222e + runkopantti 34e alkuperäislaatu, onks kallis
Ostin laturin autoon
13
178
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kallis👍
😎 - Anonyymi
Se mikä miellyttää voi ostaa jos haluaa. Laturit johdon uusin 15e se oli vielä ihan siedettävän hintainen.
- Anonyymi
Mulla kävi niin ohrasesti että laturin laakeri särkyi. Itessään laturi pelasi, mutta laakeri huutaa. Kohtahan se olis voinut rikkoa muutaki.
Omat tsidot ei olisi riittäny näpräämään laakeria erikseen siitä irti. Varaosana tuohon ei oisi edes saanutkaan irtolaakeria..
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kävi niin ohrasesti että laturin laakeri särkyi. Itessään laturi pelasi, mutta laakeri huutaa. Kohtahan se olis voinut rikkoa muutaki.
Omat tsidot ei olisi riittäny näpräämään laakeria erikseen siitä irti. Varaosana tuohon ei oisi edes saanutkaan irtolaakeria..
ApJep, oikein teit.
- Anonyymi
Ei paha, joskus orkkislaatuset voi olla yli 400e
Ja vähemmän laadukkaat/käytetyt alkaen 80-120e, eri asia missä kunnossa ne on... - Anonyymi
Melko normi hinta taitaa olla
- Anonyymi
Tuolla rahalla saa jo sähköauton.
- Anonyymi
Sulla ei taida olla kovin montaa ystävää??
- Anonyymi
Olisit vaihtanut laturis.
- Anonyymi
Hihna kannattaa myös vaihtaa alkaa syksyllä luistaa kun virtaa tarvitsee
- Anonyymi
Oisko pelkkä hiilisillan vaihto auttanut🤔
- AnonyymiUUSI
En oikein usko. Laturi itessään pelasi ja latasi, mutta sen laakeri oli aivan sökö ja huusi..
- AnonyymiUUSI
Missä noin edullisia runkopatjoja on myynnissä?
Hyvä runkopatja maksaa yli 500 euroa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921939Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781771Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3071575Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1831455Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em891040- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941