Aluekeräyspisteen käyttäjät maksavat aika kalliin vuosimaksun, joten jätesäkin pitää mahtua sisälle ilman säkin hajoittamista pienempiin osiin. Vuosimaksun maksaneille Jätekukko voisi antaa avaimen ison jäteluukun avaamiseksi, niin väärinkäyttäjät karsiutuisi tuomasta isojakin rakenteita puristimeen.
Aluekeräyspisteet ei toimi
10
479
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisikö siirtyä nykyaikaan ja antaa maksaneille asiakkaille lukon avauskoodi.
- Anonyymi
Pitkienkin matkojen takaa tuodaan jätesäkit uskollisesti keräyspisteeseen, niin pitää jätesäkillekin paikka löytyä.
- Anonyymi
Onkos nämä aluekeräyspisteet Jätekukolle vain rahan keräystä varten.
- Anonyymi
Ilmeisesti on, vaikka tarjolla pitäisi olla toimivaa palvelua.
- Anonyymi
Jätä jätteet kontin ulkopuolelle.. Jos olet maksanut vuosittaisen jätemaksun niin laita yhteystietosi jäte paketin päälle. Niin minä olen tehnyt eikä kellään ole ollut sanotavaa.
- Anonyymi
Jätekukko voisi siirtyä palvelemaan paremmin asiakkaitaan ja laittaa pienemmät autot keräämään jätteet pikkuteiden varsilta. Kymppitonneja painavat jäteautot särkevät kevyesti rakennetut tiet, joten niitä ei kannata laskea hakemaan jätteitä.
- Anonyymi
Kannattaa jättää yhteystietosi kaikkien luettavaksi.
Älä unohda osoitettasi ja sotu tunnustasi.
Voi hyvää päivää, tuota järjen määrää.... - Anonyymi
Onkohan tullut ajateltua ihan loppuun asti.
- Anonyymi
Laskutus kyllä pelaa, eikä hinnat ainakaan laske.
- Anonyymi
Kukaan ei rupea keräyspisteeseen tuomasta kärpäsiä pörräävästä jätesäkistä purkamaan muovikasseja, jotka vain sopivat keräyspisteen luukusta sisälle. Jätekukko kumminkin rahastaa kontin käytöstä, niin jätesäkki jää sitten lojumaan kontin ulkopuolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986278KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3505764Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602763Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072198Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071888- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331088