Ja nyt itken koska en tiedä mistään mitään 😭
Tein sinulle lahjankin...
25
469
Vastaukset
- Anonyymi
Mua vaan kuristaa.
- Anonyymi
:oooo
- Anonyymi
Ja mulla olis se yks lahja vieläkin antamatta...
- Anonyymi
Minullakin on pukukaapissa siellä missä nähdään sellainen pieni asia, jonka haluaisin antaa hänelle ennen lomaansa.
- Anonyymi
Ei kannata
- Anonyymi
ilmeisesti voivat laillisesti ja ilman todisteita tappaa, mutta mitä siitä, taisitte 10 kertaa yrittää tappaa minut, ettei tarvitse majsaa ja että maine pysyy ja elämät ja saatte alistettua ja muut pelastettua. nyt teille on tilattu kaikkea ikävää takaisin ja ette ainakaan maineen pelastumisen takia, tapa 😂🤣 ettekä säästy tai saa sympatiaa ja turpaan töihkin ja takuulla saatte että rahaan myös 😜😈
- Anonyymi
Lopeta se höpöttäminen kuka ootkaan:)
- Anonyymi
Jormalla oli nimipäivä hetki sitten. Hän oli siinä, kiireessä.. En saanut annettua koskaan. Seuraavana aamuna olis ollu aikaa. Jähmetyin ja en saanut vietyä. Näin autonsa ja käännyin kannoillani pois... Kortti jäi antamatta. Antaa olla.
- Anonyymi
/niitä kukkia naamassa
- Anonyymi
🥺🥺🥺🥺🥺
- Anonyymi
oot pwc Jenni kavereinesi surullisen kuuluisa urpi 😈😜😂luulitko että kannan psdkssi jos hakkaatte tarpeeksi ja ota huino roolin kun sanottiin Laurille vastaan sen urpom ryhmän tiedot myyty ryssille ja, kaikki 😂😜😈joka paikassa misfö teitte kiusaa, luovutin jo tiedot teistä kaikista ja kerroin keite ootte mitä teette ja miten olisitte vahingollisia 😈😜😂🤣 sanoivat erä pitävät erillä poliitukssta vaikuttaa, kuulemma myös venäläisille siellä talouteen. pus ottakaa turpaan ja elämään pashaa ja häiriköintiä 🤣😂😜😈 iitö kiinnosti muuten tohmolat, tietyn lääkefirman jutut ja monet muut 😈😜😂🤣
- Anonyymi
Kaliforniassa ja Suomessa voi näkyä motoristeille venäjän susia 🤣😂😜😈🫣 aja varovasti 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
😂Hauska juttu
- Anonyymi
sarin ja pantterin puuhat niitä kiinnostaa kovasti ja muutenkin nuo firmat 😂🫣😈😜🤣🤣🥳
- Anonyymi
ja nämä ämmät joita ruokineet ja jotka vieneet, lupasivat tehdä samoin, siellä kuulemma tarvitaan energiaa ja, kaikkea 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂ja hei ottavat rumasti ja, hakkaavat, käyvät myös Hankasalmella ja ihan pyynnöstä. ottakaa turpaan teoistanne 😂😂🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Mikäs mökki siellä hankasalmella on?
- Anonyymi
Sittenhän meitä on kaksi itketään yhdessä tai sitten koko porukalla 🤍🥲
- Anonyymi
Näin tehdään...🔥❤️🩷🤍🩶👍👋
- Anonyymi
🥺voi sua…
- Anonyymi
Et nyt ala surustelemaan siellä..
- Anonyymi
Autuaita on ne jokka ei tiedä tai tajua mistään mitään tieto lisää tuskaa varsinkin jos ei sitä osaa käsitellä
- Anonyymi
Hoidat työsi mihin menetkin. Jokaisella on hommansa. Ei se aina mqis5u hyviäkin päiviä on tulossa. Nauti näkymistä niitä riittää.
- Anonyymi
Mä oon kuullut joskus aiemmin muutamankin kerran jostain lahjasta. No ikinä en sitä saanut.
- Anonyymi
Pidin mukana sellaista lahjaa viimeistä tapaamista varten, mutta etpä tullut enää moikkaamaan. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidin mukana sellaista lahjaa viimeistä tapaamista varten, mutta etpä tullut enää moikkaamaan. :(
Ei kyllä ole ollut mitää tapaamisia tiedossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838