Festivaalijärjestäjät varautuvat suunnitelmissaan niin tuuliin kuin rankkasateisiinkin.
Ilovaari-festivaali käynnistyy perjantaina ennusteen mukaan navakassa tuulessa, sillä loppuviikosta Suomea lähestyy voimakas matalapaine.
Festivaalijärjestäjät
26
250
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä paljon ilovaari eikä ilosaarirokki kiinnosta paskan vertaa. Ei ole ollut aikoihin mikään rokki tapahtuma. Kymmeniä vuosia b-luokan artistejä, poppia, iskelmää, räppii ja muuta roskaa.
- Anonyymi
Voi hellan lettas. Eikö ole ole oikeeta rokkia a-luokan kuuntelijalle? 😂😂😂
- Anonyymi
Tuskinpa tapahtuma perutaan sinun musiikkimakusi "kehittymisen" takia.
- Anonyymi
Yksi bändi taitaa esittää iskärokkia?
- Anonyymi
Kiva, että pennuilla on edelleen rahaa, jotta voi hyppiä säässä kuin säässä kädet pystyssä kännissä katsomassa, kun laulutaidottomat rokkarit toistavat yhtä lausetta ja kiemurtelevat kuin raivotautiset rakit. Onneksi asun niin kaukana, että sikailu ei näy eikä kuulu kotiini asti.
- Anonyymi
Te laulutaidottomat voisitte kuunnella perjantaina miten lauletaan. Kepa Salmirinne ei esittelyjä kaipaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te laulutaidottomat voisitte kuunnella perjantaina miten lauletaan. Kepa Salmirinne ei esittelyjä kaipaa.
Kuka hel...? Todellakin kaipaa. Ikinä kuullutkaan mistään tuommoisesta, taisit keksiä juuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hel...? Todellakin kaipaa. Ikinä kuullutkaan mistään tuommoisesta, taisit keksiä juuri.
Ai näköjään Zero Ninen laulaja. Se on kyllä hyvä bändi, omi AC/DC:n lämppärinäkin, en vain ole koskaan kuullut tuota nineä.
Vähän niin kuin joku mitääntekemätön Samu Haber muuten. Bändi hajosi, ja kohta oli media täynnä jotain tuntematonta haaberia.
- Anonyymi
Ihanhyvä,tulisvain kunnonmyrsky,satas kaatamalla.Viskais kaikki kaljakojut jokeen...Ei melua tarvii kesäyöhön luontokärsii.
- Anonyymi
Asukkaat kärsii, moinen melu kuuluu kilometrienpäähän..Antaa luonto näille meluujille isänkädestä...Melu on hirvee.
- Anonyymi
Ilovaari Festival on hyvin vähäistä Ilosaarirokkiin verrattuna. Valittajille tosin Ilovaari Festival on liikaa kestettäväksi.
- Anonyymi
Mie kyllä suosittelen karjasaarirokkia. Liput on puolet ilosaareen verrattuna. Ludmilla jib:n ykkösnimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie kyllä suosittelen karjasaarirokkia. Liput on puolet ilosaareen verrattuna. Ludmilla jib:n ykkösnimi.
Huono
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono
Lopettakaa jokakesäiset juottolajuhlat kertakaikkiaan.Häiriöö ja melua vain saatta aikaseksi.Kesä ja linnunlaulu paras...Kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa jokakesäiset juottolajuhlat kertakaikkiaan.Häiriöö ja melua vain saatta aikaseksi.Kesä ja linnunlaulu paras...Kiitos
Kesä on pitkä, joten nauttikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesä on pitkä, joten nauttikaa.
Sataspa lunta,niin tulis talvi pääsis hiihtämään..
- Anonyymi
Joo en minäkään halua kun muut pitävät hauskaa ja minä haluan vain jurottaa yksin sisällä kuulematta ulkoa mitään.
- Anonyymi
Hauskaa voi olla muutenkin kuin viinaajuomalla ja riehumallla.Häiritä muita musiikinpauhulla.Vanhuksia asuu paljon ympäristössä.
- Anonyymi
Haluan hiljaisuudessa viettää iltaa nuotionääressä perheenikanssa...En tarvii riehuu missään rokkiloissa..
- Anonyymi
The sounds tulloo rokkiin nyt harmittaa kun ei oo lippua.
- Anonyymi
Kylläpäs rahaa löytyy ihmisiltä juopotteluun ja riehumiseen ,mut ei laskujen ja vuokrienmaksuun,sit siirrytään kelanluukulle seuraavaks riehumaan.
- Anonyymi
Höpö höpö. Ilovaarirockiin tulee jo pikkuhiljaa työuransa tehneitä entisiä Ilosaarirockilaisia.
- Anonyymi
Vuokrienmaksussa ei yksityiset pitkään kattele. Kaupungin vuokrataloissakin varmaan tiukentunut, koska niissä ongelmia riittää moneen lähtöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Ilovaarirockiin tulee jo pikkuhiljaa työuransa tehneitä entisiä Ilosaarirockilaisia.
Etttivät kadonnutta nuoruutta..Voi! Voi!
- Anonyymi
Olisko ihmisten kesäsuunnitelmat erilaisia. Vaikea ymmärtää.
- Anonyymi
Kaikki meteli on pahasta....Ei,ei,meteliä..Maailma on paha senhän sanoo järkikin.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071