Mut jos mulle tulee taas paha mieli, et sitten kysy, koska joudun valitettavasti sanomaan rakastavani sinua ja pelkääväni ettet tunne samoin.
Moraalimyrsky ei salli sanoa. Olen pahoillani. En vaan kykene tämän parempaan. Olen liian rakastunut ja tämä sattuu liikaa.
/🌻🌻🌻
Toivon et huominen tulee olemaan ihan mukava päivä
20
303
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi minäkin joudun vielä jossain vaiheessa lähtemään. En haluaisi, enkä halunnut että tämä meni näin. En todellakaan halunnut.
- Anonyymi
Miks sulle paha mieli tulis? Ai kun näät mut 😔
- Anonyymi
Just koska en voi häntä saada. En usko sitä että olisi mahdollisuuksia. Joutuu jumittumaan haaveisiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just koska en voi häntä saada. En usko sitä että olisi mahdollisuuksia. Joutuu jumittumaan haaveisiinsa.
Aina on mahdollisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina on mahdollisuus
Toki aina on mahdollisuus, mutta jos nyt taas Palataan realiteetteihin. Ehkä hauras minäkuvani estää. Rikkinäinen pieni tyttö sisälläni ei vielä ole valmis näin suureen rakkauteen.
Ja entä jos toinen ei tunne samoin.
/aloittaja
- Anonyymi
anteeksi että olen olemassa
- Anonyymi
Nyt meni väärille raiteille. Ei sellaista saa pyytää anteeksi. Se ei ole hänen vikansa että tunnen näin, mutta ei hän auta mua mitenkään tässä. Samaa hiton ajatuksissa kierimistä joka kerta.. Ei tämä mihinkään etene koskaan. Ei mulla oo tähän mieheen mitään tsäänssejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt meni väärille raiteille. Ei sellaista saa pyytää anteeksi. Se ei ole hänen vikansa että tunnen näin, mutta ei hän auta mua mitenkään tässä. Samaa hiton ajatuksissa kierimistä joka kerta.. Ei tämä mihinkään etene koskaan. Ei mulla oo tähän mieheen mitään tsäänssejä.
Ja aloittaja on nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tosi harmi kuulla. toivottavasti tilanteenne selviää. itsekin olen hieman epäuskoinen noita kosk aina innostun heistä ketkä ei minusta ja haluaisin niin nähdä päivittäistä silmäruokaa mikäli se olisi mahdollista.pidän ns söpöistä miehistä. siniset siimät monesti..tai ihastun aina semmoisiin. :c ussein vähän kihartuva tukka ja vaaliat ’suomi’ piirteet.haluisin parhaan ystävän ja rakkaan sen kaltaisesta miekkosesta mutta en minä tiedäkku tuntuu että aivan toisenlaiset kiinnostuu?😩olen heille jäätävä kun en vaan näe heitä vaihtoehtona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja aloittaja on nainen.
juu. minäki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tosi harmi kuulla. toivottavasti tilanteenne selviää. itsekin olen hieman epäuskoinen noita kosk aina innostun heistä ketkä ei minusta ja haluaisin niin nähdä päivittäistä silmäruokaa mikäli se olisi mahdollista.pidän ns söpöistä miehistä. siniset siimät monesti..tai ihastun aina semmoisiin. :c ussein vähän kihartuva tukka ja vaaliat ’suomi’ piirteet.haluisin parhaan ystävän ja rakkaan sen kaltaisesta miekkosesta mutta en minä tiedäkku tuntuu että aivan toisenlaiset kiinnostuu?😩olen heille jäätävä kun en vaan näe heitä vaihtoehtona
lisään en halua että turhaan kaipaavat ns. Olen tehnyt myös täällä minusta selväksi nämä siniset silmät ja muut mutta toki turhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suu kiinni, ajatttelu seis ja tekemään sitä tapaamista
Sen kiinostavan ihmisen kans.
Ottamaan rohkeita loikkia siitä !
ettei jää elämä elämältä
ku jauhat ja kierrättät paskaa pääs päivästä toiseen!
Selittelyä ja tekosytä
Hei haloo !
Koska sä viimeksi teit rakkautta !?
Oo spontaani .. mee ja tee joskus
eli elä se tunne todeksi!
Lopputulosta ei kukaan ennustaa
Ja sun paskanpyörytyksellä et vain tee mitää.
Eli pysyt lähinnä turvas kaikes tutussa
Mut perkele hetken päästä itket kun et osaa elää
Elämääsi ja tarttua tai tehdä mahdollisuuksia..
Nyt tsemppiä !
Pyydät sen ulos .
- Anonyymi
Elämä on semmottist minkäs teet harvemmin tunteilleen kai vastakaikua saa useimmiten kun ei tie edes miksi jotkut parit on yhdessä siksi aloinkin lähtökohtaisesti jo kauan si katteleen parien ulkonäköä et kumpi kompensoi ja mitä kun tulin siihen tulokseen et korvienvälin takia tai parisuhteessa saamansa kohtelun takia harva ainakin on yhdessä
- Anonyymi
Kysymys kuuluu, että loinko päässäni oman tarinan rakkaudesta vai onko tässä oikeasti jotain. Tukehdun.
- Anonyymi
Rakkaus sattuu. Rakkaus joka ei koskaan pääse kukkimaan.
🌻🥀
Mitä järkeä missään on? Kyllä tässä tarinassa täytyy olla opetusta luvassa ja palkinto päätöksessä koska ei tätä limboa kestä enää saatana sekuntiakaa.
- Anonyymi
Jos olisin kauniimpi ja viehättävämpi, olisi varmaan jo eri ääni kellossa.
Eli se siitä.
/aloittaja- Anonyymi
Epäilen mutta tuohon perusteluun toki on turvallista vedota, yleistäen. Sivusta.
- Anonyymi
Tunstaisit vain! ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Pääsenkö kainaloon ja saanko pussata sen jälkeen? Muuten en tunnusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsenkö kainaloon ja saanko pussata sen jälkeen? Muuten en tunnusta.
Tottakai saat tulla kainaloon ja pussata. Olet unelmieni nainen. 😘🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992065Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881876Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3271696Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht911231- 311227
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651052- 511047
- 581028