Että tätä palstaa luodessa ei ylläpito tiennyt minkä elukan ne luovat aiheella "tunteet".
Mutta en ihmettele vaikka sääntöjärikotaan, ihmisiä haukutaan ja maalitetaan. Levitetään valheita ja kaikkea revitellään kuin itsensäpaljastajat konsanaan, ettei tätä hulluutta haluta sulkea.
Katsokaas kun tämä paikka pyörii mainoksilla. Teidän typerät himotuksenne tahkoo älyttömästi rahaa firmalle, kun te tuotatte sisältöä sydämenne syvyyksistä ja kaikista pahinta ehkä, että kaivattunne on harrastanut seksiä koko ajan toisen kanssa kun ette osaa muuta kuin palstalla "kertoa ikävästänne"
Herätkää!
Ymmärrän kyllä
6
103
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä jos harrastaa seksiä. Ei ole multa pois.
- Anonyymi
On se. Sunkin vehkeet on tarkoitettu käytettäväksi. Lihakset ei tykkää jos vetelet tai sormetat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se. Sunkin vehkeet on tarkoitettu käytettäväksi. Lihakset ei tykkää jos vetelet tai sormetat.
Kuka on sanonut etten harrasta seksiä toisen ihmisen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on sanonut etten harrasta seksiä toisen ihmisen kanssa?
Sinä kerrot sen käytökselläsi täällä. Lähinnä masturboit toisen keholla jos jotakin. Sitten ihmettelet miksi identtinen reikä tekisi muka ihmeitä.
- Anonyymi
Tämä on monen ihmisen ajatusten kaatopaikka. Saa purkaa tuntojaan ja sillä siirtää esim. vihan tunteita.
- Anonyymi
Ei se johda mihinkään. Tunteet täytyy ELÄÄ!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722