Nainen ei vaivaudu edes vastaamaan kaikki ok

Anonyymi-ap

En enää yritä vaan olkoon. Kertoo kyllä enemmän toisesta ja myös siitä, että tein oikean päätöksen jättämällä jos noin kohtelee ylimielisesti. Rakastin paljon ja autoin paljon. En enää yritä enkä enää edes tervehdi jos vastaan tulee. Olkoon sitten nobody minulle. Tuo käytös tappoi myös kaikki hyvätkin muistomme. Itse hän menetti nyt jotain mikä olisi ollut hyvää hänen elämälleen. Ystävän taustalla. Jos halusi jotenkin kostaa tai satuttaa minua niin ei onnistunut. Kertoo vain itsestä ja moukkamaisuudesta ja sivistymättömyydestä. Nytpä taitaa seurustella samanlaisen kanssa niin vakka ja kansi löysivät toisensa. Onnea matkaan. Näytit oikeasti millainen ihminen olet. Ja minulla on nainen jota rakastan, mutta en exääni noin kohtele.

37

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No keskity sitten siihen naiseen, jota rakastat äläkä vingu muista naisista palstalla.

• Anonyymi

En ole takaisin haluamassa enkä muutakaan. Olen vain huolissani hänestä, hänen jaksamisestaan ja tilanteestaan. Mielestäni empaattiset ihmiset toimivat niin. Hän oli minulle todella rakas ja varmaan vieläkin tietyllä tapaa. Toisaalta tuo käytös vahvistaa päätökseni varmasti oikeaksi. Se ei ole aikuisen ja sivistyneen ihmisen käytöstä. Tökeröä lähinnä ja lapsellista. Itse ainakin voin kyllä exilkeni vastata, että kaikki hyvin ja mitä sulle kuuluu. Tuollainen käytös saa hyvätkin muistot paskoiksi ja ennenkaikkea laittaa miettimään millainen ihminen noin toimii jos kysytään onko kaikki hyvin. Ollaan aidosti huolestuneita. No en kuluta enempää aikaani asiaan, osaan myös olla hiljaa eikä meidän tarvitse enää edes tervehtiä. Ehkä hän oli koko ajan tuollainen ja nyt vaan oikea luonne tuli esiin. Samapa se!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole takaisin haluamassa enkä muutakaan. Olen vain huolissani hänestä, hänen jaksamisestaan ja tilanteestaan. Mielestäni empaattiset ihmiset toimivat niin. Hän oli minulle todella rakas ja varmaan vieläkin tietyllä tapaa. Toisaalta tuo käytös vahvistaa päätökseni varmasti oikeaksi. Se ei ole aikuisen ja sivistyneen ihmisen käytöstä. Tökeröä lähinnä ja lapsellista. Itse ainakin voin kyllä exilkeni vastata, että kaikki hyvin ja mitä sulle kuuluu. Tuollainen käytös saa hyvätkin muistot paskoiksi ja ennenkaikkea laittaa miettimään millainen ihminen noin toimii jos kysytään onko kaikki hyvin. Ollaan aidosti huolestuneita. No en kuluta enempää aikaani asiaan, osaan myös olla hiljaa eikä meidän tarvitse enää edes tervehtiä. Ehkä hän oli koko ajan tuollainen ja nyt vaan oikea luonne tuli esiin. Samapa se!

Tätä naista voi sattua jopa enemmän kuin sinua ja hän ei olisi halunnut luopua. Hän on loukkaantunut, kun teistä ei tullut paria. Vaivaako sinua joku syyllisyydentunne, kun haluat olla hänen kanssaan edelleen tekemisissä ja haluatko varmistella, että hänellä on kaikki hyvin huolimatta siitä, että jätit hänet? -sivusta

• Anonyymi

Kaikki ok, vastaisin jo aiemmin ja vastaan edelleen. En vain haluaisi tänne palstalle kirjoitella.

• Anonyymi

Kirjoita sitten mulle?

• Anonyymi

Ootko ikinä tutkinut millainen voima hiljaisuudessa
      Ja rauhalisuudessa on ?
      Et.
      Olet rakastunut valtaan ja vallan pitoon.
      Konrollointiin ja dominointiin
      Ja yrität hallita minua .
      Se ei onnistu.
      Mä oon kulkenut jo toisaalle.
      Exä teki ihan samaa yritti jotenkin pitää omaa valtaa
      Yllä tuollaisella kylmyydestä etäisyydestä yms
      Valittaen .
      Pitää olla aika aika tyhmä ihminen jos ei näe.
      Et sun juttu jokin valtapeliö seksis
      Mikä kiinnostaa
      Ei äly eikä ajattelu vaikka aluksi muita luuli.
      No mä annan sulle tilaa olla se mitä potkin mies.
      Dominotiin rakastanut .
      Oot dominoiva. Sun pitää hankkia ne jotka menee sun peilin mukaan vaikka kaivoon jos sä niin käsket .
      Mut mä noin lapsellinen enää.
      Ajattelen toisin. Ja olen toisenlainen .
      Ennen vapaa ja vapautunut
      Mitä sä ikinä pysty tai uskalla oikeasti olla .
      Et vain ajattele!
      Ne sun pallit vie sua niin !
      Sori sun aika ettiä uusi lelu sun leikkeihin..
      Mä jatkan matkaani
      En sen vuoksi et hylkäsin
      Vaan kasvoin ihan toiseen suuntaan ihmisenä!
      Ja näön selvästi et Sulon tarve olla
      Vallassa... Ole siis. Sitä . Mut niille joille voit olla.
      Minä olen toisaalla!
      Naiselta jolle hiljaisuus,yksin mietiskely ja rauhallisuus onkin voimanLähde.. eikä mikään vika!

Sua vaan pelottaa vitusti tajuta asiat ja
      Sen ettet sä kontrolloi edes sua itseäsikään kovin hyvin
      Saati et kurkottelet egon voimalla mut pienenä ihmisenä valta luulojasi muihin .
      Enää me emme kestele palstalla.
      Minä poistun.
      Jossain muualla. Voi joskus törmätä
      Kiitos ja näkemiin !
      Naiselta miehelle.

• Anonyymi

Olen yrittänyt sanoa että olen tukena jos voin jotenkin auttaa. Jos nyt hetki jälkeenpäin hoksaan niin en voi sua nähdä jos en kohtaa kasvokkain, ja kaikki muunlaiset yritykset menee aimman oman traumani piiriin mistä samasta syystä tämä koko väärinymmärrys on saanut alkunsa

• Anonyymi

Ehka nainen halusi sinulta jotain muuta kuin rakkautta? Rahaa, statusta tai muuta? Ehkä hän ei sinua aidosti rakastanutkaan? Kyllä läheiselle ihmiselle vastataan viestiin, että kaikki ok jos läheisenä ollut ihminen kysyy. Normaali ja empatiakyvyt omaava ihminen ainakin. Naisena sanoisin noin ja lähipiiristä löytyy muutama tuollainen kylmä pelinainen. Unohda ja kiitä itseäsi, että pääsit pyrkyristä eroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehka nainen halusi sinulta jotain muuta kuin rakkautta? Rahaa, statusta tai muuta? Ehkä hän ei sinua aidosti rakastanutkaan? Kyllä läheiselle ihmiselle vastataan viestiin, että kaikki ok jos läheisenä ollut ihminen kysyy. Normaali ja empatiakyvyt omaava ihminen ainakin. Naisena sanoisin noin ja lähipiiristä löytyy muutama tuollainen kylmä pelinainen. Unohda ja kiitä itseäsi, että pääsit pyrkyristä eroon.

Vaikuttaa inhottavalta naiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ymmärsin ett olivat vain ystäviä koska sekä sillä naisella että tällä miehellä molemmilla omat seurustelukumppaninsa jo.

Ei kannata mennä liian pitkälle ap:n tuumailuissa ja siellä ap:n tekstissä lukee ett hän oli ystävä naiselle joka nyt ei enää taida ees tervehtiä ap:tä. Tulee mieleen ett onko jotain tapahtunu mistä nainen ois loukkaantunu eikä mies tajua sitä?

• Anonyymi

Jospa hänen elämäntilanteensa on sellainen,että ei pysty enää vastaamaan sinulle mitään.
      Esim . aivohalvaus tai siihen verrattavissa oleva tilanne./sivusta

• Anonyymi

Harvempi haluaa olla entisiin kumppaneihin, ainakaan kovin tiiviissä, yhteydessä, etenkään sellaiseen joka on jättänyt, pettänyt, kohdellut huonosti.

Etenkin miespuolisen entisen jatkuvat yhteydenpitoyritykset kertonevat todennäköisesti halusta edelleen kontrolloida toista, ja useimmiten mies on yhteyttä ottaessaan jotain vailla; seksiä, rahaa, kuskia, tms.

Ei kiitos.

• Anonyymi

Minulla on uusi elämä eikä mitää tarvetta saada takaisin, kontrolloida tai muuta. Jos olen kuitenkin entisestä rakkaastani huolissaan ja joka kuitenkin merkitsee minulle jotain niin luulisi sen verran haluavan toiselle puhua, että kaikki ok tms.. en tarvitse mitään enkä ole vailla mitään. Tosin onnistuu toki ettei enää ikinä kuulla mitään toisista ja käännetään pää pois kun vastaan tulee. Naurettavaa ja lapsellista, mutta sopii toki. Kertoo toisaalta ihmisestä ja ehkä hän siksi onkin juuri ex. Vahvistaa nyt vain käytöksellään todellisen luinteensa ja moukkamaisuuden. En haluakaan olla yhdessä ei fiksun, tunnekylmän ja jollain muilla tarkoitusperillä liikkeellä olleen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on uusi elämä eikä mitää tarvetta saada takaisin, kontrolloida tai muuta. Jos olen kuitenkin entisestä rakkaastani huolissaan ja joka kuitenkin merkitsee minulle jotain niin luulisi sen verran haluavan toiselle puhua, että kaikki ok tms.. en tarvitse mitään enkä ole vailla mitään. Tosin onnistuu toki ettei enää ikinä kuulla mitään toisista ja käännetään pää pois kun vastaan tulee. Naurettavaa ja lapsellista, mutta sopii toki. Kertoo toisaalta ihmisestä ja ehkä hän siksi onkin juuri ex. Vahvistaa nyt vain käytöksellään todellisen luinteensa ja moukkamaisuuden. En haluakaan olla yhdessä ei fiksun, tunnekylmän ja jollain muilla tarkoitusperillä liikkeellä olleen kanssa.

Kyllä minä ainakin olisin jääkylmä takaisin, en edes tervehtisi jos tuollalailla joku käyttäytyisi jos kyselee toisen vointia eikä vaivauduta edes vastaamaan. Jäätykööt helvetissä tuollaiset ihmiset. Hyvätkin muistot muuttuvat paskoiksi. Ole onnellinen ettei tuollainen nainen asu saman katon alla!

• Anonyymi

Tämä! Niin totta. Aivan kuin mues haluaisi pitää exän ns. varalla jos ei jostain syystä saakaan seksiä nykyiseltä. Hitto noita miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko lähettänyt tekstareita tai soittanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä! Niin totta. Aivan kuin mues haluaisi pitää exän ns. varalla jos ei jostain syystä saakaan seksiä nykyiseltä. Hitto noita miehiä.

Exäni otti yhteyttä. Kuvittelin, että hän on aidosti minusta kiinnostunut. Aluksi hän halusi kysellä kuulumisia ja palasi menneeseen ja yhteisiin muistoihin. Tottakai oli mukavia muistoja ja niitä oli hauska muistella. Näimme vähän aikaa. Minulle tuli tapaamisesta jotenkin huono olo. Ihmettelin, mistä se tulee. En keksinyt selitystä. Aloin hieman oireilemaan. Sitten oli yhteydenotoissa tauko. Hän alkoi ottamaan taas yhteyttä ja kysellä kuulumisia. Se oli aluksi näennäisen viatonta. Lopulta selvisi, että egon buustausta hän tuli hakemaan. Ei viitsinyt suoraan myöntää.

Tottakai voi kysellä kuulumisia, mutta jos taustalla on jotain muuta taka-ajatusta, se ei tunnu kovin kivalta. -naiselta

• Anonyymi

Kaikki eivät ilmaise itseään tai tunteitaan puhelimen viestien kautta. Joillekin puhelin on välttämätön paha, joka aiheuttaa lähinnä stressiä. Vanhemmat ihmiset kaipaavat aikaa, jolloin ei kännyköitä ollut, nuoret harrastavat sitä, että eivät katso viestejä, koska viestit ahdistaa.

• Anonyymi

Siis sinut on jätetty jos se ei vastaa.

• Anonyymi

Ei kun toisinpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun toisinpäin.

Siis mitä?? Siis ap on se joka löytänyt uuden naisen ja sitten infonnut exälle että ollaanko kuitenkin ystäviä vaikka mulla uus tyttöystävä jota nyt rakastan?

Ei hitto mitä sontaa taas täällä. Naisen pitäis olla kiltisti vissiin edelleen tarjolla aina kun pane*taa eikä nykyiseltä tyttikseltä saa syystä tai toisesta. Just just taas tätä suomi24 kursa.

• Anonyymi

Olisit ollut ystävä taustalla? Mitä sellaisella tekee joka kohtelee toista niin kuin kohtelit? Jossain menee raja. Jos olisin vastannut olisin altistunut itseni taas sun huonolle kohtelulle. Joten jos ei ole muuta tarjolla kuin "taustalla" ja kohdella epäasiallisesti, parempi jatkaa niin kuin nyt.

• Anonyymi

Kohtelit? Olin valmis kanssasi yhteen, saamaan lapsen ja se oli lähellä, viettämään loppuelämän yhdessä. Tiedät miksei niin käynyt. Onko epäasiallista välittää ja kysyä miten voi? Kaiken jälkeen mitä tehtiin ja koettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtelit? Olin valmis kanssasi yhteen, saamaan lapsen ja se oli lähellä, viettämään loppuelämän yhdessä. Tiedät miksei niin käynyt. Onko epäasiallista välittää ja kysyä miten voi? Kaiken jälkeen mitä tehtiin ja koettiin.

Epäasiallista on kohdella huonosti. Miksi haluaisin sellaisen ihmisen elämääni joka käyttäytyy noin?

• Anonyymi

Näitä ei hoideta viesteillä. Etkö parempaa keksi🤦🏻‍♀️

• Anonyymi

mutta tiedätkö ketä maista olet auttanut ja onko hän sinun kaivattu? tänne ei ole ainakaan mitään apua tullut, pientä rahalainaa kun on hetkittäin kunnon kassakriisi, ja töitä tehdä että omat rahat tulee ja ei ole teistä tai teihin liittyvää.

• Anonyymi

Turhaa jorinaa.

• Anonyymi

sinun toiveesi on että että olet auttanut jotain susta, miltä voisit saada, mutta minua ette ainakaan. jos sitten exän kautta, pyydä häneltä, mutta kyllä hänkin nyt osaa itse, mikä liittyy ostoksiin ja, tapahtumiin ja, tekemiseen, ei kovin hyvä ruokajutuissa mutta ei siellä nälässä olla 🙂

• Anonyymi

Ei se nainen suostu apuja ottamaan.

• Anonyymi

tiedätkö tänne ei ole tullut mihinkään mitään niin sanottua hyvää tai apua, ei millekään osa-alueelle. Joskus kun oikein kiusasivat joku mies jonka kanssa oli suhde oli vieressä ja pelotti vähemmän. se on ainut.

• Anonyymi

Sä jätit ja nyt ihmettelet miksi nainen ei vastaa.

• Anonyymi

Kun mies kysyy onko kaikki hyvin🤔 kyllä jonkinlaiset käytöstavat kuuluu olla ja ellei tuon enempääoleniin hyvä, ettäon tuollaisen jättänytkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun mies kysyy onko kaikki hyvin🤔 kyllä jonkinlaiset käytöstavat kuuluu olla ja ellei tuon enempääoleniin hyvä, ettäon tuollaisen jättänytkin.

Samoin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mehän ei tiedetä mitä draamaa tuohon kuvioon kuuluu. Mitä itse ymmärrän tuosta sillisalaatista niin mies ja tämä nykyinen naispuolinen ns. ystävä olleet seurustelusuhteessa ja sit mies löytäny uuden naisen itselleen ja mies haluis ett oisivat silti exän kanssa edelleen ystäviä mut nainen onkin ykskaks päättäny olla enää pitämättä yhteyttä mieheen.

No niin kelle olis ihan ok juttu jos vielä ois tunteita ja mies ykskaks päättää ns. seurustelusuhteen kun löytykin toinen mutta naisen pitäis olla siitä eteenpäin ystävä.

Vaikuttaako trollilta? Kyllä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mehän ei tiedetä mitä draamaa tuohon kuvioon kuuluu. Mitä itse ymmärrän tuosta sillisalaatista niin mies ja tämä nykyinen naispuolinen ns. ystävä olleet seurustelusuhteessa ja sit mies löytäny uuden naisen itselleen ja mies haluis ett oisivat silti exän kanssa edelleen ystäviä mut nainen onkin ykskaks päättäny olla enää pitämättä yhteyttä mieheen.

No niin kelle olis ihan ok juttu jos vielä ois tunteita ja mies ykskaks päättää ns. seurustelusuhteen kun löytykin toinen mutta naisen pitäis olla siitä eteenpäin ystävä.

Vaikuttaako trollilta? Kyllä!!

Niin juuri! Ei se ainakaan minulle olisi ok, jos mies on selkeästi tehnyt päätöksen, ettei halua olla kanssani tekemisissä ja nyt sitten ollessaan seurustelusuhteessa toisen naisen kanssa mies haluaisi olla kanssani ystävä. Miksi ihmeessä? Älytöntä. -naiselta

• Anonyymi

koita hyvä mies keksiä miten saat ilman varkauksia jotain, ja tänne ei oo mitään tullut kun ei teillä oo mitään, eikä kukaan edes halua teitä. Joskus ootte ollut suosiossa ja siitä on pitkä aika. ehkä sinne Saksaan, siellä voidaan tykätä.

• Anonyymi
      UUSI

Schaissea, schaissea pukkaa aapeelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      99
      2065
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      288
      1876
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      327
      1696
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1555
    5. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      91
      1231
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      31
      1227
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1103
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      65
      1052
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1028
    Aihe