Vaikka se on usein intuitio, mikä yrittää kertoa että ette ole sopivia toisillenne. Sen oikean kanssa rentoutuu ja kokee rauhaa. Ei jännitystä ja hermostuneisuutta..
Ihmiset sekoittaa usein ns. perhoset vatsassaan johonkin jännään ja ihanaan
28
297
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Näin on
- AnonyymiUUSI
Ei pidä paikkaansa
- AnonyymiUUSI
Juu ei pidä paikkaansa
- AnonyymiUUSI
Ole nyt vaan samaa mieltä
- AnonyymiUUSI
Nyt puhut viisaita. Aito rakkaus myös vapauttaa olemaan oma itsensä ja kasvamaan paremmaksi versioksi itsestään.
- AnonyymiUUSI
Kyllä.
- AnonyymiUUSI
Sun ihastuksenkohteella ei selvästikään ole ollu perhosia vatsassa. Eli väittämäsi ei todellakaan pidä paikkansa.
- AnonyymiUUSI
Oli niitä, perhosia ja siihen se jäikin.
- AnonyymiUUSI
Tää!!! Siis sillon oikeen ihmisen seuras esim pystyy olee oma ittensä ja vaik keskittymäänkin paremmin. Melkein parempi olo kun se toinen on siinä kuin että ei olisi. Ja siis kaikki asiat vaan sujuu ja juttelut myös.
Erästä ihmistä kohti ollut koko kropan ja mielen sekoittaneita tunteita jo puoli vuotta kunnes tajusin että miten toksinen tää rakkaus on ollut. Päästin tän ihon alle myrkyttämään.
Ansaitsen rakkautta, olen hyvä ja kiltti nainen. En halua pahaa kellekään. Ainakin tää opetti.. Joo vaikka intohimo on jotain ihan uudenlaista ja suurta häneen, joku on vaan väärin! Luulin pitkään, että se johtuu siitä että tarvii päästä vaan lähemmäs.. Ongelma on siinä, että hänessä on joku vialla suhteeni, pahasti. Kieroutunut suhde tai piilo asenne minua kohtaan jollain tavalla..
Tullaan toimeen, saa riittää.
Mä todella tajusin ja avasin silmäni tässä, kun huomasin miten esim muiden kanssa tulee toimeen ja hänen kanssaan ei!!.. Pitihän tämäkin tunneryöppy kokea.
Naiselta- AnonyymiUUSI
Enkä tarkoita etteikö keskittyminen sakkais jonkun muunkin kans joskus mut toimintakyky! Ihan kun tää piilotoksinen ihminen haluais tarkoituksella oikein härkkii koska ei muille tee tätä ja osaa olla luonteva. Mut vaan kylmästi sulkenut tietyistä jutuista ulos. Täytyy luottaa intuitioon. Hänessä on jotain pahaa tai on henkisesti sairas..
Osaa kavalasti tehdä toisen hulluksi niin et kukaan ei koskaan uskoisi jos kertoisin. Nauttii kun kärsin! Katselen rauhassa ja olen kuin ei mitään. Haluan katsoa jos saisin selville vielä mistä tää sairas asenne mua kohti johtuu.
Töistä terkkuja. Ainoa nainen miesten keskellä. - AnonyymiUUSI
Ja tajusin just sen tässä viimeisen viikon aikana kun erään toisen seurassa on ollu mukavaa ja hauskaa olla.
Hän saa lähinnä mut itkemään. Joo toki suuret tunteet olleet mut ei sen kuulu mennä niin. - AnonyymiUUSI
Saa olla järisyttävän isot molemminpuoliset ja kielletyt tunteet jos tosiaan kyse on aidosta rakkaudesta tos kohti. Koska ihmisen toiminta saattaa osua toista just arinpiin paikkoihin vaikka se ei ois tarkoitus. Ihminen on melko haavoittuvainen rakastuessaan.. Tai siis todella on. Todella todella on. Ja jos tilanteet kieltää rakkauden, ei siitä tule kaunista tarinaa ellei koskaan mikä selviä. Kaikki hyvä tai inhimillinenkin saattaa alkaa näyttäytyä väärin, koska EI SAA VASTAUKSIA MIHINKÄÄN ASKARRUTTAVAAN!!! Ei siitä voi toista tietenkään syyttää. Asiat vaan voi mennä jopa niin että kumpikin kokee samoin koska tunteet on vahvat. Epäillään ihan kaikkea ja jatkuva vuoristorata vaan jatkuu päivästä ja viikosta toiseen. Todellisuudessa kumpikin peilaa vain itseään toisesta.. Omia heikkouksia, pelkoja ja myös niitä hyviä asioita.
Muuten kyllä vaikuttaa väärältä. Sama juttu oli mulls joskus mut ku oli pakko luovuttaa. En saanu koskaan varmuutta. Piti lähteä toisesta niin kauas kuin pystyi. 💔 Se sattui paljon. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saa olla järisyttävän isot molemminpuoliset ja kielletyt tunteet jos tosiaan kyse on aidosta rakkaudesta tos kohti. Koska ihmisen toiminta saattaa osua toista just arinpiin paikkoihin vaikka se ei ois tarkoitus. Ihminen on melko haavoittuvainen rakastuessaan.. Tai siis todella on. Todella todella on. Ja jos tilanteet kieltää rakkauden, ei siitä tule kaunista tarinaa ellei koskaan mikä selviä. Kaikki hyvä tai inhimillinenkin saattaa alkaa näyttäytyä väärin, koska EI SAA VASTAUKSIA MIHINKÄÄN ASKARRUTTAVAAN!!! Ei siitä voi toista tietenkään syyttää. Asiat vaan voi mennä jopa niin että kumpikin kokee samoin koska tunteet on vahvat. Epäillään ihan kaikkea ja jatkuva vuoristorata vaan jatkuu päivästä ja viikosta toiseen. Todellisuudessa kumpikin peilaa vain itseään toisesta.. Omia heikkouksia, pelkoja ja myös niitä hyviä asioita.
Muuten kyllä vaikuttaa väärältä. Sama juttu oli mulls joskus mut ku oli pakko luovuttaa. En saanu koskaan varmuutta. Piti lähteä toisesta niin kauas kuin pystyi. 💔 Se sattui paljon.Niin. Voi se olla niinkin. Mutta sehän se kun ei tiedä. Rajansa jokaisella ihmisellä ja toisen pitää niitä kunnioittaa ja ymmärtää myös. Aina sitä omaa suutaan vaan ei saa auki.
- AnonyymiUUSI
En pysty tulemaan toimeen rakastamani naisen kanssa koska jännittää ja pelkään että muut näkee meidän jutun. Pitäs varmaan vaan antaa muiden sitten nähdä.. Joko tai. Herkän ihmisen elämä on rankkaa. Kauaa ei kenenkään tarvitse jaksaa. Puhukaa jos pystytte, en pysty ainakaa vielä.
Sivuutan häntä paljonkin vain sen takia kun melkein vois vaimoksi sanoa. Hävettää kai omat ajatukset? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enkä tarkoita etteikö keskittyminen sakkais jonkun muunkin kans joskus mut toimintakyky! Ihan kun tää piilotoksinen ihminen haluais tarkoituksella oikein härkkii koska ei muille tee tätä ja osaa olla luonteva. Mut vaan kylmästi sulkenut tietyistä jutuista ulos. Täytyy luottaa intuitioon. Hänessä on jotain pahaa tai on henkisesti sairas..
Osaa kavalasti tehdä toisen hulluksi niin et kukaan ei koskaan uskoisi jos kertoisin. Nauttii kun kärsin! Katselen rauhassa ja olen kuin ei mitään. Haluan katsoa jos saisin selville vielä mistä tää sairas asenne mua kohti johtuu.
Töistä terkkuja. Ainoa nainen miesten keskellä.Tämmönen oli mulla kans joskus... 🤔 Olin ensin mielestäni henkisesti ihan terve kunnes kohdattiin. Se tunne oli niin voimakas että toi pintaan tyyliin kaiken.. Luulin käsitelleeni menneisyyteni.. Voi kuule. Ei. Käsittele, muuten et pääse ylös.
- AnonyymiUUSI
Päinvastoin. Ne perhoset kertoo, että nyt on kyse erityislaatuisesta ihmisestä. Muutenhan niitä perhosia lentelisi vatsassa joka päivä koko ajan vähän kenen kanssa sattuu!
- AnonyymiUUSI
No jaa. Saa perhosia olla mut ei kuukaudesta toiseen huono ja outo olo samaan aikaan. Et joku on väärin mut ei tiedä mikä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jaa. Saa perhosia olla mut ei kuukaudesta toiseen huono ja outo olo samaan aikaan. Et joku on väärin mut ei tiedä mikä.
Ja sama ku ylempi!!
- AnonyymiUUSI
Ne kuuluu alussa asiaan, mutta jos jännitys vaan jatkuu eikä pysty olla oma itsensä niin ei se hyvä merkki ole. Toki nämä laantuu tutustuessa mutta meni jo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Narsistiset ihmiset /hyväksikäyttäjät saa jostain syystä tällaisia reaktioita aikaan. Me ehkä tunnistetaan niitä piirteitä toisessa ihmisessä tiedostamatta. Keho varoittaa jostain.
Pitäisi uskoa itseään useammin. Jos on jännittäjä persoona, niihinkin perhosiin tottuu. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Narsistiset ihmiset /hyväksikäyttäjät saa jostain syystä tällaisia reaktioita aikaan. Me ehkä tunnistetaan niitä piirteitä toisessa ihmisessä tiedostamatta. Keho varoittaa jostain.
Pitäisi uskoa itseään useammin. Jos on jännittäjä persoona, niihinkin perhosiin tottuu.Hyvä pointti. Jotkut on herkempiä aistimaan toisten mikroeleitä ja sanoja rivien välistä.. Esimerkiksi sellaiset jotka on lapsena tämän taidon tavallaan joutuneet opetella syystä tai toisesta.
Ja kyllä, rakkauskin saa aikaan fysiologisia reaktioita mutta jos se jää siihen jännittyneeseen tilaan eikä laukea ollenkaan, on se myös kuormittavaa. Vaikka muut asiat laukeaisikin.... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi uskoa itseään useammin. Jos on jännittäjä persoona, niihinkin perhosiin tottuu.Totta. 😟En oikein tiedä mitä ajatella.
- AnonyymiUUSI
Saa perhosia olla ja kuuluu olla pientä sellasta mut kyl ihmisellä hälyttää jos joku vaan on väärässä. Varsinkin jos tää tilanne jatkuu ja jatkuu.. Kuukaudesta toiseen.
Jos ei tule toimeen ja tuntuu vaan ettei mikään natsaa niin ei se natsaa. Tiiän tämmösen. Osaa olla järkyttävä ku*ipää. Tekee sen vaan täysin hiljaisuudessa ja salassa muilta.
/yks työjuttu- AnonyymiUUSI
Saattaa ne natsata mutta jännitys pilaa kaiken
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä niin. 😔 Itkettää jo taas huominen kun kohdataan. 💔 Tekis mieli jäädä kotiin vaikka samaan aikaan haluaa tietysti nähdä. Ihan hiton raivostuttavaa.
En jaksa enää kauaa.. Kaikki energia kuluu jo ajatellessa. Pökerryn aurinkoon. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä niin. 😔 Itkettää jo taas huominen kun kohdataan. 💔 Tekis mieli jäädä kotiin vaikka samaan aikaan haluaa tietysti nähdä. Ihan hiton raivostuttavaa.
En jaksa enää kauaa.. Kaikki energia kuluu jo ajatellessa. Pökerryn aurinkoon.Syliin pitäs sulkea ja olla siinä. Jättäkää työt väliin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meillä natsaa yhen nuoremman miehen kanssa hyvin.
/sivusta
- AnonyymiUUSI
Ei perhosia enää vatsassa luojan kiitos. Se vaihe ohi. Nyt syvä rauha kun omaa kaivattua mietin. Ei sekoilua eikä hermostunutta oloa. Vain harmoninen ja seesteinen olo. Oon tullut kuin kotiin, jossa saan on vapaasti oma itseni, hyväksytty sellaisenaan 🤍💫
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109865YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä46699- 57690
- 54688
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025645Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616