Voikukanjuuri parantaa ehkä syöpää

Anonyymi-ap

Voikukkaa pidetään rikkaruohona, mutta siinä saattaa olla yllättävää potentiaalia syövän hoidossa. Voikukanjuuriuutteella on havaittu olevan voimakkaita syöpäsoluja tuhoavia vaikutuksia. Myönteisiä vaikutuksia on havaittu muun muassa melanooman, leukemian, haima-, paksusuoli- ja eturauhassyövän soluissa.

Kanadalaisen yliopiston vuonna 2016 julkaisemassa tutkimuksessa raportoitiin, että uute tuhosi peräti 95 prosenttia paksusuolisyöpäsoluista 48 tunnin kuluessa laboratoriossa. Myöhemmät tutkimukset viittaavat siihen, että erityisesti voikukanjuuren ja sitruunaruohon yhdistelmä voi olla tehokas eturauhassyöpää vastaan. Tutkijat kuitenkin korostavat, että laboratoriokokeet eivät automaattisesti tarkoita vastaavia tuloksia ihmiskehossa.

Professori Siyaram Pandey muistuttaa, että ennen johtopäätöksiä on tehtävä kasapäin ihmiskokeita. Eläinkokeissa uute on pienentänyt kasvainten kokoa ja painoa. Alustavat tulokset viittaavat toisin sanoen siihen, että uute saattaa vaikuttaa syövän kasvua ja leviämistä edistäviin proteiineihin. Uutetta voi tehdä itse, mutta sitä on saatavilla valmiina myös luontaistuotteena. Kannattaa keskustella lääkärin kanssa ennen sen käyttöä.

https://www.stara.fi/2025/06/29/tiedemiehet-aimistyivat-voikukan-juuri-parantaa-ehka-syopaa/?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget

14

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä luulet, että lääkäri vastaa, kun kerrot syöväsi voikukkaa?

• Anonyymi

Minä syön kesäisin voikukanlehtiä. Siinä on moninkertainen kivennäis-ja vitamiinimäärä verrattuna kaupan salaattiin. Poistan siitä lehtiruodit. Se käy kohtuullisen nopeasti, kun tottuu.Sitten voikukan kukkaa käytän teessä. Se puhdistaa maksaa.
        Olen kiinnostunut voikukanjuurista , ja olen yrittänyt niitä tonkia, mutta varmaan puuttuu taitoa. Näin televisiossa, että heillä oli suht isoja juuria. Minä löysin niin pieniä, ettei innostanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä syön kesäisin voikukanlehtiä. Siinä on moninkertainen kivennäis-ja vitamiinimäärä verrattuna kaupan salaattiin. Poistan siitä lehtiruodit. Se käy kohtuullisen nopeasti, kun tottuu.Sitten voikukan kukkaa käytän teessä. Se puhdistaa maksaa.
        Olen kiinnostunut voikukanjuurista , ja olen yrittänyt niitä tonkia, mutta varmaan puuttuu taitoa. Näin televisiossa, että heillä oli suht isoja juuria. Minä löysin niin pieniä, ettei innostanut.

Huvinsa kullakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

moninkertainen on aina aika kova väite...

• Anonyymi

Eihän lääkärit näitä ymmärrä. Voikukka on toimiva rohto. Tästä on laajalti tietoa esim. Toivo Rautavaara.

• Anonyymi

Lääkäri5 muuten ymmärtää ihan hyvin näitä,asioita ja toteava5nvaan sttä taas on uusi juttu laitettu kiertämään, sillä näitä ns parantavia juttuja on vähän väliä liikkeellä. Milloin on ijmparantajat milloin koivun tuhka milloin inkivääri jne.
        Lääkärit obåvat tietoisia näistä asioista.
        Mutta jos voikukka olisi auttanut ja sen ominaisuudet
        vakavaan sairauteen niin siitä, oltaisiin tehty jo lääkettä,apteekkeihin. .ei pidä,uskoa kaiken,mailman juttuihin
        Niin että minä en usko noihin juttuihin tippaakaan lehmillekkin ovat jopa haitallisia jos saavat voikukkaa sisällensaä. Lääketiede on kehittänyt sentään hyviä,lääkkeitä syöpääkin vastaan . Silloin kun tehdään uutta lääkettä niin siinä, ,on kovat testit ensin ennekun saavat myydä,. Joten miten joku voi uskoa tuohon voikukka juttuun että tuosta vaan voikukkaa naamaan niin syöpä lähtee. Pitää vähän ajatella että joku lukija saattaa olla herkkä ja alkaa ominpäin kokeilemaan
        Vakavaan sairauteensa.

Tälläiset tutkimukset mihin aloittajankin näyttää kovasti luottavan , eivä,kerro mitään miten isoissa ryhmissä sitä voikukka ihmettä on kokeiltu ja seurattu.. niin että parempi kun pitää omana tietonaan jos nyt laittaa uskonsa voikukkiin , ettei auihuta toista ihmistä vaaraan ja kokeilemaan. . Omaksi häviökseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkäri5 muuten ymmärtää ihan hyvin näitä,asioita ja toteava5nvaan sttä taas on uusi juttu laitettu kiertämään, sillä näitä ns parantavia juttuja on vähän väliä liikkeellä. Milloin on ijmparantajat milloin koivun tuhka milloin inkivääri jne.
        Lääkärit obåvat tietoisia näistä asioista.
        Mutta jos voikukka olisi auttanut ja sen ominaisuudet
        vakavaan sairauteen niin siitä, oltaisiin tehty jo lääkettä,apteekkeihin. .ei pidä,uskoa kaiken,mailman juttuihin
        Niin että minä en usko noihin juttuihin tippaakaan lehmillekkin ovat jopa haitallisia jos saavat voikukkaa sisällensaä. Lääketiede on kehittänyt sentään hyviä,lääkkeitä syöpääkin vastaan . Silloin kun tehdään uutta lääkettä niin siinä, ,on kovat testit ensin ennekun saavat myydä,. Joten miten joku voi uskoa tuohon voikukka juttuun että tuosta vaan voikukkaa naamaan niin syöpä lähtee. Pitää vähän ajatella että joku lukija saattaa olla herkkä ja alkaa ominpäin kokeilemaan
        Vakavaan sairauteensa.

Tälläiset tutkimukset mihin aloittajankin näyttää kovasti luottavan , eivä,kerro mitään miten isoissa ryhmissä sitä voikukka ihmettä on kokeiltu ja seurattu.. niin että parempi kun pitää omana tietonaan jos nyt laittaa uskonsa voikukkiin , ettei auihuta toista ihmistä vaaraan ja kokeilemaan. . Omaksi häviökseen

koivun tuhka tehosi ainakin naapurin vanhan äijän syöpään joskus 80 luvulla

• Anonyymi

Lääkärit kyllä tietävät voikukan haittavaikutukset. Jotainhan he oppivat kun viisi vuotta lukevat alaansa .
        Joku luomustaan pistänyt tämänkin jutun liikkeelle. Ja osa ihmisistä uskoo , kuten aina .
        Niitä ihmisiä on vielä muutamia joille saliittoteoriat iskee päähän ja kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koivun tuhka tehosi ainakin naapurin vanhan äijän syöpään joskus 80 luvulla

Ei kuten tehomnut, se on sula mahdottomuus . Mutta näin uskoo ihmiset joillameimole hajuakaan lääketieteestä . Miste musten johtuu että ihmiset nielee kaikki lehtiankat , mutta jos sanoo miten asiat todellisuudessa on niin jo ollaan epöilemässä .
        Ja kaikki homepaattiset lääkkeet sitten. Perustuvat siihen että ihmiset uskoo kovasti kun jokk sanoo miten hyviä ne ovat . Eräänlainen itsesuggessio. , usko siirtää vuoriakin. On viisaat miehet sanomeet.
        Se pitää usein paikkansa. Joten ei sa mainostaa palstoilla se on kielletty.

• Anonyymi

On myös hyviä homeopaattisia lääkkeitä rintasyövän hoitoon. Itse olen hoitanut kaksi tapausta. Toinen henkilö kyllä meni leikkaukseen kun oli jo aika varattu, vaikka pienehkö kasvain alkoi jo pienentyä muutamassa päivässä homeopaattisilla lääkkeillä. Jos kavain on ehtinyt isoksi on pajon vaikeampaa hoitaa homeopatialla.

• Anonyymi

Pietet tumöörit jogga on modells eivät Aina merkitse syöpää .
        Meilä on koulutetut lääkärit joillamon ihan hyvat hoito talat sairauksiin

• Anonyymi

Netissä näin videon, missä kerrottiin, että kyykkääminen parantaa syövän.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa , voikukassa ei ole mitäön syöpää parantavaa vaikutusta, voikukka on myrkyllinen jota ei pitäisi nauttia
      Sama koivun tuhkatkin kanssa. Josta joku jo hoilasi että joku on parantunut .
      Jätetään nuo parantumis jutut sinne minne ne kuuluu ja mennään lääkäriin jos on. Sairas ja tarvitsee hoitoa
      Näitä kulkujuttuja on ollut kautta aikojen jos jonkinlaisista. Metodeista. . Ja ihmiset ovat heti valmiita uskomaan.
      Hieman ajatusta asiaan olisi hyvä olla olemassa.

• Anonyymi

Varma tieto, painoja nostamalla ei tule syöpää.
        Ja jos on jo tullut syöpä se paranee eikä tule uutta syöpää.
        Tietysti pitää syödä 2,0 g proteiinia per painokilo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      102
      2232
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1418
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1390
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1328
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1233
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1058
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      985
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      934
    9. 122
      811
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      796
    Aihe