Käsittämätöntä miten kirko voi olla mukana tukemassa prideä kun pride itsessään tarkoittaa ylpeyttä joka on synti ja lankeamuksen juurisyy.
Tällaista menon kuvataan lopunaikoina olevankin.
Pride tarkoittaa ylpeyttä ja juuri ylpeys oli lankeamuksen juurisyy
5
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Höpö höpö.
- AnonyymiUUSI
Totta se on. Siitähän se tulee :)
- AnonyymiUUSI
Pride tarkoittaa myös laumaa.
- AnonyymiUUSI
Paljolti arvostus kysymys, mutta onko tavan heteroilla enää arvoa, tai vanhan ajan parisuhteilla, mies ja vaimo ja ehkä ne lapset, joilla on isä ja äiti !?
Piispat, kahta eriävää kantaa lukuun ottamatta puolustavat eri sukupuolten liittoja, siis vihkimystä avioliittoon, vapaasti voi vihkiä, eikä tule nuhteita, vaikka kirkolliskokous ei hyväksynyt tuota kahta vihki tapaa ! Onko tässä kirkon jakautuminen edessä ? Piispat ovat valansa aikanaan antaneet, että raamatussa pitäytyvät kaikessa opissa. Kannattaa kuunnella vaikka pappi Pauli Selkeen videot, netistä, niin selittää tätäkin asiaa tarkasti. Maailman tavat muuttuvat mutta onko pakko kaikkea muuttaa ?- AnonyymiUUSI
Jumalan sana ei muutu.Siinä meidän on pitäytyminen. Silloinkin jos joku asia ei miellytä meitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899