Tässä kuuntelen aamukahvia juodessa.
Country musiikki on parasta
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
SYCOtv
Logo used from 2004 to 2013
Company type
Private
Industry
Entertainment
Predecessor
S Records. Syco Television
Founded
2005; 20 years ago
Founders
Simon Cowell Sony Music
Headquarters
London, England, U.K.
Area served
Worldwide
Key people
Nigel Hall (Global Head of TV)
Products
Television programs
Owner
Simon Cowell
Parent
Millforth Limited (2016-2017) Sony Music Entertainment UK
Tuottaa Britain's got talent ohjelmaa
Talback Thames Fremantle uk yhtiölle
Tissari allekirjoitti sopimuksen Britain's got talent ohjelmaan osallistuminen koekuvauksesiin Lontoossa 7.9
Syco ENTAIRMENT OMISTAJa
Simon Cowellin
Kanssa idiootti
Ja vittu Vammanen on
Ihan paperilla- Anonyymi
Anna palaa raukka
Tissarilla
Britain's got talent ohjelman tuottajan
Sen lakimies sähköposti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1793209Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732111Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441949- 411921
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321451Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3721054Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42817