Köyhällä ei PALVELUA!

Anonyymi-ap

Poikkesin illansuussa rahojen kera paikalliseen kodinkoneliikkeeseen tarkoituksena ostaa halpa televio. Liikeessä oli kiireistä. Odottelin kait vartin verran tiskillä. Vihdoin myyjä tuli. Ensin myyjä selvitti huolella enimmäisenä jonossa olleen parin euron patteriostoksia ja bonuksia. Naiselta jäi saamatta 18 senttiä bonusrahaa. Lähti. Seisoin tiskin edessä melkein napa kiinni tiskissä. Viimeisenä jonossa seisoi mies, sinisessä paidassaan ja keskeimäisenä jonossa, takanani oli nainen pidellen valkoisia usb-piuhoja käsissään.
Myyjä nosti katseensa ja kysäisi takanani seisoneilta naiselta ja mieheltä: "Kumpi teistä oli ensin jonossa?"
Voisiko kyseinen liike laittaa kytin oveen: EI KÖYHILLE! Arvioimme vaatetuksen ja uskonäön perusteella, ketä palvelemme!

4

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veikkaan että power liike. Yritin ostaa sieltä uuden telkkarin joskus. No ne valehteli ja myi käytetyn telkkarin joka oli ollut vuoden siinä hyllyssä auki. Eihän se telkkari ole uusi jos se on hyllyssä ja kuva näkyy.

• Anonyymi
      UUSI

Kun oli kyytikin, niin ajoimme Prismaan ja ostin sieltä tv:n.

• Anonyymi
      UUSI

Ai, ai kyllä on köyhällä kova elämä. Itse vähän varakkaampana menen nettiin, teen tilauksen ja kohta jo jokin kuljetus firma tuo tilauksen kotiini. On sitten kyse kodin tekniikasta, puutarha tuotteista, tai viineistä ym. kaikki tilaan netistä. Helppoa.

• Anonyymi
        UUSI

otan kans kaiken netistä jopa sen kovalevy vikasen naikkosen se vasta kiva
        se kun ei saa laukee edes kahvin keitintä sinä aikana kun olen ihan vaan
        boverissa on kyl sanuyt kaverum keittimen laukee kyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1686
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      271
      1584
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      285
      1343
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1282
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      905
    6. 66
      874
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      863
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      46
      861
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      841
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      818
    Aihe