Ihana ilma! Aurinko hellii!

Anonyymi-ap

Mä kaipaan sua välillä niin, että sattuu. Oot mun aurinko, mies. Niin ku mun ainoa tarkoitus tässä maailmassa ois saada sun suupielet ylöspäin. Anna mun olla rauhassa vähän seko.

29

361

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

<3

• Anonyymi
      UUSI

Pitkästä aikaa☀️😄

• Anonyymi
        UUSI

Jaa mitä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa mitä?

Aurinko paistaa, aurinkoa päivääsi☀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aurinko paistaa, aurinkoa päivääsi☀️

Jotkut kutsuu täällä aurinkoa jaffaksi?

• Anonyymi
      UUSI

OI mikä iihana ilma .. voi tapahtua mitä vaan.. lauletaan kummeli-intonaatiolla

• Anonyymi
        UUSI

En tiedä tuota viimeistä sanaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä tuota viimeistä sanaa.

Dodih.. siehän sälli oot.. jospa kyllitäti piirtää sulle jotain kivaa jookosta..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Dodih.. siehän sälli oot.. jospa kyllitäti piirtää sulle jotain kivaa jookosta..

En pidä kookoksen mausta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En pidä kookoksen mausta.

no mite olis pitsa la pudas ananaksiskilla..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

no mite olis pitsa la pudas ananaksiskilla..

Se sopii!

• Anonyymi
      UUSI

Ihana. Kiva ilma piristää mieltä. Näinpä tänään myös mallimiehen. Sekin piristi minua. Sopisi minun viekkuun.

• Anonyymi
      UUSI

Kyyneleet silmissä kuuntelen Antti Railion laulamana Halla ja etelätuuli kipaletta. Mä en ole ikinä kaivannut ketään näin paljon kuin sua. 🤍 💔Menee omalle kaivatulle

• Anonyymi
        UUSI

No mikä siinä nyt niin koksettavaa on..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä siinä nyt niin koksettavaa on..

Jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan mutta elämä on julma etteivät he saa toisiaan koskaan. Oli syy mikä tahansa. Mulle jäi mun suuri rakkaus ulkomaille kun olin pari kymppinen. Se jos mikä opetti elämän julmuudesta aikas paljon. 🤍💔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan mutta elämä on julma etteivät he saa toisiaan koskaan. Oli syy mikä tahansa. Mulle jäi mun suuri rakkaus ulkomaille kun olin pari kymppinen. Se jos mikä opetti elämän julmuudesta aikas paljon. 🤍💔

se oli joku rantakikolo älä viitti naurattaa mua.

Mulle kävi teksasissa joskus muinoin, että ennen joulua menin pikkukauppaan ja sitten kun olin lähdössä ulos niin ovelta tupsahti sellanen söötti nainen pahki se vaan kikatti ja sano Hai.. vieläkin muistan sen kikattajan mut ei siit mitään draamaa kannata..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle kävi teksasissa joskus muinoin, että ennen joulua menin pikkukauppaan ja sitten kun olin lähdössä ulos niin ovelta tupsahti sellanen söötti nainen pahki se vaan kikatti ja sano Hai.. vieläkin muistan sen kikattajan mut ei siit mitään draamaa kannata..

No ei todellakaan ääliö! Kyl oot idiootti ihminen. Asuin ulkomailla enkä ole ikinä oliut rantalomalla. Stupido oot

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama toisaalta mitä sun katkeraan ja kateelliseen mieleen tulla tupsahtaa. Voi voi ! No siunausta ja hyvää kesää sullekin. No problem! 🤍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan ääliö! Kyl oot idiootti ihminen. Asuin ulkomailla enkä ole ikinä oliut rantalomalla. Stupido oot

Kiva kun kiihdyit takiani noin tulisesti.. voit nyt rauhoittua jälleen ..

• Anonyymi
      UUSI

Rillataan halpoja nakkeja.🥰

• Anonyymi
        UUSI

Joo

• Anonyymi
      UUSI

Iltaa t aurinko

• Anonyymi
        UUSI

Moi, uskaltaako katsella?

• Anonyymi
      UUSI

Jos käyttä paljon aurinkolaseja, niin tulee valkoiset silmänympärykset helposti, voi näyttää hassullekin niin...

Minulle tulee monestikin.

Valkoiset silmät kuin jossain musiikissakin: Ian Hunter - Cleveland Rocks.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Cleveland_Rocks

• Anonyymi
        UUSI

Hiuksetkin palaa auringossa.

• Anonyymi
      UUSI

... mitähän minun nykyisissä laseissani lukee... joku Fladen juttu jossa polaroidi ja UV400-suoja.

• Anonyymi
      UUSI

googel sanoo näin UV400:

'UV400' refers to UV rays at the top end of the UV spectrum, up to the 400-nanometre wavelength. Sunglasses with this level of protection block an even wider spectrum than the CE and British Standard models, making them the ultimate protection for your eyes.

• Anonyymi
        UUSI

Millasta vahinkoa UV valo sit tekis silmille? Tiiätkö?

• Anonyymi
      UUSI

no lue itse eli siis ainakin kaihia aiheuttaa... jostain... niin ... varmaan jostain terveyskirjastosta, mutta takaan että ei ole mukavaa jos tulee kaihi ja näkö sumentuu niin että.

Olin muuten itse kaihileikkauksessa, helppo operaatio, laserilla tekevät, korjaantui heti näkö kun esim pistooliammuntaa harrastelin, en sitten pystynyt nyt pystyn, leikkauksen jälkeen taas.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1473
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      931
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      764
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      691
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      679
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      662
    Aihe