mies on sinun mielestäsi ruma, hän tuskin on Veeran mielestä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899