Ja miks sen kaikista tärkeimmän ihmisen piti ymmärtää mua eniten väärin ja vielä julmimmalla mahdollisella tavalla. Siellä mis piti olla turva ja rauha sielulle, olikin vaa painajainen. 🖤💔
Kukaan ei edes yritä ymmärtää miltä musta tuntuu käydä tätä samaa painajaisunta läpi joka päivä.
Olisit ollut just se oikea nainen, just oikeimmalla tavalla, tasapainottamaan mut lopullisesti. Olit kaunis, tosi ihana luonne ja ehk ainoo ihminen mun lemmikin lisäks josta oon välittänyt aidosti kahden sukulaisen lisäksi. Mä menetän kaiken mulle tärkeän💔
Mä en valinnut olla paha ja viallinen, en valinnut omaa pinnallisuutta, tunteikkuuta , itsekkyyttä ja traumoja.
Jos valitsen liian pinnallisesti oon onneton, jos valitsen ihmisen jol on ihana luonne, mut ei kiinnosta muuten, oon onneton, olit täydellinen keskitie, niin ihana persoona et sait mut taivaaseen, ja niin kaunis etten ikinä kyllästyis ja jos kyllästyisin, niin muistaisin et noin ihanaa persoonaa en haluais satuttaa, ja ihastuisin uudelleen.
Siksi en ymmärrä miksi lähdit, mä rakastin sua persoonan takia, en ulkonäön, mä halusin sut koska tiesin et riität mulle.
Siks se sattuu nähdä sut toisen kanssa, ei sen takia et olisin mustasukkainen, vaan koska se muistuttaa mua painajaisist jois oltiin yhdessä, ja koin vihdoin olevani vapaa ja turvas.
Ja en enää saa sitä ikinä, kenen kaa, et mul vaan on hyvä olla aidosti toisen kaa, ja joku aidosti ymmärtää mua, vaik olisin hauras ja tunteikas.
Mä tiiän et kaikki on omien tyhmien valintojen ja tekojen tulos, mut en tuu ikinä koskaan myöntään sitä. Koska mun mieli tekee parhaani suojellakseni mua tältä äärimmäisen traumaattiselta kokemukselta.
Oikeestaan tää saattaa olla viimeinen kerta, kun kirjoitan tääl ilman roolia ja suojia. Mä hukun mereen, syvemmäs, kunnes mua ei enää oo. Voiko sitä ihmistä enää kutsua minuksi jos en enää koskaan kykene olemaan oma itseni, kun maailma on niin julma ja sairas?
En tajuu miks mun piti menettää just se kaikista tärkein ihminen
7
321
Vastaukset
- Anonyymi
Mitään muuta täällä ole ollutkaan kuin rooleja.
- Anonyymi
Oon todella surullinen puolestasi! Voin vain toivoa paljon jaksamista!
- Anonyymi
Et huku mereen
- Anonyymi
Jaa et kenties osannu arvostaa häntä en tie mmu noi se yleensä arvostuksen saa vasta kun on menettäny ja toinen huomaa/tajuaa ettei voi parempaa saada mu älä huoli ei tarvi pettyä itseensä 99% ihmisistä syyllistyy samaan
- Anonyymi
Olet vielä tosi nuori. Ei ollut sulle tarkoitettu, muuta kuin sen hetken verran. Tulee vielä uusi rakkaus, kun parannat ensin haavasi ja kasvat rakkaudessasi. Luota tulevaan.
- Anonyymi
Kiitos näistä sanoista,c ne lohduttavat🙄
- Anonyymi
Kaikista pahin on jos menettää elämän hallinnan, se voi alkaa irtosuhteestakin ja johtaa tuhoon, kaiken voi menettää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851742Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721615Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1711321- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66883Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838