Toivon et huominen tulee olemaan ihan mukava päivä

Anonyymi-ap

Mut jos mulle tulee taas paha mieli, et sitten kysy, koska joudun valitettavasti sanomaan rakastavani sinua ja pelkääväni ettet tunne samoin.
Moraalimyrsky ei salli sanoa. Olen pahoillani. En vaan kykene tämän parempaan. Olen liian rakastunut ja tämä sattuu liikaa.

/🌻🌻🌻

20

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siksi minäkin joudun vielä jossain vaiheessa lähtemään. En haluaisi, enkä halunnut että tämä meni näin. En todellakaan halunnut.

• Anonyymi

Miks sulle paha mieli tulis? Ai kun näät mut 😔

• Anonyymi

Just koska en voi häntä saada. En usko sitä että olisi mahdollisuuksia. Joutuu jumittumaan haaveisiinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just koska en voi häntä saada. En usko sitä että olisi mahdollisuuksia. Joutuu jumittumaan haaveisiinsa.

Aina on mahdollisuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina on mahdollisuus

Toki aina on mahdollisuus, mutta jos nyt taas Palataan realiteetteihin. Ehkä hauras minäkuvani estää. Rikkinäinen pieni tyttö sisälläni ei vielä ole valmis näin suureen rakkauteen.
        Ja entä jos toinen ei tunne samoin.

/aloittaja

• Anonyymi

anteeksi että olen olemassa

• Anonyymi

Nyt meni väärille raiteille. Ei sellaista saa pyytää anteeksi. Se ei ole hänen vikansa että tunnen näin, mutta ei hän auta mua mitenkään tässä. Samaa hiton ajatuksissa kierimistä joka kerta.. Ei tämä mihinkään etene koskaan. Ei mulla oo tähän mieheen mitään tsäänssejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt meni väärille raiteille. Ei sellaista saa pyytää anteeksi. Se ei ole hänen vikansa että tunnen näin, mutta ei hän auta mua mitenkään tässä. Samaa hiton ajatuksissa kierimistä joka kerta.. Ei tämä mihinkään etene koskaan. Ei mulla oo tähän mieheen mitään tsäänssejä.

Ja aloittaja on nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tosi harmi kuulla. toivottavasti tilanteenne selviää. itsekin olen hieman epäuskoinen noita kosk aina innostun heistä ketkä ei minusta ja haluaisin niin nähdä päivittäistä silmäruokaa mikäli se olisi mahdollista.pidän ns söpöistä miehistä. siniset siimät monesti..tai ihastun aina semmoisiin. :c ussein vähän kihartuva tukka ja vaaliat ’suomi’ piirteet.haluisin parhaan ystävän ja rakkaan sen kaltaisesta miekkosesta mutta en minä tiedäkku tuntuu että aivan toisenlaiset kiinnostuu?😩olen heille jäätävä kun en vaan näe heitä vaihtoehtona

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja aloittaja on nainen.

juu. minäki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tosi harmi kuulla. toivottavasti tilanteenne selviää. itsekin olen hieman epäuskoinen noita kosk aina innostun heistä ketkä ei minusta ja haluaisin niin nähdä päivittäistä silmäruokaa mikäli se olisi mahdollista.pidän ns söpöistä miehistä. siniset siimät monesti..tai ihastun aina semmoisiin. :c ussein vähän kihartuva tukka ja vaaliat ’suomi’ piirteet.haluisin parhaan ystävän ja rakkaan sen kaltaisesta miekkosesta mutta en minä tiedäkku tuntuu että aivan toisenlaiset kiinnostuu?😩olen heille jäätävä kun en vaan näe heitä vaihtoehtona

lisään en halua että turhaan kaipaavat ns. Olen tehnyt myös täällä minusta selväksi nämä siniset silmät ja muut mutta toki turhaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suu kiinni, ajatttelu seis ja tekemään sitä tapaamista
        Sen kiinostavan ihmisen kans.
        Ottamaan rohkeita loikkia siitä !
        ettei jää elämä elämältä
        ku jauhat ja kierrättät paskaa pääs päivästä toiseen!
        Selittelyä ja tekosytä
        Hei haloo !
        Koska sä viimeksi teit rakkautta !?
        Oo spontaani .. mee ja tee joskus
        eli elä se tunne todeksi!
        Lopputulosta ei kukaan ennustaa
        Ja sun paskanpyörytyksellä et vain tee mitää.
        Eli pysyt lähinnä turvas kaikes tutussa
        Mut perkele hetken päästä itket kun et osaa elää
        Elämääsi ja tarttua tai tehdä mahdollisuuksia..
        Nyt tsemppiä !
        Pyydät sen ulos .

• Anonyymi

Elämä on semmottist minkäs teet harvemmin tunteilleen kai vastakaikua saa useimmiten kun ei tie edes miksi jotkut parit on yhdessä siksi aloinkin lähtökohtaisesti jo kauan si katteleen parien ulkonäköä et kumpi kompensoi ja mitä kun tulin siihen tulokseen et korvienvälin takia tai parisuhteessa saamansa kohtelun takia harva ainakin on yhdessä

• Anonyymi

Kysymys kuuluu, että loinko päässäni oman tarinan rakkaudesta vai onko tässä oikeasti jotain. Tukehdun.

• Anonyymi

Rakkaus sattuu. Rakkaus joka ei koskaan pääse kukkimaan.
        🌻🥀
        Mitä järkeä missään on? Kyllä tässä tarinassa täytyy olla opetusta luvassa ja palkinto päätöksessä koska ei tätä limboa kestä enää saatana sekuntiakaa.

• Anonyymi

Jos olisin kauniimpi ja viehättävämpi, olisi varmaan jo eri ääni kellossa.
      Eli se siitä.

/aloittaja

• Anonyymi

Epäilen mutta tuohon perusteluun toki on turvallista vedota, yleistäen. Sivusta.

• Anonyymi

Tunstaisit vain! ❤️❤️❤️

• Anonyymi

Pääsenkö kainaloon ja saanko pussata sen jälkeen? Muuten en tunnusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsenkö kainaloon ja saanko pussata sen jälkeen? Muuten en tunnusta.

Tottakai saat tulla kainaloon ja pussata. Olet unelmieni nainen. 😘🤗

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      99
      2065
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      288
      1876
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      327
      1696
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1555
    5. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      91
      1231
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      31
      1227
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1103
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      65
      1052
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1028
    Aihe